Zou dat spray voor op de ramen (zodat je niet meer er doorheen kan kijken) ook mooi worden als er een paar verfspetters op het raam zitten? Durf het niet weg te halen want als ik het raampje voorzichtig schoonmaak hoor ik het al kraken.
Bij ons hadden ze die spray niet meer… Maar ik denk dat het wel over die verfspetters heen kan hoor!
Oh haha ja misschien is het ook wel niet meer te koop, heb je een goed punt.
Ik durf geen druk op het raam te zetten, dat is het probleem haha. Als ik met glassex en keukenpapier het afneem hoor ik het raam al kraken. Het is een raam in huis dus maak me er verder niet druk om.
Deze zijn idd erg fijn! En cheap!
waarom niet?
Ik gebruik vitamine c en als je dat mengt met niacinamide wordt dat omgezet in niacin, dat kan de bloedvaten verwijden. De kans dat dat gebeurt is heel klein, maar het risico is er wel en dat risico neem ik liever niet haha.
https://www.beautylab.nl/onder-de-loep-niacinamide/
ahhh vandaar, idd liever niet dan.
Die onderzoeken zijn behoorlijk achterhaald, en er zijn al veel onderzoeken die aantonen dat dat niet zo werkt. Het is alleen oppassen als je L-ascorbic acid in pure vorm, zoals van The Ordinary opdoet. Als er een beetje vitamine c derivaat in een product zit, is dat helemaal miet erg hoor. Ik meng in de ochtend gewoon de ascorbylglucoside en de niacinamide van TO, en mijn huidarts vindt dat ook een topidee.
Ja daarom zei ik ook de kans is heel klein, zijn idd veel onderzoeken die weer iets anders zeggen, maar loop dan toch liever dat risico niet. En ik gebruik L-asorbic acid dus dan helemaal niet haha.
Die van Pavo (ze hebben ook nog een ander merk staan soms) werkt prima! Ik gebruik hem best vaak, nooit problemen mee.
Ik ga morgen kijken of ze die hebben! Mijn handen jeuken echt al om dingen te gaan plastificeren hahaha.
Yesss, zojuist het lamineerapparaat gekocht! Ook direct de eeltsokken meegenomen haha. Heb nog een vraag:
Iemand ervaring met deze? Lijkt mij een soort nep nicer dicer plus haha, dus ben wel benieuwd of deze echt makkelijk groente in blokjes hakt?
Ik weet niet of dat deze was maar mijn moeder heeft ook een goedkope nicer dicer gekocht een keer, maar daarvan waren de mesjes te slap. Dus als je iets wilde hakken gingen de messen krom en kon je m niet meer dichtdoen
Haha zulk soort verhalen zijn de reden dat ik het eerst hier voor de zekerheid maar even na vraag
Ja ik had een x zo’n goedkope appelsnijder en toen ik die over mn appel wilde doen zodat die zou snijden was de appel nog heel, maar wel een snee in mn hand. Dus kijk uit met die goedkope troep @Tamara
Ik heb een ekte nicer dicer (laf Tell Sell) maar het is eigenlijk niet zo fantastisch hoor. Je moet alsnog je komkommer in stukken snijden en je ui schillen want een te groot stuk past er niet in haha.
Haha true maar gewoon dat hakkie takkie doen lijkt mij zo leuk en even grote stukjes en plakjes
Oh ik heb zoiets en ik gebruik het elke dag haha. Kan echt niet meer zonder. Ik gebruik hem vooral voor paprika’s, courgette en ui. Hardere dingen, zoals wortel, lukken denk ik niet. Je moet je groenten wel eerst in grotere stukken snijden, maar ik vind dat geen probleem.
hahaha ja dat is ook echt leuk om te doen!