Action toppers (Deel 1)

Iemand ervaring met het lamineerapparaat van de action?

Ja! Als je hem goed op laat warmen doet hij het prima.

Oh fijn! Volgens mij is het ook veruit de goedkoopste op de markt als ik Google zo zie haha, dus was een beetje sceptisch daardoor.

Prima ding! Idd even de tijd geven om op te warmen (hij geeft het met een lampje aan) maar dat lijkt me bij ieder apparaat wel zl?

1 like

Verkoopt de Action verduisterende gordijnen?

ik heb ze wel voorbij zien komen op de site. of het wat is, geen idee!

1 like

Wij hebben een voordeur van glas en hebben daar een verduisterend gordijn van de action voorgehangen. Het gordijn stelt qua kwaliteit niet veel voor, maar is goed genoeg voor waar wij hem hebben hangen.

Kun je eens een foto maken van de ingrediënten van die hyaluronzuur? :grin:

Ben benieuwd

Wat voor verschil merkte je?

Meh er zit niacinamide in, mag niet icm m’n skincare. Jammer

Zou dat spray voor op de ramen (zodat je niet meer er doorheen kan kijken) ook mooi worden als er een paar verfspetters op het raam zitten? Durf het niet weg te halen want als ik het raampje voorzichtig schoonmaak hoor ik het al kraken. :sweat_smile:

Bij ons hadden ze die spray niet meer… Maar ik denk dat het wel over die verfspetters heen kan hoor!

1 like

Oh haha ja misschien is het ook wel niet meer te koop, heb je een goed punt.

1 like

Ik durf geen druk op het raam te zetten, dat is het probleem haha. Als ik met glassex en keukenpapier het afneem hoor ik het raam al kraken. Het is een raam in huis dus maak me er verder niet druk om.

1 like

Deze zijn idd erg fijn! En cheap!

waarom niet?

Ik gebruik vitamine c en als je dat mengt met niacinamide wordt dat omgezet in niacin, dat kan de bloedvaten verwijden. De kans dat dat gebeurt is heel klein, maar het risico is er wel en dat risico neem ik liever niet haha.
https://www.beautylab.nl/onder-de-loep-niacinamide/

1 like

ahhh vandaar, idd liever niet dan.

Die onderzoeken zijn behoorlijk achterhaald, en er zijn al veel onderzoeken die aantonen dat dat niet zo werkt. Het is alleen oppassen als je L-ascorbic acid in pure vorm, zoals van The Ordinary opdoet. Als er een beetje vitamine c derivaat in een product zit, is dat helemaal miet erg hoor. Ik meng in de ochtend gewoon de ascorbylglucoside en de niacinamide van TO, en mijn huidarts vindt dat ook een topidee.

Ja daarom zei ik ook de kans is heel klein, zijn idd veel onderzoeken die weer iets anders zeggen, maar loop dan toch liever dat risico niet. En ik gebruik L-asorbic acid dus dan helemaal niet haha.

1 like