Welke heb jij en waar komt die vandaan? Als je hem zo vaak gebruikt moet het wel een goede zijn lijkt mij!
Wil je echt zo’n ding wat ook plakjes snijdt? Ik heb een multichopper waar je aan een touwtje trekt en dat ie hele kleine stukje kan snijden.
Vind het een superchill ding!
Zo’n ding heb ik om ui te snipperen ja! Maar zoek dus echt iets om grotere blokjes en dergelijke te maken en plakjes
Die heb ik van de Action en dat is een prulding. Geen aanrader!
Ik lees mijn reactie nu terug en misschien las je hem anders dan ik bedoelde. Ik bedoelde dat die van de Action een prulding is dus dat als iemand interesse heeft, ze hem beter van de Blokker kan kopen. Niet dat die dingen in zijn algemeenheid prul zijn. Dus niet negatief bedoeld!
Ik heb hem ooit gekregen en heb de doos niet meer, maar volgens mij komt deze van de blokker . Hij is binnenkort wel aan vervanging toe want er beginnen scheuren in de bak te ontstaan (ik heb hem bijna 3 jaar). Ik gebruik trouwens alleen de vorm om kleine blokjes te maken, dus weet niet of de andere vormen goed werken.
Dan laat ik hem bij de action maar staan en ga ik richting blokker haha. Bedankt voor de antwoorden!
Ik heb ook eentje van T.efal, maar dan met een groene deksel. Ik gebruik het echt iedere dag. Voornamelijk voor uien, knoflook, pepertjes. Kan echt niet meer zonder. Dit is trouwens ook mijn go to housewarming cadeau, nog niemand teleurgesteld ermee.
Is die spray om je ramen mat te maken nog te koop eigenlijk? Kan hem hier nergens meer vinden
Of weet iemand een alternatief? Ik weet dat rustoleum zoiets eerst had maar die is inmiddels ook nergens meer te krijgen. En als ik google krijg ik alleen van die kerstspray.
https://www.karwei.nl/assortiment/rust-oleum-spuitlak-mat-glas-400-ml/p/B448640 karwei verkoopt het ook! Is wel duurder dan de action, maar volgens mij gaat die van action eruit?
@Spaarlamp @HvO oh thanks! Ik had al gezocht maar blijkbaar niet goed genoeg of mijn google is stuk haha.
Beetje duurder maakt op zich niet uit. Er zit hier een raam in een deur, maar die deur is een beetje scheef (hebben de vorige bewoners nogal verkloot). Die wordt waarschijnlijk wel een keertje vervangen maar ik wilde daar eerst tijdelijk iets van folie opplakken. Alleen omdat ie dus scheef is, is folie plakken echt de hel. Heb al 2 rollen verkloot, dus zo’n spray lijkt me een veel betere oplossing
Heb je hier toevallig een linkje van? Of is het deze: https://www.bol.com/nl/p/tefal-5-second-chopper-k13210-hakmolen-900-ml-incl-4-accessories/9200000097501340?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Hij lijkt meer op deze. Ik heb waarschijnlijk een oudere versie, want ik koop ze altijd bij een outlet winkel.
Ja, deze hadden ze een tijdje terug wel
Heeft iemand toevallig ervaring met de schilderspullen van de action? Kwasten, rollers en bakjes enzo. Vind dit bij de bouwmarkten allemaal behoorlijk prijzig, vooral de kwasten… Dus het zou een boel schelen als ze bij de action ook gewoon prima kwaliteit dingen hebben!
Ik heb die grotere rollen gebruikt voor muurverf en dat ging prima, maar ze pluisden wel dus moest er wel op letten dat ik de pluisjes van de muur af plukte. De bakken en kwasten (voor zowel muurverf als binnenlak gebruikt) heb ik geen enkel probleem mee gehad.
Een echte aanrader vind ik zo’n telescoopstok. Ik moest plafonds en muren verven en ik was er zo zo blij mee.
Ah thanks! Ga meteen morgenochtend even langs de action om in te slaan! Zo’n stok heb ik inderdaad al, ben altijd verbaasd hoeveel sneller je gaat met zo’n stok dan met alleen een losse roller.
Zeker! Ben fan van de iets duurdere kwasten van de action met een groen touwtje er om heen(tenminste die kleur hadden ze een jaar geleden).Dat zijn volgende mij de zelfde kwasten als in de bouwmarkt maar dan daar drie keer zo duur.
En denk dat de bakjes best prima zijn, kan daar iets mis mee zijn?