Action toppers (Deel 1)

Die van Pavo (ze hebben ook nog een ander merk staan soms) werkt prima! Ik gebruik hem best vaak, nooit problemen mee.

1 like

Ik ga morgen kijken of ze die hebben! Mijn handen jeuken echt al om dingen te gaan plastificeren hahaha.

1 like

Yesss, zojuist het lamineerapparaat gekocht! Ook direct de eeltsokken meegenomen haha. Heb nog een vraag:

Iemand ervaring met deze? Lijkt mij een soort nep nicer dicer plus haha, dus ben wel benieuwd of deze echt makkelijk groente in blokjes hakt?

Ik weet niet of dat deze was maar mijn moeder heeft ook een goedkope nicer dicer gekocht een keer, maar daarvan waren de mesjes te slap. Dus als je iets wilde hakken gingen de messen krom en kon je m niet meer dichtdoen :joy:

4 likes

Haha zulk soort verhalen zijn de reden dat ik het eerst hier voor de zekerheid maar even na vraag :joy:

Ja ik had een x zo’n goedkope appelsnijder en toen ik die over mn appel wilde doen zodat die zou snijden was de appel nog heel, maar wel een snee in mn hand. Dus kijk uit met die goedkope troep @Tamara

2 likes

Ik heb een ekte nicer dicer (laf Tell Sell) maar het is eigenlijk niet zo fantastisch hoor. Je moet alsnog je komkommer in stukken snijden en je ui schillen want een te groot stuk past er niet in haha.

1 like

Haha true maar gewoon dat hakkie takkie doen lijkt mij zo leuk :flushed: en even grote stukjes en plakjes

1 like

Oh ik heb zoiets en ik gebruik het elke dag haha. Kan echt niet meer zonder. Ik gebruik hem vooral voor paprika’s, courgette en ui. Hardere dingen, zoals wortel, lukken denk ik niet. Je moet je groenten wel eerst in grotere stukken snijden, maar ik vind dat geen probleem.

hahaha ja dat is ook echt leuk om te doen!

1 like

Welke heb jij en waar komt die vandaan? Als je hem zo vaak gebruikt moet het wel een goede zijn lijkt mij!

Wil je echt zo’n ding wat ook plakjes snijdt? Ik heb een multichopper waar je aan een touwtje trekt en dat ie hele kleine stukje kan snijden.

https://www.blokker.nl/p/tefal-5-second-chopper-k13304-hakmolen-500-ml/1790739?gclid=EAIaIQobChMI88nD4ajr6QIVhbh3Ch0Sgg5WEAQYAiABEgJtLPD_BwE

Vind het een superchill ding!

2 likes

Zo’n ding heb ik om ui te snipperen ja! Maar zoek dus echt iets om grotere blokjes en dergelijke te maken en plakjes

Die heb ik van de Action en dat is een prulding. Geen aanrader!

1 like

Jaa, dit is niet voor plakjes nee.

@Virago deze van Blokker vind ik wel fijn.

1 like

Ik lees mijn reactie nu terug en misschien las je hem anders dan ik bedoelde. Ik bedoelde dat die van de Action een prulding is dus dat als iemand interesse heeft, ze hem beter van de Blokker kan kopen. Niet dat die dingen in zijn algemeenheid prul zijn. Dus niet negatief bedoeld!

2 likes

Ik heb hem ooit gekregen en heb de doos niet meer, maar volgens mij komt deze van de blokker . Hij is binnenkort wel aan vervanging toe want er beginnen scheuren in de bak te ontstaan (ik heb hem bijna 3 jaar). Ik gebruik trouwens alleen de vorm om kleine blokjes te maken, dus weet niet of de andere vormen goed werken.

1 like

Dan laat ik hem bij de action maar staan en ga ik richting blokker haha. Bedankt voor de antwoorden!

Ik heb ook eentje van T.efal, maar dan met een groene deksel. Ik gebruik het echt iedere dag. Voornamelijk voor uien, knoflook, pepertjes. Kan echt niet meer zonder. Dit is trouwens ook mijn go to housewarming cadeau, nog niemand teleurgesteld ermee.

3 likes

Is die spray om je ramen mat te maken nog te koop eigenlijk? Kan hem hier nergens meer vinden :frowning:

Of weet iemand een alternatief? Ik weet dat rustoleum zoiets eerst had maar die is inmiddels ook nergens meer te krijgen. En als ik google krijg ik alleen van die kerstspray.