Die foam rollers (kleinere formaten) zijn prima, de kwasten ook. Bakjes ook. Geen verschil met bouwmarkt.
Die grote ‘pluizige’ rollers vonden wij een ramp. Laten veel pluis los
@Virago Staat deze een beetje stevig? Ik heb nu een duurdere van Leifheit en die staat eigenlijk totaal niet stevig.
Heeft iemand hier ervaring met de raamhorren die deze week in de actie zijn? Kunnen deze makkelijk op maat gemaakt worden en gewoon blijven zitten in een draaikiepraam?
Wat een heerlijk topic. Heeft iemand ervaring met de allesreiniger sprays? Ik ben benieuwd of het een dupe is van de Method sprays.
Mijn ouders hebben draaikiepramen en horren (niet van de action) en die hebben in het kozijn moeten boren zodat ze goed vast zitten. Ik heb een huurhuis en kunststof kozijnen dus was geen optie, heb daarom van die horren die je met klittenband vastplakt en vind het echt ideaal, kost ook geen drol!
Wij hebben die van Tesa, maar bijna elke bouwmarkt verkoopt ze ook van eigen merk en dan ben je voor €5 klaar.
Ze stinken na een tijdje vind ik. Vind Method fijner en lekkerder ruiken
En het afwasmiddel van die lijn is duivels, die stinkt zoooooo erh
Bedankt voor de tip! Ik heb in mijn vorige huis ook dit soort horren gehad, alleen liet er dan één hoekje klittenband steeds los, waardoor ik alsnog met muggen in mijn slaapkamer zat… Dus daar ben ik een beetje sceptisch over
Ik heb ze in plaats van met klittenband met dubbelzijdig tape van Tesa opgehangen. Bij mij blijft ie gewoon goed hangen. Ik laat m ook gewoon permanent hangen zeg maar.
Dan lag het misschien toch aan de kwaliteit van mij klittenband…
Bij mij hangt die van de action nu al 3 weken met klittenband! Heeft storm en regen overleefd Heb er nog 2 als backup gekocht want kostte geen drol en werkt dus prima hier
Ik heb een gordijntje voor het raam in mijn deur hangen wat steeds loslaat, maar opzich wel het zicht tegenhoudt. Houdt die spray ook echt zicht tegen of zie je wel nog er doorheen?
Heb je kunststof kozijnen of hout?
Kunststof
Ligt er een beetje aan wat je stevig vindt. Hij valt echt zeker niet zomaar om. Ik heb er even aan staan schudden as we speak en hij voelt niet gammel of wiebelig of iets. Ik denk dat je een rek als deze niet heel veel steviger kunt vinden. Maar het blijft een rek dus kleine kinderen bijvoorbeeld kunnen hem altijd omtrekken bijvoorbeeld.
@Bird Je zult een schim nog wel zien, maar in theorie kun je in je nakie lopen zonder dat anderen echt iets kunnen zien. Ligt er ook aan hoe dik je het erop sprayt (hoeveel lagen).
Vind hem best stevig, staat stabiel. Mogelijk gaat hij om met wat (behoorlijke) wind maar denk dat bij elk wasrek is.
Dankjewel voor je reactie!
Ik heb er even aan staan ruiken en vond ze wel oké. Method Pink Grapefruit is heerlijk! Soms maak ik zelf een spray met allesreiniger en water.
Ik heb nog een tip voor jullie: een ‘spray mop’. Dweilen + schoonmaakmiddel op de vloer spuiten met een knop. ZO FIJN! Ik vind dweilen oprecht leuk nu. Iedereen die bij mij in huis komt krijgt een demonstratie:joy:
Welke heb jij? Ik zoek al een tijdje 1 want vindt dat sopje maken en uitwringen zo’n gedoe.
Wat bedoel je precies? Allesreiniger sopje of spray mop?
De spray mop. Er zijn best wat te koop.
Edit: ik zie je reactie, action heeft er dus ook een voor weinig geld.