Action toppers (Deel 1)

Dit broekje. Hij zit heerlijk. Stevige stof en sluit mooi aan.

10 likes

Dit broekje zit bij mij echt nergens naar :-1:
Bij jou sluit het echt mooi aan.

Ah wat zonde! Ik moet zeggen dat ik zelf ook wel verbaasd was dat hij zo goed valt. Meestal vind ik hun broekjes zo net niet.

Je moet echt geluk hebben met dat soort dingen

2 likes

Zijn de steak/vlees messen wat van de action?

Oh handig! Is die een beetje fijn? Ik heb er zo een van de Praxis maar die lekt, niet heel ideaal dus en wil eigenlijk een nieuwe.

Hij is top! Echt.

1 like

Heb net die eeltsokken geprobeerd. Vond het een beetje een viezig idee om je voet in zo’n nat plastic zakje te stoppen maar ben benieuwd of het werkt! Ik heb het gewoon afgespoeld met water. Prima toch?

1 like

Zo heb ik het eergisteren iig wel gedaan. Ben erg benieuwd wanneer de eerste vellen verschijnen!

Ik ook. :joy: Plaats hier maar een update.

1 like

Ik kwam hier om te vragen of deze een beetje chill is, maar wel dus!
Hij hangt nog wel he? haha

Heeft iemand hier een review van?

Ja niet doen!!! Als je er weinig ervaring in hebt, vijl je zo hele deuken in je nagel en dat doet erg pijn haha. Maar als je heel zachtjes doet, doet het precies niks.

1 like

Yes! Hangt nog steeds :grin:

2 likes

@Zitzak ik had het geniale idee ze een week of 2 voor mn bevalling te gebruiken. Lag ik daar aan de ctg met ene kraterlandschap op mn voeten en daarna allemaal velletjes in het bed :face_with_hand_over_mouth: oh en ik kon met die hitte alleen slippers aan en het heeft echt nog weken geduurd voor het stopte met vervellen enzo. Daarna wel lekker zacht, maar ik gebruik ze voortaan alleen nog als ik dichte schoenen aan kan :joy:

5 likes

Ik ga hem ook maar halen! Wilde eerst de Swiffer wetjet kopen, maar die is niet hervulbaar? En nog redelijk aan de prijs. Vraag mij af of je echt verschil zal merken tussen deze en een Swiffer

2 likes

Ben al geweest en ze verkopen geen steakmessen.

Hahaha hilarisch. Hier nog geen vellen gespot. Ik wacht rustig af😂

Mijn zus heeft de Wetjet. Maar het is imo een nogal overpriced dweil. Je moet ook de speciale Wetjet navullingen kopen terwijl ik gewoon allesreiniger + water gebruik. Als je iedere week dweilt dan is de spray mop van de Action echt meer dan prima!

2 likes

Dat weerhield me ook om de swiffer te kopen. Ik hoop straks nog even snel naar de action te kunnen als ik mijn werk afheb voordat ik mijn baby ga halen. Ik wil die dweil al zo lang.

1 like