Action toppers (Deel 1)

Ik heb die swiffer sinds deze week en ben er heel tevreden mee! Heb hem kunnen kopen met 50% korting dus prijs viel mee. Wel super makkelijk in gebruik en volgens mij doe je nog best lang met zo’n fles!

Ik wilde voor mijn vriend zo’n volwassen springtouw halen, maar bij onze Action hadden ze die niet. Liggen deze wel bij andere Actions dat iemand weet?

Ik heb er wel één van de action maar wel paar maanden geleden gekocht. Hij zit wel in het assortiment in ieder geval !

1 like

Nou hier is het vervellen begonnen hoor. Gelukkig wordt het helemaal geen weer voor slippers en sandalen de komende tijd… :see_no_evil:

1 like

Hahaha ik had ze vorig jaar rond deze tijd voor t eerst gebruikt. Lag ik mooi op t strand met hele lappen vel aan mn voeten :sweat_smile:

2 likes

Ik heb dit ding om in het zwembadje te dobberen, echt chill.

18 likes

Morgen ga ik de spraymop testen.
De voetenmaskers kon ik niet vinden helaas.
Wel sheet maskers voor het gezicht gekocht, ben benieuwd of het wat is.

1 like

Nou die spraymop was na 2keer sprayen al lam.
Zo maar even ruilen.

1 like

Ooh! Die wil ook! Ga zo meteen kijken. Vraag mij alleen altijd af waarom die dingen altijd zulke felle kleuren hebben?

1 like

Ik denk zodat het goed opvalt en je er niet over struikelt ofzo? Maar deze is echt zó chill dat ik de kleur maar voor lief neem

1 like

Ben heel benieuwd! En idd hij hangt toch in een hoekje :slight_smile:

Ik heb ook meerdere spray-mops geprobeerd en die van Leifheit (de pico-spray) bevalt het best, kan je ook zelf sopje in maken. Tip: doe wat azijn in je sopje, want het kalk verstopt het spray-gaatje nog wel eens.

2 likes

Hier nog heeeeeel weinig! Alleen bij mijn tenen.

Neeee dat meen je niet! Wat zonde.

1 like

Helaas. Waren geen andere meer dus nu die @Deurklink heeft van leifheit online gekocht. Wel wat duurder maar hopelijk gaat die langer mee.

Weet iemand of de Action van die enveloppen met bubbeltjes verkopen die door de brievenbus pssen?

Ja! Gister nog gekocht. Ze hebben verschillende formaten.

1 like

Ik ga binnenkort verhuizen. Iemand een idee of ze in de Action verhuisdozen hebben, en zo ja; of ze wat kwalitatief zijn?

Top! Thanks!

Ik vind ze niet zo stevig, dus zou er niet teveel gewicht in doen

2 likes