Ben heel benieuwd! En idd hij hangt toch in een hoekje
Ik heb ook meerdere spray-mops geprobeerd en die van Leifheit (de pico-spray) bevalt het best, kan je ook zelf sopje in maken. Tip: doe wat azijn in je sopje, want het kalk verstopt het spray-gaatje nog wel eens.
Hier nog heeeeeel weinig! Alleen bij mijn tenen.
Neeee dat meen je niet! Wat zonde.
Helaas. Waren geen andere meer dus nu die @Deurklink heeft van leifheit online gekocht. Wel wat duurder maar hopelijk gaat die langer mee.
Weet iemand of de Action van die enveloppen met bubbeltjes verkopen die door de brievenbus pssen?
Ja! Gister nog gekocht. Ze hebben verschillende formaten.
Ik ga binnenkort verhuizen. Iemand een idee of ze in de Action verhuisdozen hebben, en zo ja; of ze wat kwalitatief zijn?
Top! Thanks!
Ik vind ze niet zo stevig, dus zou er niet teveel gewicht in doen
Hebben ze. Zou alleen geen dozen maken met alleen boeken.
Ik heb voornamelijk dozen van de Action gebruikt voor mijn verhuizing en dat ging prima. Je moet er inderdaad niet eentje volledig vullen met boeken, maar ik vond die van de Gamma daar ook niet beter voor. Die van de Praxis vond ik nog het meest stevig, maar de dozen van de Action zijn echt dikke prima.
Sinaasappeldozen blijven het allerbeste voor boeken haha, en die haal je helemaal gratiesj bij de appie
Oh wat jammer! Ik heb hem gisteren gekocht maar nog niet gebruikt. Straks maar even proberen. Hopelijk ben ik er net zo blij mee als @marley
Jaaa geef even een review!
Hebben ze de steelstofzuiger en stomers nog?
@Fibonacci ik kon er nog geen kleren in verhuizen zonder dat die hele dozen uitscheurden, dus ik zou ze überhaupt nergens voor gebruiken…
Hij is fijn! heb alleen twee van die microvezel dweildoeken erbij gehaald. Die zijn echt heel stroef, dus dat had ik beter niet kunnen doen.
Ooooh die ga ik halen voor mijn hoogzwangere schoonzus, kan ze lekker drijven
Ik zag ze van het weekend nog