Hebben ze. Zou alleen geen dozen maken met alleen boeken.
Ik heb voornamelijk dozen van de Action gebruikt voor mijn verhuizing en dat ging prima. Je moet er inderdaad niet eentje volledig vullen met boeken, maar ik vond die van de Gamma daar ook niet beter voor. Die van de Praxis vond ik nog het meest stevig, maar de dozen van de Action zijn echt dikke prima.
Sinaasappeldozen blijven het allerbeste voor boeken haha, en die haal je helemaal gratiesj bij de appie
Oh wat jammer! Ik heb hem gisteren gekocht maar nog niet gebruikt. Straks maar even proberen. Hopelijk ben ik er net zo blij mee als @marley
Jaaa geef even een review!
Hebben ze de steelstofzuiger en stomers nog?
@Fibonacci ik kon er nog geen kleren in verhuizen zonder dat die hele dozen uitscheurden, dus ik zou ze überhaupt nergens voor gebruikenā¦
Hij is fijn! heb alleen twee van die microvezel dweildoeken erbij gehaald. Die zijn echt heel stroef, dus dat had ik beter niet kunnen doen.
Ooooh die ga ik halen voor mijn hoogzwangere schoonzus, kan ze lekker drijven
Ik zag ze van het weekend nog
heb net deze gehaald, zo lekker!!
echt een aanrader
maar eigenlijk ging ik voor
die nu ook naast me staat te loeien in mn thuiswerkplek op ZOLDER waar het 200 graden is
Wat een handige ventilator! Kan die ook enkel met batterij voor bijvoorbeeld buiten?
Er staat bij dat hij ook op batterijen kan werken maar dat heb ik niet getest!
Ik snap de hondenkoelmat niet! Je gaat er gewoon op liggen, en dan koelt hij? In dat geval had ik het effect misschien iets overschatā¦
Net wel onbedoeld de meest sexy foto van mezelf genomen toen ik een vriendin hem in actie wilde laten zien (lag er dus in ondergoed op)
Zit schijnbaar giftig spul in dus als je hond in spullen bijt dan is het geen optie.
Ok, maar hij is dus voor mezelf ik heb geen hond. Zal er niet in bijten. Maar het komt dus wel neer op erop gaan liggen?
ahhh check ok deed ik het goed. Was misschien iets te gehyped over het koelvermogen dan!
Laat maar weten of het wat isā:joy: Als het werkt koop ik een matras formaat en slaap ik er tot en met augustus op.