Action toppers (Deel 1)

Neh, het is een paar minuten wat frisser maar echt niet heel koel hoor

Weet niet of dit al voorbij is gekomen hier maar voor mensen die er nog eentje nodig hebben: herbruikbare katoenen mondkapjes.Ze hadden ze hier in zwart en wit,je kunt ze wassen op max 60 graden.Ik vind ze persoonlijk wel wat groot (kan ook aan mijn hoofd liggen haha) dus moet ze 2 keer over mijn oren doen en dan gaat het prima.En anders helpt een wasbeurt misschien.

11 likes

Het is vooral verfrissend/verkoelend maar niet dat je het ineens koud ervan krijgt of je temperatuur paar graden daalt jdd. Ik vond het zeker toen ik vorig jaar hoogzwanger was wel echt een lifesaver. Anders zat ik weg te zweten op de bank en zo kon ik wel chill op de bank zitten! Ook voor de kleine meid (met een hydrofiel er tussen) was het dan net iets beter te doen. Merkte echt verschil tussen of ze op dje mat lag of gewoon in de box zonder die mat eronder.

Ja, ik merk wel iets aan verfrissing hoor, en dat is ook wel lekker. Maar ik denk dat ik er nav de berichten in dit topic teveel van verwacht had. Kan me ook voorstellen dat het voor babies fijn is!

Ah het zwem-hangmatje was er niet meer :sob:

Ik heb hem in bed bij mijn voeten liggen, onder het hoeslaken. Wel
lekker fris! Maar niet de hele nacht helaas.

Een tijdje terug was iemand op zoek naar dit haarserum omdat het niet meer verkocht werd. Hier is het wel weer op voorraad (wel in België):

6 likes

Heb je een linkje van de mat van deze beschrijving? De enige die ik vind op de action website moet je activeren in water

Mijn moeder kocht vandaag zo’n ronde koelmat voor de hond en toen ik er even op ging zitten kreeg ik echt een lekkere koele kont! Ik vind die ronde met een kiwi print oid dus veel beter werken dan de rechthoekige.

1 like

Haha ik had hetzelfde, iets te hoge verwachtingen! Vooral na een kwartiertje is ie al helemaal warm bij mij. Leg m nu soms ff in koelkast of vriezer, dat helpt wel

Deze luchtverfrisser is echt geweldig. Ruikt echt heerlijk en de geur blijf lang hangen, zelfs met de wc deur open ruikt mijn wc een dag later nog naar kokos enz. Ze hebben ook een versie met vanille, wil ik ook nog halen. €1.29

12 likes

Klinkt goed! Is het een spray?

Ja :relaxed:

1 like

Ik heb deze gekocht. Lijken me echt super chill, zometeen een proberen op een cracker met avocado

19 likes

Ooooh dat lijkt me lekker idd! Ik doe nu vaak wat peper en zput en gedroogde uitjes over mn geprakte avocado, maar ga de volgende keer eens voor deze dingen kijken dan!

1.99 per stuk :sunglasses:

1 like

Goffer ik had dit topic voooooor mijn action bezoekje moeten openen. Ik leer het nooit, deze gaan op het lijstje!

2 likes

Vond het wel jammer dat ze allemaal voor >50% uit zout bestaan. Klinkt zo lekker maar vind dat dan toch wat lastiger

Maar dan kun je het zelf maken (:

Die groene hebben wij altijd!! Is overal lekker mee