Deze luchtverfrisser is echt geweldig. Ruikt echt heerlijk en de geur blijf lang hangen, zelfs met de wc deur open ruikt mijn wc een dag later nog naar kokos enz. Ze hebben ook een versie met vanille, wil ik ook nog halen. €1.29
Klinkt goed! Is het een spray?
Ja
Ooooh dat lijkt me lekker idd! Ik doe nu vaak wat peper en zput en gedroogde uitjes over mn geprakte avocado, maar ga de volgende keer eens voor deze dingen kijken dan!
1.99 per stuk
Goffer ik had dit topic voooooor mijn action bezoekje moeten openen. Ik leer het nooit, deze gaan op het lijstje!
Vond het wel jammer dat ze allemaal voor >50% uit zout bestaan. Klinkt zo lekker maar vind dat dan toch wat lastiger
Maar dan kun je het zelf maken (:
Die groene hebben wij altijd!! Is overal lekker mee
Ja!
Ja!!
Nee!
(Ik vind dat je vaak over dezelfde plek heen moet om het goed glad te krijgen, vaker dan met een gewoon scheermesje. En door dat blok kom je niet goed ‘in de hoekjes’.)
Voor benen en oksels wel maar voor down under nee
Hoeveel kost die bij de Action?
Edit: dit zijn trouwens alleen de mesjes, je hebt ook het handvat zegmaar nodig waar je de mesjes op zet
Omg heeft de action deze!!! Hoe duur zijn ze?
Oh chill, bij etos betaal je bijna €14 voor 4 mesjes. Is nu wel 1+1 maar dan is de action alsnog goedkoper.
Oh wel goede deal dan! Normaal is Zeeman het goedkoopst volgens mij, maar daar kost 't nog 7,99