Is de stoomreiniger een beetje de moeite waard ?
Je hebt ze ook heel vaak bij de big bazar! Soms volgens mij ook nog 1+1 gratis zelfs!
Ik heb hem naar 1x gebruiken (paar kledingstukken getest en weinig/geen resultaat) terug gebracht
Ik heb hem en ik ben er wel heel blij mee! Heb veel van die flodder jurkjes en blousjes voor de zomer en daar doet hij het perfect op! Vind t ook een stuk fijner dan strijken. Maar daar ben ik ook gewoon niet zo goed in
Ooh ik bedoel voor de vloer
Hij is zwaar en de stang is kort. Je moet hard duwen maar hij maakt super goed schoon.
Aanrader voor dat geld!
oké dat wordt even langs de action. Betaal normaal me scheel aan die dingen bij Etos
Ik heb een lichtgrijze wollen bank die in de loop vd jaren een beetje groezelig is geworden. Niet echt vlekken, maar gewoon all-over beetje viezig. Zou ik dat weet fris kunnen krijgen met deze stoomreiniger? Of moet ik daarvoor zwaarder geschut gebruiken?
Ben ook echt benieuwd! Heb je een screenshot van de stoomreiniger? Kan ‘t niet vinden.
Ziet eruit als iets dat ik NU moet eten. Ik crave al weken de Milka Melocakes en de gele M&m’s
Bij de Action weet ik het niet! Maar bij de Xenos hebben ze een vrij groot assortiment met wandrekken en speciale haken en clips e.d.
Hebben ze!
Ah chill! Weet je toevallig ook hoe groot ze ongeveer zijn?
Pfoe nee, dat durf ik niet te zeggen sorry!
Dat wordt een ritje naar de Action dan binnenkort! Thanks anyway
Die katten willen er niet uit zien als een KKK-lid. Dat snap ik wel.