Zijn deze fijn?
Ja!
Ja!!
Nee!
(Ik vind dat je vaak over dezelfde plek heen moet om het goed glad te krijgen, vaker dan met een gewoon scheermesje. En door dat blok kom je niet goed ‘in de hoekjes’.)
Voor benen en oksels wel maar voor down under nee
Hoeveel kost die bij de Action?
Edit: dit zijn trouwens alleen de mesjes, je hebt ook het handvat zegmaar nodig waar je de mesjes op zet
Omg heeft de action deze!!! Hoe duur zijn ze?
Oh chill, bij etos betaal je bijna €14 voor 4 mesjes. Is nu wel 1+1 maar dan is de action alsnog goedkoper.
Oh wel goede deal dan! Normaal is Zeeman het goedkoopst volgens mij, maar daar kost 't nog 7,99
Is de stoomreiniger een beetje de moeite waard ?
Je hebt ze ook heel vaak bij de big bazar! Soms volgens mij ook nog 1+1 gratis zelfs!
Ik heb hem naar 1x gebruiken (paar kledingstukken getest en weinig/geen resultaat) terug gebracht
Ik heb hem en ik ben er wel heel blij mee! Heb veel van die flodder jurkjes en blousjes voor de zomer en daar doet hij het perfect op! Vind t ook een stuk fijner dan strijken. Maar daar ben ik ook gewoon niet zo goed in
Ooh ik bedoel voor de vloer
Hij is zwaar en de stang is kort. Je moet hard duwen maar hij maakt super goed schoon.
Aanrader voor dat geld!
oké dat wordt even langs de action. Betaal normaal me scheel aan die dingen bij Etos
Ik heb een lichtgrijze wollen bank die in de loop vd jaren een beetje groezelig is geworden. Niet echt vlekken, maar gewoon all-over beetje viezig. Zou ik dat weet fris kunnen krijgen met deze stoomreiniger? Of moet ik daarvoor zwaarder geschut gebruiken?
Ben ook echt benieuwd! Heb je een screenshot van de stoomreiniger? Kan ‘t niet vinden.