Action toppers (Deel 1)

Ziet eruit als iets dat ik NU moet eten. Ik crave al weken de Milka Melocakes :drooling_face: en de gele M&m’s

1 like

Dank je @jeg en @HvO dan weet ik genoeg :slight_smile: Was ook te mooi om waar te zijn :stuck_out_tongue:

1 like

Weet iemand of ze bij de Action een beetje een groot wandrek voor foto’s/kaarten hebben?
Á la:

Bij de Action weet ik het niet! Maar bij de Xenos hebben ze een vrij groot assortiment met wandrekken en speciale haken en clips e.d.

1 like

Deze mooi meegenomen, de katten moeten er nog niets van hebben :joy:

11 likes

Hebben ze!

1 like

Ah chill! Weet je toevallig ook hoe groot ze ongeveer zijn?

Pfoe nee, dat durf ik niet te zeggen sorry!

Dat wordt een ritje naar de Action dan binnenkort! Thanks anyway :slight_smile:

1 like

Die katten willen er niet uit zien als een KKK-lid. Dat snap ik wel.

45 likes

Weet niet zeker of je het wat je even kwijlt wilt zwanger/kinderentopic kunt zien maar @Ovenschaal heeft een top tip voor een reiniger die je kunt huren voor een dagje en die niet duur is. Wellicht wil ze m hier ook nog even delen?

2 likes

Hahahaha, nog 1 keer dan, maar nu helemaal. Niets puntmutserigs aan :crazy_face:

afbeelding

9 likes

Ik heb m gevonden :slight_smile: Thnx!!

1 like

de favochill plek van 1 van mijn katten is een doos die we niet snel genoeg hadden weggegooid.
Nu kunnen we ze zijn hart niet breken :joy: :joy:

Ongevraagde tip maar ik heb ooit bij de Karwei een zwart stuk tuinhek gekocht voor €5! Hetzelfde idee maar dan een stukje goedkoper én groter :slight_smile:

1 like

De eeeuwige ellende van dingen speciaal voor de katten kopen, en vooral ook blijven kopen, terwijl je eigenlijk toch wel weet dat ze hun neus er voor ophalen. Hij is wel errrg leuk, als ik weer eens bij de action kom en hij is er nog ga ik m zeker meenemen!!

2 likes

Een kartonnen huisje? Met zo’n krabmatje als vloer?

Dat huisje is ook echt geliefd hier :joy:

22 likes

Wat leuk, die heb ik helemaal gemist dan ooit bij de action! Wij hadden ooit zulke van de zooplus, waren ook jarenlang succes bij onze oude katten. Was ze helemaal vergeten, maar ben benieuwd of het ook een succes is bij de nieuwe poes.

Ben even gaan zoeken na het schrijven hiervan, maar heb gewoon nog een splinternieuwe gevonden in de voorraadkast hahah, ben benieuwd!

Sorry btw voor de catspam in het action topic

22 likes

Thanks, dat is ook een goede tip!