Je kat kijkt ook zo, van dit is van mij!
Haha ja, doet hij met alles. Hij is ook echt gek op planten en vreet echte planten helemaal kapot. dus als hij nu iets ziet van een plant dan duikt hij er ook echt op af zo van: VOER. Maar nep heeft hij snel door en laat hij dan met rust. hahaha.
Story of my life als ik naar Action of Ikea ga
Weet iemand of ze bij de action momenteel ook paardenbalsem hebben? Schijnen ze eerder wel gehad te hebben, maar ging toen uit het assortiment begreep ik
Wat is dat voor spul dan? Zal wel niet echt voor paarden zijn gok ik? Ik ga morgen misschien naar de action.
Het schijnt wel voor paarden ontwikkeld te zijn. Voor hun spieren/gewrichten. Om dat te verkoelen oid. Maar wordt dus ook wel gebruikt voor mensen. Via internet kun je t wel krijgen, veelal Duitse verpakkingen, maar de Welkoop heeft het bijv. ook zag ik.
Iemand die ik ken, tipte het voor als je last hebt van vermoeide, zere benen of last van stijve spieren enz. Dat het dan echt heel prettig aan voelt om dat te gebruiken.
Ze zei dus dat ze het eerder ook bij Action hadden maar dat het toen uit het assortiment ging. Dus ze wist niet of het daar nog te krijgen is.
Zoiets als dit
Peerdebalsam hahahaha, love Duitsland
Maar is dit niet hetzelfde als tijgerbalsem?
Omg ik ben blind
Heeft iemand dit dienblad recent nog zien liggen? Ik heb m denk ik 1,5/2 maanden geleden gekocht en was er zo blij mee, maarja toen stootte mijn kat ‘m van tafel en nu is ie kapot.

Volgens mij zijn dit soort peertjes helemaal hip. Redelijk groot maar ook mooi licht! 2.39 per stuk. Terwijl ik zulke peertjes voor meer heb gezien. Rond 9/10 per stuk. (Lamp zelf ooit ook gekocht bij action )
Hoera mijn moeder heeft net hét kleed voor me meegenomen, lagen er nog heel veel! (klein dorpje in achterhoek).
Ohh dan is jouwe kapot denk ik, mijne draait wel gewoon (wel de knop achterin ingedrukt houden, maar dat kan gewoon tegelijk met de hand waarmee je hem toch al moet vasthouden)
Dan is die van jou denk ik ook kapot want ik hoef de knop niet vast te houden. Gewoon induwen voor aan, nogmaals induwen gaat ie weer uit
Weet iemand of ze die raamspray nog bij de action verkopen nu? Dat het zo ondoorzichtig wordt
Ja, tenminste bij mijn action wel. Heb hem hier nog in meerdere filialen gezien (Overijssel)
Yess top, dank je!
Wel dagelijks schoon water hierin en tussendoor goed laten drogen! Je zal de eerste niet zijn die een Legionella-longontsteking oploopt door dat flesje een dag in de zon te laten staan en daarna die nevel in te ademen.
Oeps… Ik heb een waterspray voor mijn haar die ik amper ververs
Huh wat bedoel je?