Action toppers (Deel 1)

Zouden ze normaal wel moeten verkopen, maar ben al bij 4 actions geweest, bij 3 waren ze uitverkocht en bij de andere keek die medewerker mij heel glazig aan en zei “huh wat”.

Ik heb ze vorig jaar ook bij action gekocht en moet zeggen dat die plaklaag van het klittenband heel snel (na 10 min al) loslaat. Heb op andere ramen die zitten van Tesa, zijn wel wat duurder maar die zitten na 2 jaar nog helemaal perfect.

2 likes

Bij mij zit het er al vanaf april muurvast op! @Fenayi

Heeft de Action ook van die beschermlaag dingen voor onder een bureaustoel? Bv om op een houten vloer te leggen zodat ie niet beschadigt. Zag dat Ikea ze wel had, maar Action is dichterbij haha.

Ik heb die horren gewoon met spijkers in mijn kozijn gejast, was een beetje klaar met dat klittenband haha. Maar dat raam staat bij mij altijd open en anders kan ik hem van buiten dichtdoen

Ik had die, maar kwam sneller naar beneden dan ik het had opgehangen. Dat klittenband plakt heel slecht helaas

1 like

(Sorry voor de dubbel post)

Ook wel een tipje voor 7,50 edit: ze hebben geloof ik 3 maten, dit is de grootste

19 likes

Ohh ja hoor, die moet ik hebben.

2 likes

zijn de droogrekken van action degelijk? of heeft iemand een beter alternatief?

Ik heb er een gehad, na een jaar begonnen er wel van die draden los te komen. Zou 'm nu niet meer kopen. Heb er nu een van Leifheit maar kan nog niet oordelen of die het langer volhoud.

1 like

Ik heb het droogrek van de action als extra, maar ik raad hem niet aan. Hij is niet zo stevig. Ook heb ik er 1 van de IKEA en daar ben ik heel tevreden over, die heb ik inmiddels al 6 jaar en ziet er nog goed uit.

1 like

Ik heb die van rond de 7 euro. Ik gebruik 'm nu 2 jaar en plemp dat ding altijd helemaal vol, ook met zware natte spijkerbroeken en handdoeken en er is eigenlijk niks op aan te merken. Ik heb nooit een duurdere gehad om te vergelijken maar ik vind 'm helemaal prima.

2 likes

Ik heb zo’n toren op wieltjes (met drie rekken boven elkaar), hang er al jaren alles aan. Sommige van die stangen/draden hangen nu wel wat door maar zijn niet kapot ofzo.

1 like

Ik kan die van de IKEA ook aanraden ja. Gebruik hem nu bijna 2 jaar en hij ziet er nog als nieuw uit enz.

1 like

Ik vind ze juist goed. Ik gebruik er 1 al 8 jaar, wekelijks in ieder geval 2 wassen en sinds een jaar een 2e erbij en nog steeds perfect.

Wel dus die met 1 verdieping van inderdaad 7 euro ongeveer, niet zo’n toren.

1 like

heeft iemand nog een goede tip voor schoonmaakmiddel bij de action? ik sta wel eens voor dat schap maar ik twijfel omdat ik het allemaal niet ken. Uiteindelijk koop ik altijd de schoonmaakmiddelen van de appie :woman_shrugging:

Ik vind van deze lijn de sprays fijn, de roze ruikt lekker en de groene een beetje naar mojito. Enige wat je echtttttttt niet moet kopen is de oranje afwasmiddel :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

Denk dat de spray een beetje vergelijkbaar is met Method, werkt gewoon prima.

4 likes

Jaa die roze en groene spray!

Oh de roze is fijn ja! Gebruik het eigenlijk bijna alleen om mijn aanrecht schoon te maken en af en toe mijn bureau maar hij ruikt zo lekker. :heart: En werkt ook goed. Doe nu ook al een dik half jaar met 1 fles en hij is nog lang niet op de helft.

1 like

Ik heb een hele tijd geleden ook die sprays gehad, vond alle geurtjes wel lekker, blauw, roze en groen. Maar hebben jullie niet dat ze zepig zijn? Als ik het op het aanrecht spray, of een deur of waar dan ook op, en het vervolgens afneem, dan gaat het zo een beetje zepig schuimen. En het laat ook strepen achter. Ik gebruik het niet anders dan sprays van bijv. method of Lidl, of glassex of wat dan ook voor sprays, daar heb ik nooit dat probleem mee.

5 likes

Ja precies dat, geur is heel lekker maar als schoonmaakmiddel is het gewoon kut eigenlijk.