Action toppers (Deel 1)

Gisteren deze cuties gekocht voor 99 cent p.s.
Ze hebben ook meerdere patronen, wel alleen deze kleuren maar passen bij mij perfect in mijn interieur.

30 likes

Als je de markers met speciaal markerpapier gebruikt lopen ze niet uit en drukken ze ook niet door.
Dat papier is echter niet bij de action te koop, volgens mij ook vrij prijzig. Maar als je graag die markers gebruikt wel echt een aanrader!

1 like

Ik lees dit nu pas maar ik heb ze bij het filiaal bij mij nog vollop zien liggen, ook de ronde

Ik heb de voeten peeling net weer gebruikt. Hopelijk heeft het meer effect dan de vorige keer​:joy: Wat een vies klusje ook. Zo’n vies stinkend stuk plastic om je voet, alles nat. :joy: ik wil vellen zien!

ik heb ze laatst gebruikt + elke avond even in een warm voetenbadje. als een trein ging het

Beetje late reactie maar alcoholmarkers zijn zeker wel een aanrader. Als je kleurboeken hebt met wat dikker papier (en dat hebben veel wel) en je legt er een papiertje tussen dan kun je er prima mee kleuren. Oke ja het drukt door dus daarom het papiertje en kleurplaat aan de achterkant is dus onbruikbaar maar het resultaat is echt wel mooi. Ik kleur eigenlijk met niks anders (als ik nog kleur).

16 likes

Ik heb die twin markers gekocht uit de aanbieding.
Ben onder de indruk! Blenden en kleuren mooi en fijn.
Lekker veel kleurkeuze ook.
Drukken wel erg door, maar ik heb een kleurboek die daar rekening mee houdt :laughing:

8 likes

ik heb ze vandaag in de pauze ook gekocht! Kan niet wachten om te gaan kleuren :slight_smile:

3 likes

Ik las ergens iets over een hor wat je voor je raam kan maken met klittenband, verkoopt de Action dit nog steeds?

Weet iemand of de koelkastbakken er nog zijn? Dus van die lades en bakjes voor in je koelkast?

Zouden ze normaal wel moeten verkopen, maar ben al bij 4 actions geweest, bij 3 waren ze uitverkocht en bij de andere keek die medewerker mij heel glazig aan en zei “huh wat”.

Ik heb ze vorig jaar ook bij action gekocht en moet zeggen dat die plaklaag van het klittenband heel snel (na 10 min al) loslaat. Heb op andere ramen die zitten van Tesa, zijn wel wat duurder maar die zitten na 2 jaar nog helemaal perfect.

2 likes

Bij mij zit het er al vanaf april muurvast op! @Fenayi

Heeft de Action ook van die beschermlaag dingen voor onder een bureaustoel? Bv om op een houten vloer te leggen zodat ie niet beschadigt. Zag dat Ikea ze wel had, maar Action is dichterbij haha.

Ik heb die horren gewoon met spijkers in mijn kozijn gejast, was een beetje klaar met dat klittenband haha. Maar dat raam staat bij mij altijd open en anders kan ik hem van buiten dichtdoen

Ik had die, maar kwam sneller naar beneden dan ik het had opgehangen. Dat klittenband plakt heel slecht helaas

1 like

(Sorry voor de dubbel post)

Ook wel een tipje voor 7,50 edit: ze hebben geloof ik 3 maten, dit is de grootste

19 likes

Ohh ja hoor, die moet ik hebben.

2 likes

zijn de droogrekken van action degelijk? of heeft iemand een beter alternatief?

Ik heb er een gehad, na een jaar begonnen er wel van die draden los te komen. Zou 'm nu niet meer kopen. Heb er nu een van Leifheit maar kan nog niet oordelen of die het langer volhoud.

1 like

Ik heb het droogrek van de action als extra, maar ik raad hem niet aan. Hij is niet zo stevig. Ook heb ik er 1 van de IKEA en daar ben ik heel tevreden over, die heb ik inmiddels al 6 jaar en ziet er nog goed uit.

1 like