Action toppers (Deel 1)

ik vind de spray wel fijn werken. Ben lui en doe er onder andere mijn ramen boven mee en de spiegel in de badkamer, allemaal streeploos. Maar ik vind het dan weer heel erg stinken, echt een goedkope parfumlucht ofzo. Welke van method raad je aan?

1 like

Ik gebruik eigenlijk ook altijd dezelfde spray voor van alles, maar lekker dat jij het gewoon helemaal streeploos krijgt daarmee!! Ik vind glassex altijd fijn voor alle soorten klusjes, keuken, ramen, spiegels, badkamer. Of de blue wonder voor misschien iets grondiger schoonmaken, maar die lucht vind ik echt niet lekker. Heb van method dat zwarte kleine flesje voor het aanrecht, die is van zwart natuursteen en naast glassex is dat eigenlijk de enige waar ik geen strepen van krijg. Oja en ik heb die method douchespray wel eens gebruikt, want ik ben ook lui en die hoef je alleen maar op te sprayen, verder niks!

1 like

Eén van die sprays (de blauwe of groene? Volgens mij die voor de keuken bedoeld is) vind ik echt precies ruiken naar bellenblaas van vroeger. Moet er elke keer aan denken als ik hem gebruik. Werkt prima verder!

Bedankt guys! Ik ga morgen eens ruiken aan die sprays :blush: ik ben zelf tevreden over de schoonmaak sprays van de AH (eigen merk) maar het is altijd leuk om andere dingen te proberen.

Merk dat wel beetje op mijn bureau maar die is zwart dus ik zeg altijd maar tegen mezelf dat het daaraan ligt en als het opdroogt zie ik het eigenlijk niet meer.

1 like

Ik pleur altijd overal Dettol overheen. Krijg altijd het gevoel dat het met zulke hippe sprays gewoon niet echt schoon wordt.
Ga het toch maar eens proberen.

Ik zag die wel liggen bij So Lo.w mocht je ze niet kunnen vinden.

1 like

Ik heb dat bij de praxis gekocht

Vandaag nog 1 gekocht!

Even een heads up, de method schoonmaakspullen zijn in de aanbieding bij de appie deze week!

3 likes

Misschien al gepost ooit hier, maar loveeeeeeee de lila/roze vuilniszakken die naar lavendel ruiken. (samen met de regenboog-glorix in mn wc is mijn crib momenteel een miniparade)

23 likes

Hahaha heb je de regenboog glorix nog steeds? Ik heb er nog 1 op voorraad!

1 like

Mijn monstera heeft ondanks zijn trips/luis toch een nieuw blad eruit geperst. Ik ben trots!
Gisteren ook vier nieuwe planten opgehaald bij iemand, helemaal gelukkig nu.

2 likes

Ik heb dit nodig in mijn leven

1 like

Ja dat heb ik ook en ik verdun ze nog wat extra met water. Dus ik doe method spray + water in een spuitflacon, beetje spelen met de verhoudingen en nu vind ik het pas perfect

Ik wil die vuilniszakken ook al heel lang proberen maar heb geen prullenbak met de juiste grootte :joy:

Hahaha ik ook nog maar 1 volgens mij, huilen!
Maar dan wissel ik het weer af met de roze toiletrollen (niet van Action helaas)

1 like

Ik heb deze gekozen om uit te proberen.

3 likes

Zo dat oranje afwasmiddel wat is daar voor raars mee aan de hand joh?! Ik kreeg het niet goed afgespoeld, en had echt het idee dat het een vies laagje achterliet op mijn servies. Het drinken in mijn glas smaakte ineens zepig, en toen ik ging koken en mijn uitje fruitte in de pan, kwam er een soort warme zeeplucht uit die pan opstijgen? Echt absoluut geen aanrader haha, eng spul

3 likes

Dan moet ik toch iets verkeerd doen, waar neem jij het mee af? Keukenpapier of een microvezel doekje? Of uberhaupt iets anders?