Action toppers (Deel 1)

Ik heb die van rond de 7 euro. Ik gebruik 'm nu 2 jaar en plemp dat ding altijd helemaal vol, ook met zware natte spijkerbroeken en handdoeken en er is eigenlijk niks op aan te merken. Ik heb nooit een duurdere gehad om te vergelijken maar ik vind 'm helemaal prima.

2 likes

Ik heb zo’n toren op wieltjes (met drie rekken boven elkaar), hang er al jaren alles aan. Sommige van die stangen/draden hangen nu wel wat door maar zijn niet kapot ofzo.

1 like

Ik kan die van de IKEA ook aanraden ja. Gebruik hem nu bijna 2 jaar en hij ziet er nog als nieuw uit enz.

1 like

Ik vind ze juist goed. Ik gebruik er 1 al 8 jaar, wekelijks in ieder geval 2 wassen en sinds een jaar een 2e erbij en nog steeds perfect.

Wel dus die met 1 verdieping van inderdaad 7 euro ongeveer, niet zo’n toren.

1 like

heeft iemand nog een goede tip voor schoonmaakmiddel bij de action? ik sta wel eens voor dat schap maar ik twijfel omdat ik het allemaal niet ken. Uiteindelijk koop ik altijd de schoonmaakmiddelen van de appie :woman_shrugging:

Ik vind van deze lijn de sprays fijn, de roze ruikt lekker en de groene een beetje naar mojito. Enige wat je echtttttttt niet moet kopen is de oranje afwasmiddel :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face:

Denk dat de spray een beetje vergelijkbaar is met Method, werkt gewoon prima.

4 likes

Jaa die roze en groene spray!

Oh de roze is fijn ja! Gebruik het eigenlijk bijna alleen om mijn aanrecht schoon te maken en af en toe mijn bureau maar hij ruikt zo lekker. :heart: En werkt ook goed. Doe nu ook al een dik half jaar met 1 fles en hij is nog lang niet op de helft.

1 like

Ik heb een hele tijd geleden ook die sprays gehad, vond alle geurtjes wel lekker, blauw, roze en groen. Maar hebben jullie niet dat ze zepig zijn? Als ik het op het aanrecht spray, of een deur of waar dan ook op, en het vervolgens afneem, dan gaat het zo een beetje zepig schuimen. En het laat ook strepen achter. Ik gebruik het niet anders dan sprays van bijv. method of Lidl, of glassex of wat dan ook voor sprays, daar heb ik nooit dat probleem mee.

5 likes

Ja precies dat, geur is heel lekker maar als schoonmaakmiddel is het gewoon kut eigenlijk.

ik vind de spray wel fijn werken. Ben lui en doe er onder andere mijn ramen boven mee en de spiegel in de badkamer, allemaal streeploos. Maar ik vind het dan weer heel erg stinken, echt een goedkope parfumlucht ofzo. Welke van method raad je aan?

1 like

Ik gebruik eigenlijk ook altijd dezelfde spray voor van alles, maar lekker dat jij het gewoon helemaal streeploos krijgt daarmee!! Ik vind glassex altijd fijn voor alle soorten klusjes, keuken, ramen, spiegels, badkamer. Of de blue wonder voor misschien iets grondiger schoonmaken, maar die lucht vind ik echt niet lekker. Heb van method dat zwarte kleine flesje voor het aanrecht, die is van zwart natuursteen en naast glassex is dat eigenlijk de enige waar ik geen strepen van krijg. Oja en ik heb die method douchespray wel eens gebruikt, want ik ben ook lui en die hoef je alleen maar op te sprayen, verder niks!

1 like

Eén van die sprays (de blauwe of groene? Volgens mij die voor de keuken bedoeld is) vind ik echt precies ruiken naar bellenblaas van vroeger. Moet er elke keer aan denken als ik hem gebruik. Werkt prima verder!

Bedankt guys! Ik ga morgen eens ruiken aan die sprays :blush: ik ben zelf tevreden over de schoonmaak sprays van de AH (eigen merk) maar het is altijd leuk om andere dingen te proberen.

Merk dat wel beetje op mijn bureau maar die is zwart dus ik zeg altijd maar tegen mezelf dat het daaraan ligt en als het opdroogt zie ik het eigenlijk niet meer.

1 like

Ik pleur altijd overal Dettol overheen. Krijg altijd het gevoel dat het met zulke hippe sprays gewoon niet echt schoon wordt.
Ga het toch maar eens proberen.

Ik zag die wel liggen bij So Lo.w mocht je ze niet kunnen vinden.

1 like

Ik heb dat bij de praxis gekocht

Vandaag nog 1 gekocht!

Even een heads up, de method schoonmaakspullen zijn in de aanbieding bij de appie deze week!

3 likes