Action toppers (Deel 1)

Mmm niet gek, dan doe je er dus zelfs nog langer mee! Tnx voor de tip :blush:

Method is in de aanbieding bij de AH. Toch beter dan de sprays van de Action. Tip!

1 like

Ik heb de spray net gebruikt (wel op het aanrecht en gasfornuis) maar als ik te veel gebruik krijg ik strepen en dat zeperige, gewoon 1 of 2 spraytjes wordt bij mij streeploos. Ik gebruik keukenrol trouwens.

1 like

Door jullie heb ik zin om naar de Action te gaan.

(Ik heb oprecht wat dingen nodig). Ik wil nu!!!

Is deze fijn?

1 like

Medisana is wel echt een “bekend” merk voor dit soort dingen dus ik zou er wel op vertrouwen!

1 like

Ik heb deze, en ik vind het erg fijn!

1 like

Ja ik heb deze al jaren, aanrader voor de winter

1 like

Ik vond hem wel oké, maar na een winter deed het schuifknopje het heel slecht. Moest hem precies op een bepaalde manier doen (kwam echt op de mm nauwkeurig) anders werkte hij niet. Nu een van inventum en die bevalt me veel beter

Over het de schoonmaaksprays: ik vul altijd een lege fles met allesreiniger en water. Scheelt weer allemaal verschillende dingen kopen.

2 likes

Iemand deze al gespot?

1 like

Weet iemand of die zoutlamp met stekker al in de schappen ligt? Kon ze gister nog niet vinden.

1 like

Ja! Maar ik ben meerdere winkels afgegaan want hij was dus al uitverkocht bij ‘mijn’ action. Misschien dat dat bij jou ook wel het geval was.

1 like

Jaaa mijn moeder heeft er vorige week een gekocht!

1 like

Buiten dat zijn die dingen toch gewoon heel lelijk :flushed:

19 likes

Die van de foto is van de Lidl staat erbij, geen idee of dat dus vergelijkbaar is.

Dat het gaat “zweten” vind ik niet echt raar, het blijft natuurlijk een natuurproduct. Lijkt mij dat dat met een klein plateautje/schoteltje eronder wel te fixen is?

1 like

Ook nog even over de zout lamp: deze zijn extreem giftig voor katten. Als ze eraan likken kunnen ze doodgaan. Dus als je katten hebt, misschien niet zo handig.

6 likes

Kan me alleen maar afvragen wat die Gore teennagelknippers daar op het nachtkastje doen🤮 waar laten ze die afgeknipte nagels!?

2 likes

Wow zo overdreven :rofl: Waar laat jij je nagelklipper? Naast de prullenbak voor de afgeknipte nagels?

15 likes

Oh lol mijn katten likken er al-tijd aan, al jaren… gek dat ze dat er niet bij vermelden. Maar ik heb die van mij in een Duits edelstenenwinkeltje gekocht, misschien is die samenstelling anders?

1 like