Action toppers (Deel 1)

Misschien al gepost ooit hier, maar loveeeeeeee de lila/roze vuilniszakken die naar lavendel ruiken. (samen met de regenboog-glorix in mn wc is mijn crib momenteel een miniparade)

23 likes

Hahaha heb je de regenboog glorix nog steeds? Ik heb er nog 1 op voorraad!

1 like

Mijn monstera heeft ondanks zijn trips/luis toch een nieuw blad eruit geperst. Ik ben trots!
Gisteren ook vier nieuwe planten opgehaald bij iemand, helemaal gelukkig nu.

2 likes

Ik heb dit nodig in mijn leven

1 like

Ja dat heb ik ook en ik verdun ze nog wat extra met water. Dus ik doe method spray + water in een spuitflacon, beetje spelen met de verhoudingen en nu vind ik het pas perfect

Ik wil die vuilniszakken ook al heel lang proberen maar heb geen prullenbak met de juiste grootte :joy:

Hahaha ik ook nog maar 1 volgens mij, huilen!
Maar dan wissel ik het weer af met de roze toiletrollen (niet van Action helaas)

1 like

Ik heb deze gekozen om uit te proberen.

3 likes

Zo dat oranje afwasmiddel wat is daar voor raars mee aan de hand joh?! Ik kreeg het niet goed afgespoeld, en had echt het idee dat het een vies laagje achterliet op mijn servies. Het drinken in mijn glas smaakte ineens zepig, en toen ik ging koken en mijn uitje fruitte in de pan, kwam er een soort warme zeeplucht uit die pan opstijgen? Echt absoluut geen aanrader haha, eng spul

3 likes

Dan moet ik toch iets verkeerd doen, waar neem jij het mee af? Keukenpapier of een microvezel doekje? Of uberhaupt iets anders?

Mmm niet gek, dan doe je er dus zelfs nog langer mee! Tnx voor de tip :blush:

Method is in de aanbieding bij de AH. Toch beter dan de sprays van de Action. Tip!

1 like

Ik heb de spray net gebruikt (wel op het aanrecht en gasfornuis) maar als ik te veel gebruik krijg ik strepen en dat zeperige, gewoon 1 of 2 spraytjes wordt bij mij streeploos. Ik gebruik keukenrol trouwens.

1 like

Door jullie heb ik zin om naar de Action te gaan.

(Ik heb oprecht wat dingen nodig). Ik wil nu!!!

Is deze fijn?

1 like

Medisana is wel echt een “bekend” merk voor dit soort dingen dus ik zou er wel op vertrouwen!

1 like

Ik heb deze, en ik vind het erg fijn!

1 like

Ja ik heb deze al jaren, aanrader voor de winter

1 like

Ik vond hem wel oké, maar na een winter deed het schuifknopje het heel slecht. Moest hem precies op een bepaalde manier doen (kwam echt op de mm nauwkeurig) anders werkte hij niet. Nu een van inventum en die bevalt me veel beter

Over het de schoonmaaksprays: ik vul altijd een lege fles met allesreiniger en water. Scheelt weer allemaal verschillende dingen kopen.

2 likes