Iemand deze al gespot?
Weet iemand of die zoutlamp met stekker al in de schappen ligt? Kon ze gister nog niet vinden.
Ja! Maar ik ben meerdere winkels afgegaan want hij was dus al uitverkocht bij ‘mijn’ action. Misschien dat dat bij jou ook wel het geval was.
Jaaa mijn moeder heeft er vorige week een gekocht!
Buiten dat zijn die dingen toch gewoon heel lelijk
Die van de foto is van de Lidl staat erbij, geen idee of dat dus vergelijkbaar is.
Dat het gaat “zweten” vind ik niet echt raar, het blijft natuurlijk een natuurproduct. Lijkt mij dat dat met een klein plateautje/schoteltje eronder wel te fixen is?
Ook nog even over de zout lamp: deze zijn extreem giftig voor katten. Als ze eraan likken kunnen ze doodgaan. Dus als je katten hebt, misschien niet zo handig.
Kan me alleen maar afvragen wat die Gore teennagelknippers daar op het nachtkastje doen🤮 waar laten ze die afgeknipte nagels!?
Wow zo overdreven Waar laat jij je nagelklipper? Naast de prullenbak voor de afgeknipte nagels?
Oh lol mijn katten likken er al-tijd aan, al jaren… gek dat ze dat er niet bij vermelden. Maar ik heb die van mij in een Duits edelstenenwinkeltje gekocht, misschien is die samenstelling anders?
In ieder geval niet op mijn nachtkastje
Wat is daar nou weer goor aan?
Zoutsteen kan gaan lekken als ze niet warm genoeg zijn. Los je op door de lamp minimaal 6-8 uur te branden per dag. Ik heb hem op een tijdschakelaar en bij mij lekt die sindsdien niet meer. Heb ook een kat maar die leeft nog steeds!
Oké gelukkig!
Let er wel op dat ze er niet teveel aan likken:
Ik zag m vanmorgen!
Oh ik heb ook een zoutlamp (van de lidl dus geen idee of het echt zout is ofzo) en die staat echt geen 6-8 uur per dag aan maar lekt ook niet? Er zit ook een klein lampje in dat niet echt warm wordt.
Ik heb ook zoutsteenlampen, maar dan de echte uit de Himalaya’s. Daarbij wordt juist aangeraden om het zo nu en dan met een lichtvochtig doekje af te nemen. Ik heb nog nooit ook maar iets bespeurd in de richting van een lekkage. En ik heb ze soms dagen niet aan staan. Denk echt dat dit een kwaliteitskwestie is. Het is algemeen bekend dat ook veel van deze lampen na worden gemaakt met God moge weten wat en dan geverfd worden.
Een zoutlamp lekt toch niet. Hij trekt vocht aan omdat het van zout is. Of ben ik nou gek
Ik had een zoutsteen kaarsenhouder van de action. Die lekte enorm en liet vieze plekken achter.
Ik heb zo’n waxinelichtjeshouder van zout, geldt dat daar ook of worden die sowieso niet echt warm genoeg?