Action toppers (Deel 1)

Heeft iemand van jullie ervaring met deze toevallig?

Ik heb deze! Ik heb hem niet bij de action gekocht maar hij ziet er precies hetzelfde uit dus het zal wel dezelfde zijn. Ben er erg blij mee! Doet z’n werk goed. De anti aanbak laag is na een tijdje niet supergoed meer dus je moet wel invetten, maar dat heb je altijd bij zulke apparaten eigenlijk.

Oké, thanks! Dan ga ik hem ook halen!

Ik heb er eentje van Lidl, die lijkt hier precies op. Hij doet het goed maar ik vind het wel heel irritant dat de platen niet uitneembaar zijn. Dat maakt het reinigen een stuk lastiger.

1 like

Wow beter krijgen we dit in NL ook.

:scream:

I need this.

1 like

Ik hoop het niet want dan ga ik echt nog meer zooi kopen.

Nee oke eigenlijk wil ik het wel

4 likes

Beide toppers van Action, de kaars en het lampje!

27 likes

Hoe ruikt die kaars? Heel zoet of een beetje warm?

Beetje combinatie van beide vind ik! Hebben meer geuren in dit formaat / deze pot.

1 like

Leuke combi ook zo!
Ik ga morgen weer even neuzen bij de action <3

2 likes

Bij kwantum hebben ze ook veel zwart witte luipaard schaaltjes en kommetjes en kopjes.

1 like

Ik zag hem in de action als het hele lampje!

1 like

Helemaal compleet! Met batterijen onderin.

Ik hoop niet dat het hier al besproken is maar ik zag dit filmpje en sta nu op het punt om naar Action te rennen. Ik zoek namelijk nog een nieuwe foundation en eyeliner. Geloven jullie dit of is dit undercover spon?

5 likes

Nee denk niet dat dit spon is, action heeft alleen spon op hun eigen kanaal volgens mij.

Ik wilde die ook proberen, maar de kleuren waren veel te donker. Hoop dat er match tussen zit voor je.

( Nu ben ik ook wel zo wit als een vel papier, maar nog)

Oeh ben benieuwd naar die eyeliner en concealer

Heeft iemand die koffiesiroopjes al geproefd?