Action toppers (Deel 1)

Meteen dit gekeken, nu ga ik zo ff naar de winkel. :joy:

1 like

Heb net swatches gemaakt van de glitters, maar omg! Op Vegas na zijn ze heel mooi. Gossip en Diva vind ik prachtig :sparkles:

4 likes

@anon46493654 @fashiondot Maar jullie hebben alsnog die magneten in gebruik? Ik wilde ze maandag ook kopen voor de rookmelder. :joy:

Nee. Ze lagen er allemaal af en hebben ze nu in het plafond geschroefd.

Nee ik ook niet. De sticker die had losgelaten van de rookmelder plakt nu niet meer goed.

Ik was helemaal teleurgesteld! Ze hadden hem niet in de schappen, maar zou er volgende week einde van de week zijn! Dus volgende week weer een poging wagen!

1 like

Oh shit haha, zou het helpen als ik die sticker op de rookmelder lijm?

Weet iemand of ze een spuitbus hebben met matte gouden kleur? Kan online alleen hoogglans vinden, maar weet niet of ik hoogglans handgrepen mooi ga vinden. :thinking:

Hebben ze wel gehad, halfjaar geleden ongeveer gekocht

Oh lastig! De een bleef wel langer hangen dan de ander. Maar ik denk tussen een half jaar en een jaar?

1 like

Die van ons na een maand al (hing wel boven een raam die we vaak tegen elkaar open zetten, heeft 't misschien versneld).

1 like

Onze brandmelder hangt al meer dan een jaar met die magneet. Ben wanneer 'ie naar beneden komt, ben nu wel op mijn hoede hahaha

Ik vond het niet zo mooi licht voor het bedrag. Zo goedkoop is het toch. In de 20 dacht ik?

Ik zou voor die van IKEA gaan, die zijn vergelijkbaar qua prijs en de plakstrip is een stuk beter. Ik heb die jaren in mijn appartement achter de bank op de muur gehad omdat dat zo’n donkere hoek was en ik hem dan overdag op daglichttemperatuur zetten. Prima blijven zitten. Vriendin van mij kocht de actionvariant vorig jaar en heeft hem nu maar weggegooid, want dat ding kwam maandelijks weer van de muur af.

2 likes

Als je die groepjes veel gebruikt kan het wel snel slijten. Is greepjes vervangen geen optie?

Volgens mij is deze ook met zon afstandsbediening dat je de kleuren aan kan passen: https://www.ikea.com/nl/nl/p/ledberg-led-strip-veelkleurig-90400937/ (er is trouwens ook een variant van 5 meter voor 29,95).

1 like

Jaaa hoor ik was er vandaag maar met een missie dus niet de hele winkel doorgelopen. Kut zooi :triumph:

Ja @thee deze ervaring heb ik ook! Hij hangt nu al een tijdje los op 1 stuk en geen zin meer om het te fixen hahah

Heb de eeltsokken inmiddels ook gebruikt! Het is nu dag 2 en heb zoooo veel moeite met het niet mogen pulken :pleading_face:

Edit: heb gedouched en het is nu nog zoveel erger hahahahahaha IK WIL DE VELLEN ER AF TREKKEN

3 likes

Oh yeah! Het Nude Palette heb ik binnen!

1 like