Action toppers (Deel 1)

Nee helaas!
Wel gekocht maar staat nu even “voor de mooi” in het koffie hoekje. Ben ook wel benieuwd

1 like

Oeh ja ik wil ze ook kopen, maar omdat ze zó goedkoop zijn vraag ik me af of ze wel te hachelen zijn hahah

1 like

Ik heb laatst een wafelijzer gekocht voor 15 euro en een handmixer voor 12 euro en beiden werken heel goed! Heb er in ieder geval lekkere wafels mee kunnen maken :+1:

2 likes

Ik heb dit filmpje niet gekeken, maar kreeg jaren geleden van een make up artist al eens de tip van action eyeliner. Uiteindelijk heb ik m zelf nooit gekocht omdat ik het destijds niet kon vinden en daarna weer vergeten was.
Maar als in dit filmpje gezegd wordt dat de eyeliner een aanrader is geloof ik dat dus wel

1 like

Ik vind de vanille mwah, maar die andere 2 wel lekker!

1 like

Elke keer als ik snel scroll denk ik dat dit gekke barbecue/sparerib sauzen zijn. Vooral die vanille lijkt op knoflook :no_mouth:

7 likes

Zulke siroop gaat echt never over datum

1 like

Heeft iemand de zoutsteen lamp van de action? Hoe bevalt ie?

2 likes

Ik heb hem, ben er erg blij mee! De kleur verschilt per steen. Hij doet niet onder voor mijn dure lamp van een webshop in edelstenen :rofl:

1 like

Haha ah top thanks! Dan ga ik kijken

Geen zoutsteen lamp kunnen vinden. Maar wel andere leuke dingen waaronder een Milka adventskalender.

afbeelding

12 likes

Wat leuk voor in de herfstvakantie ook!

1 like

Oh goede tip thanks!

Yeah, ze hadden eindelijk m’n favo popcorn weer! Als je van zout en zoet samen houdt is deze echt top. Ik houd niet van zoete magnetron popcorn maar deze is echt lekker!

14 likes

Zijn deze er nog?

7 likes

Verschilt denk ik per vestiging. Hier heb ik ze twee weken geleden nog gezien.

1 like

Hey! Sorry reactie op een hele oude post, maar deze bedoelde je niet toch? Vanaf woensdag weer bij de Action

4 likes

Super lief dat je aan me dacht! Maar nee, deze bedoel ik inderdaad niet.
Toch bedankt!

Heeft iemand ervaring met de Washcat schimmelspray? Die schijnt echt goed te zijn. Wij hebben veel last van schimmel in dit oude vochtige huis.
Maar zit een beetje met de planning, want het schijnt echt mega sterk spul te zijn. Kan ik dat gewoon overdag spuiten en dan na een uurtje luchten die kamer weer betreden of raden jullie aan bijv voor het slapen/werken gaan te spuiten en dan een hele nacht/dag te laten luchten. Ik heb het idee dat het echt extreem giftig is, door de verhalen die je hoort dat het gaten in je kleding maakt haha.

Ik heb geen raam in mijn badkamer en doe het gewoon overdag, laat daarna de deur een paar uur open staan en dan ruikt het gewoon heeeeeeel sterk naar chloor maar niet dat je over je nek gaat.