Action toppers (Deel 1)

Ik trok gewoon. Geen geduld hoor.
Succes met je huis zuigen 3x per dag aankomende week :joy:

1 like

Hahahha ik heb 't uiteindelijk vol gehouden tot gisteravond 9 uur en ben toen ook begonnen :joy: denk dat ik maar zoveel mogelijk sokken draag de komende dagen hahaha

Ik heb dit bericht over een ledlamp voor gellak net al in het ‘show je nagels’-topic gezet, maar omdat ik enthousiast ben ook hier even:

2 likes

Iemand die deze al heeft gehad?


3 likes

Heeft iemand afgelopen week nog de (bijna) 0 kcal yonaise gezien? Ik ben echt in staat om hiervoor om te rijden want ik vond die zooo lekker maar zie ze nooit meer :frowning:

Heb dit echt al een paar keer lopen zoeken bij de action :sweat_smile::sweat_smile:… maar ze hebben ze nu dus?

Bij de action hebben ze in de aanbieding allemaal starters kitjed voor sieraden maken. Om je innerlijke @tuula naar boven te halen. Misschien leuk voor als je zelf wilt beginnen

En ook vet veel reese’s??

15 likes

Hahaha. Love je reactie!

Wat ik zelf heb meegenomen

Verduisterende gordijnen 140x 260 voor 9,95 per stuk.

Kussenhoesjes voor 1,99 per stuk

Nep pannenkoek plant 2,99

Rol cadeau papier 0,49 cent

7 likes

Wat leuk, ga er even langs. Heb al heel veel maar ook leuk als cadeautje dit! Hema heeft ook nog leuke setjes liggen als aanvulling😏

1 like

Ooo goed dat de je de prijs noemt!! ik ben daar helemaal naar vergeten te kijken :sweat_smile:

Ze lagen hier in ieder geval bij de week actie spullen, even gekeken op de site en dan zijn ze als het goed is 3.36 per stuk

@loviedovie oee ook een goeie tip!

Heb het zelf niet meegenomen omdat ik denk dat ik er puur agressief van word. iets met weinig geduld (Maar borduren kan ik dan weer wel lol)

1 like

Ja, ligt bij de make-upspullen en dagcremes!

1 like

Ja, maar ik vergeet ze altijd te proberen. Staan echt al meer dan een jaar in de kast haha

Even het gordijn reviewen. Redelijk makkelijk om de haken er in te doen. Alleen de vijf haken die er bij zitten zijn te weinig. (Vind ik persoonlijk). Oja qua lengte, er zit een strijkband bij.

Die plooihaken heb ik bij de action zelf niet gezien maar zag ze al te koop bij HEMA, IKEA, en Amazon had precies dezelfde.

EDIT: ik ben voor die van amazon gegaan. Die lijken er precies op. (https://www.amazon.nl/gp/product/B0833287SK/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_o00_s00?ie=UTF8&psc=1) Ook te koop op ali voor nog minder, maar te ongeduldig daarvoor.

6 likes

Is microvezel wel goed voor brillenglazen?

1 like

Vroeg ik me inderdaad ook af. Maar na een google rondje, zie ik vooral dat het wel kan. Nice!

3 likes

Oke haha heb het dus gekocht en gister gebruikt (incl base en topcoat). Maar het bladdert nu al af? Waar ligt dit aan? Aan de droogtijd? Dikte? Nagellak? :sweat_smile:

Ja kan aan alles liggen :sweat_smile: Mijne zit er na bijna een week nog steeds mooi op.

Met gellak altijd dunne lagen gebruiken. Nagels ontvetten van tevoren. Heb je wel succes gehad met dezelfde gellak bij een andere lamp? Of nooit eerder gebruikt? Welke producten gebruik je?

Base en topcoat wel altijd gebruiken dan?
Ben een noob hierin hoor haha, heb alles nieuw gekocht gister. Weet ook niet precies waarvan meer maar iig gellak haha. Heb denk op sommige nagels idd te dik gedaam dan. En niet ontvet… met wat ontvet je het? Haha

In het Show je nagels topic vind je veel tips. Vooral @BiloxiParish kan heel duidelijk uitleggen en met je meedenken. Ik zou daar even gaan lezen als ik jou was.

2 likes

Wat @pastelzwart zegt inderdaad, dat topic staat vol met tips. Gellak werkt anders dan gewone nagellak dus je moet je van tevoren eerst inlezen voor je eraan begint. Zomaar wat doen werkt met gellak vaak niet :sweat_smile: