Ja ik heb dus ook geen raam daar maar wel een soort ventilatierooster die je aan kan zetten. Hopelijk helpt dat dan snel de geur weg te krijgen.
Werkt hij wel echt zo goed?
Ik heb het toevallig afgelopen weekend voor het eerst gebruikt en ik was ook bang voor de geur maar het ruikt gewoon naar lekker ouderwets chloorzwembad en ik hou echt van die lucht <3 Wel sterk idd maar ik vond er niets vervelends aan haha, lekker snuffelen. Ik heb ook een badkamer zonder ramen trouwens en bij mij was de lucht de volgende ochtend wel weg.
Qua werking was ik medium tevreden. De tegels en voegen op de grond in mijn douche (zijn wat stroevere anti slip tegels dus wat lastiger dan de muren) hoopte ik brandschoon en (kalk)vlekvrij te krijgen en het is wel een stuk beter maar niet 100%. Maargoed, geen schimmel dus, dus daar kan ik niet over oordelen.
Hm ben er niet helemaal weg van eigenlijk? Werkt naar mijn idee gewoon net zo goed(of slecht) als chloor, maar ik heb geen echte schimmel plekken dus weet niet of het daar beter voor werkt.
In mijn vorige huis had ik schimmel op het plafond in de badkamer. Daar die washcat op gespoten en verdween als sneeuw voor de zon. Op tegels had ik geen schimmel dus daar weet ik niet hoe het werkt. Vond de geur ook wel meevallen, gewoon sterke chloorlucht
Was dat gewoon op verf zeg maar? Dus geen tegels? Want ik heb hetzelfde probleem en op tegels ging het altijd goed, maar ik ben bang dat nu de verf eraf gaat als ik het op het plafond spuit.
Ik heb de HG variant ooit op een plafond gebruikt en dat was geverfd of met witkalk gedaan: dat liet helemaal los!
Gewoon verf idd! Ik had wel een oud huis/oude badkamer dus kon me niet interesseren als de verf los zou laten :’) maar het ging dus prima! Zelfs nadat schimmel weer terugkwam (door met de deur dicht te douchen zonder ventilatie) en op dezelfde plek dat spul te spuiten verdween het weer goed en geen verf die losliet
Bedankt voor de ervaringen!
Wij hebben het ook op geverfde muren (zelfs geverfd behang) en daar deden we nu steeds water met bleek op, dat werkt wel voor nieuwe schimmel maar echt hardnekkige schimmelplekken die al zwart zijn gaan er niet meer van weg. Volgens mij heeft de schimmel dan gewoon de verf en muur uitgebeten… maar ga binnenkort even de washcat spuiten, wie weet verdwijnt het daarmee. Vandaag zit ik met duizelingen ziek thuis dus lijkt me geen goed idee die lucht…
Ik vind het echte beter werken dan al het andere dat ik hem geprobeerd!
Even een theedoek om je gezicht binden is wel héél erg aan te raden, dat had ik de eerste keer niet gedaan en had toen echt last van mijn luchtwegen daarna.
En even goed doorluchten uiteraard daarna.
Haha ja ik heb net een klein test stukje ingespoten in de keuken, 3 spraytjes, gelijk hele huis meurt naar chloor en er kwam een druppeltje op mn hand, die ruikt na 3 x wassen nog steeds naar chloor. Dus nu flink aan het luchten. Bij grotere oppervlakken zal ik zeker handschoenen en mondkap op doen.
Maarrrr het lijkt al effectief! Zal later even de before and after posten.
Even nieuwsgierig waar dit over ging, maar ik heb nog een doosje liggen, 1x gebruikt. Als je de verzendkosten betaalt mag je ze gratis hebben.
Ok hier de before en after. Deze zwarte schimmelplek zit achter waar de hand- en theedoeken hangen, dus beetje nattig blijft het er altijd, en ons huis is oud en vochtig dus droogt slecht. Deze plek al vaak met bleek gepoetst maar het bleef zwart. Nu met 3 spraytjes Washcat (50 minuten tussen de fotos maar verschil zag ik al snel):
Volgens mij was @ibnzo op zoek naar andere Action stiften die in kleur overlopen (of zoiets). In ieder geval was ze niet op zoek naar deze van de foto.
Ja die uit dat oude berichtje, die heb ik
Oooo, dan heb ik niks gezegd. Sorry!
Geen probleem hoor! vind het leuk dat mensen in dit topic voor elkaar dingen meenemen enzo
Lief! Ik stuur je een berichtje.
Mag ik een gunst vragen? Stel je komt deze tegen in de Action, wil je mij taggen/dm’en? Dan weet ik dat ie er weer is! Ik wil deze zo graag weer eens kopen en hij staat wel weer op de site… Maar ik wil niet onnodig de Action inlopen haha
Ik heb net vandaag de sweet chili hiervan gekocht. Dus wellicht is de mayonaise er ook weer