Haha ja ik heb net een klein test stukje ingespoten in de keuken, 3 spraytjes, gelijk hele huis meurt naar chloor en er kwam een druppeltje op mn hand, die ruikt na 3 x wassen nog steeds naar chloor. Dus nu flink aan het luchten. Bij grotere oppervlakken zal ik zeker handschoenen en mondkap op doen.
Maarrrr het lijkt al effectief! Zal later even de before and after posten.
Even nieuwsgierig waar dit over ging, maar ik heb nog een doosje liggen, 1x gebruikt. Als je de verzendkosten betaalt mag je ze gratis hebben.
Ok hier de before en after. Deze zwarte schimmelplek zit achter waar de hand- en theedoeken hangen, dus beetje nattig blijft het er altijd, en ons huis is oud en vochtig dus droogt slecht. Deze plek al vaak met bleek gepoetst maar het bleef zwart. Nu met 3 spraytjes Washcat (50 minuten tussen de fotos maar verschil zag ik al snel):
Volgens mij was @ibnzo op zoek naar andere Action stiften die in kleur overlopen (of zoiets). In ieder geval was ze niet op zoek naar deze van de foto.
Ja die uit dat oude berichtje, die heb ik
Oooo, dan heb ik niks gezegd. Sorry!
Geen probleem hoor! vind het leuk dat mensen in dit topic voor elkaar dingen meenemen enzo
Lief! Ik stuur je een berichtje.
Mag ik een gunst vragen? Stel je komt deze tegen in de Action, wil je mij taggen/dm’en? Dan weet ik dat ie er weer is! Ik wil deze zo graag weer eens kopen en hij staat wel weer op de site… Maar ik wil niet onnodig de Action inlopen haha
Ik heb net vandaag de sweet chili hiervan gekocht. Dus wellicht is de mayonaise er ook weer
Pinpas Arend terug
Door deze post kwam ik erachter dat je ipv wekker ook een ander woord kan neerzetten als label! Wat handig!
Shit, betrapt
Mijn wekker is al jaren ‘afval buiten’.
Ik heb deze vandaag gezien!
Ik zou helemaal stuk gaan als dat de tijd is waarop je partner op moet staan om te vertrekken naar werk.
Haha dit is zo lief <3 Dankjewel!!
Hij stond er niet… Wel nog een bordje. Veel was ook leeg en vanavond wordt alles gevuld, hier iig dan.
Dankjewel voor het kijken!! Super attent!