Voor de katteneigenaren:
Kwam deze tegen voor maar €3,89. En aangezien onze kat niet weg te slaan is uit de babygym, vond ik deze perfect
Voor de katteneigenaren:
Kwam deze tegen voor maar €3,89. En aangezien onze kat niet weg te slaan is uit de babygym, vond ik deze perfect
Die verkochten ze vroeger ook in een paterprintversie en na 5+ jaar speelt mijn kat er nog steeds mee.
Ah helaas was er nu alleen nog maar de blauwe, panterprint was nog leuker geweest!
Wat een dotje is jouw kat!
Heb je nog een paar uur aan beeldmateriaal?
Echt zo’n perfecte kat die je in een reclame ziet, zo lief!
Over die speelmat hierboven, ik heb m in het beige en is een grote hit! Heb wel de hoeken afgeplakt met ducktape want mn kitten speelde er zo wild mee dat die al snel kapot was haha.
Maantjes slinger ook gekocht, hangt nu leuk naast de voordeur.
Oh kut ik vergeet steeds naar deze te zoeken! Heb echt het perfecte plekje al gevonden, nu dat ding nog.
Wow hoeveel sloten heb jij! Of is t vreemd dat ik enkel 1 heb? Gewoon sleutel erin en draaien. Niks van draaien enz…
Ja veel haha en ook op alle ramen een dubbelslot haha.
Beterrr haha
En ik maar azen op een ring doorbell omdat het me een fijner gevoel zou geven Zal eens naar zo’n mini kettinkje kijken.
On topic; heeft action iets wat voor een heleboel stekjes handig zou zijn?
Action niet, maar Ali wel (weet niet of je dat wilt, dus mega ongevraagd advies hier). Ik had deze gekocht:
€ 0,53 16% Off | Transparante Glazen Vaas Houten Frame Iron Art Terrarium Bonsai Tafel Ornamenten Glas En Hout Vaas Planter Terrarium Tafel Desktop
Heb je die toevallig al binnen?
Ah mijn action had hm laatst niet! Hoop dat ze weer binnenkomen.
Hier hadden ze er nog best veel.
Precies dit heb ik gevonden haha alleen duurt het zo lang en natuurlijk heb ik nu al stekjes ipv eerst spulletjes zoeken
Vind dit soort rekjes wel echt heeel mooi. Leuk voor op een wand ook
Zoiets met reageerbuisjes vind je momenteel ook bij de big bazaar!
Oh wat fijn, dankjewel !