Action toppers (Deel 1)

Ik ga morgen ff naar de Action, laat het dan weten!
Je bent mijn wekker.

@GroenTakje

43 likes

Pinpas Arend terug :joy_cat:

8 likes

Door deze post kwam ik erachter dat je ipv wekker ook een ander woord kan neerzetten als label! Wat handig!

3 likes

Shit, betrapt :laughing:

2 likes

Mijn wekker is al jaren ‘afval buiten’.

26 likes

Ik heb deze vandaag gezien!

1 like

Ik zou helemaal stuk gaan als dat de tijd is waarop je partner op moet staan om te vertrekken naar werk.

64 likes

Haha dit is zo lief <3 Dankjewel!!

1 like

Hij stond er niet… Wel nog een bordje. Veel was ook leeg en vanavond wordt alles gevuld, hier iig dan.

1 like

Dankjewel voor het kijken!! Super attent!

1 like

Voor de katteneigenaren:

Kwam deze tegen voor maar €3,89. En aangezien onze kat niet weg te slaan is uit de babygym, vond ik deze perfect :ok_hand:

En kat heeft hem goedgekeurd

105 likes

Die verkochten ze vroeger ook in een paterprintversie :heart: en na 5+ jaar speelt mijn kat er nog steeds mee.

3 likes

Ah helaas was er nu alleen nog maar de blauwe, panterprint was nog leuker geweest!

1 like

Wat een dotje is jouw kat! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Heb je nog een paar uur aan beeldmateriaal? :heart_eyes:

4 likes

Echt zo’n perfecte kat die je in een reclame ziet, zo lief!

2 likes

Over die speelmat hierboven, ik heb m in het beige en is een grote hit! Heb wel de hoeken afgeplakt met ducktape want mn kitten speelde er zo wild mee dat die al snel kapot was haha.

2 likes

Haha sorry, maar ik zie nu echt dit voor mij

15 likes

Maantjes slinger ook gekocht, hangt nu leuk naast de voordeur. :heart:

Eigenlijk heb ik verder geen gouden dingen in huis (ben meer van de zilver of gewoon niet) maar ik denk dat ik hem wel gewoon zo laat.

20 likes

Oh kut ik vergeet steeds naar deze te zoeken! Heb echt het perfecte plekje al gevonden, nu dat ding nog.

3 likes