Ik ga morgen ff naar de Action, laat het dan weten!
Je bent mijn wekker.
Pinpas Arend terug
Door deze post kwam ik erachter dat je ipv wekker ook een ander woord kan neerzetten als label! Wat handig!
Shit, betrapt
Mijn wekker is al jaren ‘afval buiten’.
Ik heb deze vandaag gezien!
Ik zou helemaal stuk gaan als dat de tijd is waarop je partner op moet staan om te vertrekken naar werk.
Haha dit is zo lief <3 Dankjewel!!
Hij stond er niet… Wel nog een bordje. Veel was ook leeg en vanavond wordt alles gevuld, hier iig dan.
Dankjewel voor het kijken!! Super attent!
Voor de katteneigenaren:
Kwam deze tegen voor maar €3,89. En aangezien onze kat niet weg te slaan is uit de babygym, vond ik deze perfect
Die verkochten ze vroeger ook in een paterprintversie en na 5+ jaar speelt mijn kat er nog steeds mee.
Ah helaas was er nu alleen nog maar de blauwe, panterprint was nog leuker geweest!
Wat een dotje is jouw kat!
Heb je nog een paar uur aan beeldmateriaal?
Echt zo’n perfecte kat die je in een reclame ziet, zo lief!
Over die speelmat hierboven, ik heb m in het beige en is een grote hit! Heb wel de hoeken afgeplakt met ducktape want mn kitten speelde er zo wild mee dat die al snel kapot was haha.
Maantjes slinger ook gekocht, hangt nu leuk naast de voordeur.
Eigenlijk heb ik verder geen gouden dingen in huis (ben meer van de zilver of gewoon niet) maar ik denk dat ik hem wel gewoon zo laat.
Oh kut ik vergeet steeds naar deze te zoeken! Heb echt het perfecte plekje al gevonden, nu dat ding nog.