Wow hoeveel sloten heb jij! Of is t vreemd dat ik enkel 1 heb? Gewoon sleutel erin en draaien. Niks van draaien enz…
Ja veel haha en ook op alle ramen een dubbelslot haha.
Beterrr haha
En ik maar azen op een ring doorbell omdat het me een fijner gevoel zou geven Zal eens naar zo’n mini kettinkje kijken.
On topic; heeft action iets wat voor een heleboel stekjes handig zou zijn?
Action niet, maar Ali wel (weet niet of je dat wilt, dus mega ongevraagd advies hier). Ik had deze gekocht:
€ 0,53 16% Off | Transparante Glazen Vaas Houten Frame Iron Art Terrarium Bonsai Tafel Ornamenten Glas En Hout Vaas Planter Terrarium Tafel Desktop
Heb je die toevallig al binnen?
Ah mijn action had hm laatst niet! Hoop dat ze weer binnenkomen.
Hier hadden ze er nog best veel.
Precies dit heb ik gevonden haha alleen duurt het zo lang en natuurlijk heb ik nu al stekjes ipv eerst spulletjes zoeken
Vind dit soort rekjes wel echt heeel mooi. Leuk voor op een wand ook
Zoiets met reageerbuisjes vind je momenteel ook bij de big bazaar!
Oh wat fijn, dankjewel !
Ja die was er al best wel snel!
Ja! Je hebt een rekje met kruidenpotjes, als je daar de deksels van af haalt is dat perfect voor stekjes.
Oh dat is goed om te horen. Heb hem al een tijdje als favoriet opgeslagen maar vond het altijd een beetje tricky om iets van glas te bestellen dat helemaal vanuit china moet komen. Maar dat verpakken ze dus wel goed?
Wat een leuk idee! Hebben ze die nu nog bij de Action? Ik kan 'm online niet terugvinden. Maar ga van de week wel even kijken
Ah nee ik niet! Als ik wakker wordt
gemaakt door zo’n boodschap ga ik het niet vergeten. Zo’n herinnering ‘druk ik weg’.
Vooral de eerste was gelijk ‘s ochtends al belangrijk😅
Oh wat geniaal… ik HEB dit gewoon al thuis alleen nog helemaal leeg hahah DANKJE
Ik heb ze een paar weken geleden volgens mij nog gezien!
Ja hij zat ingepakt in piepschuim, met daaromheen geloof ik nog bubbeltjes plastic
Voor mensen die nog niet velvet-moe zijn, deze poef staat super leuk! In andere winkels veel duurder.Linkje
Weet iemand of action van die laptop standaarden hebben? Wil het uit proberen maar op bol bijvoorbeeld zijn ze meteen kneiter duur, beetje zonde als ik het dan niet gebruik…