Action toppers (Deel 1)

Als ik google zie ik deze:

En ik heb zelf sinds ik een laptopstandaard heb nooit meer anders gebruikt eigenlijk!

1 like

Ja ik heb al een extra groot scherm gekoppeld, dus vond het eigenlijk overdreven… maar voor zo’n klein prijsje kan ik het even proberen!

Andere tip: Ikea heeft ze ook super goedkoop

Daar kom ik voorlopig niet en verzendkosten zijn rete hoog haha!

Oh! Één fotolijst (oke wel groot) was 50€ verzenden :sob::sweat_smile:

Waar is ‘hier’ of wil je dat niet zeggen. Snap ik ook, wil er niet ver voor gaan rijden.

Waar ergens lagen ze precies in jouw filiaal? Dan ga ik daar binnenkort eens kijken als ik er weer kom.

Poeh weet niet meer precies maar ik ging kijken op meest logische plek en daar lag het, volgens mij bij de muurdecoratie dingetjes.

Ja wel echt een 50x70 lijst, de goedkoopste van 8,00€. Waarschijnlijk door het formaat dan, maar ga in het weekend even naar action. Moet ook die maan hanger nog zien te scoren, kan ik daarna eventueel nog bestellen!

Huh, eigenlijk moet ik naar ikea topic maar kijk:

Samenvatting

2 likes

Heel raar! Ga maar eens mailen. De laptop houder zit as we speak in mandje bij action. Nu die verdomde hanger nog! Lijst komt later wel dan :joy:

Edit: hanger gevonden!

1 like

Voor wie een laptop stand zoekt die op verschillende hoogtes is in te stellen, en makkelijk mee te nemen is, als we weer naar kantoor mogen, dan kan ik deze erg aanbevelen. Binnen 2 weken thuis (wel van Ali)

Mooie stevige kwaliteit. En niet meer via mijn onderkin bekeken op de Zoom.
1 like

Snap ik! Ah dat is heel ver. Ja als je wil! Hoeveel zou verzenden kosten?

Zal morgen even kijken. Stuur mij anders even privé berichtje zodat we daar verder kunnen praten.

1 like

Waar ligt dit???

1 like

Yes doe ik!

1 like

Deze heb ik net ook gekocht! Vind het nog een beetje wennen met typen maar dat het beeld hoger staat is veel fijner.

Je zou er ook nog een los toetsenbord bij kunnen nemen, is misschien ARBO-technisch ook wel beter.

1 like

Ja, dat is wel een goeie tip. Ik werk nog twee dagen per week op kantoor, ik denk dat ik maandag een toetsenbord van werk meenee.

1 like

Welke pannen van de action zijn aan te raden? Ik had hier ergens zien voorbij komen dat iemand fan is van de ‘tefal’ pannen?

1 like