Heel raar! Ga maar eens mailen. De laptop houder zit as we speak in mandje bij action. Nu die verdomde hanger nog! Lijst komt later wel dan
Edit: hanger gevonden!
Heel raar! Ga maar eens mailen. De laptop houder zit as we speak in mandje bij action. Nu die verdomde hanger nog! Lijst komt later wel dan
Edit: hanger gevonden!
Voor wie een laptop stand zoekt die op verschillende hoogtes is in te stellen, en makkelijk mee te nemen is, als we weer naar kantoor mogen, dan kan ik deze erg aanbevelen. Binnen 2 weken thuis (wel van Ali)
Snap ik! Ah dat is heel ver. Ja als je wil! Hoeveel zou verzenden kosten?
Zal morgen even kijken. Stuur mij anders even privƩ berichtje zodat we daar verder kunnen praten.
Waar ligt dit???
Yes doe ik!
Deze heb ik net ook gekocht! Vind het nog een beetje wennen met typen maar dat het beeld hoger staat is veel fijner.
Je zou er ook nog een los toetsenbord bij kunnen nemen, is misschien ARBO-technisch ook wel beter.
Ja, dat is wel een goeie tip. Ik werk nog twee dagen per week op kantoor, ik denk dat ik maandag een toetsenbord van werk meenee.
Welke pannen van de action zijn aan te raden? Ik had hier ergens zien voorbij komen dat iemand fan is van de ātefalā pannen?
Tefal is een goed merk qua pannen, als ze er weer zijn bij de action dan zou ik ze zeker halen daar. Scheelt soms best wat geld
Tefal is gewoon een pannenmerk. Hele goede, fijne pannen!
Ik heb een wokpan van de action voor ā¬8. Gewoon hun eigen merk. Dat is echt flut kwaliteit want binnen een jaar laat de binnenkant van de bodem los.
Volgens mij zit het zo: als ze iets niet met de normale post kunnen versturen, komen ze het zelf met een busje brengen. Dat is altijd 50 euro. Post is altijd 3 euro, de rest nemen ze voor eigen rekening.
Klinkt logisch, maar iemand die ook deze lijst bestelde had wel lage verzendkosten. Zie paar posts hierboven
Je kunt er volgens mij ook voor kiezen het bij een afhaalpunt te laten bezorgen, dat heb ik van het voorjaar met wat klein spul (krukjes) gedaan. Thuisbezorgen was toen tijdelijk even duur vanwege de winkelsluiting maar kon pas ergens eind juni, op afhaalpunt kon het 3 weken eerder en was gewoon het postnlpunt in de lokale HEMA hier. Geen idee of dat nog kan, maar wellicht dat dat scheelt in kosten voor je.
Verder super raar dat verschil in bezorgkosten idd
Ik plan gewoon binnekort weer een tripje! Heb geen haast, heb inmiddels al een laptopstandaard en die fotolijst kan nog wel even wachten
Als je meer besteld zijn de vzkosten ook lager, ik hoefde niks te betalen voor mn hele inboedel, maar voor alleen een badmat ook 25 euro
Het ligt aan twee dingen.
Ten eerste de afmetingen, als het binnen de afmetingen van PostNL valt en het is onder de 23 kilo dan ā¬2,99 als het meer dan 23k is dan ā¬9,99 (wel met een maximaal gewicht maar die weet ik ff niet.)
Daarnaast aan de voorraad, er kan alleen vanuit het distributiecentrum met PostNL verstuurd worden. Dat heet āstandaard leveringā op de site.
Als hij daar niet op voorraad is, of je kiest voor āIKEA zo snel mogelijkā dan is het automatisch ā¬49,- want dan komt het uit een vestiging en vanaf daar rijden alleen maar vrachtwagens wat minimaal ā¬49,- (boven de 500kg zelfs ā¬89).
Soms zijn die verzendkosten inderdaad heel onlogisch, er zit bijvoorbeeld een gordijnroede in het assortiment van ā¬6 (dacht ik) die dus niet met PostNL kan en dan automatisch ā¬49,- vrachtwagenkosten heeft. Maar er zijn hele matrassen en tafelbladen die gewoon voor ā¬2,99 met PostNL kunnen.
edit: heel lang verhaal over verzendkosten, maar zag de verwarring dus dacht licht het ff ākortā toe hahaha.
Ik vind Tefal pannen heel fijn. Maar ze zijn op andere plekken regelmatig voor 50% korting. AH en Blokker enzo. Dat is goedkoper dan bij de Action. + Action heeft oude varianten liggen dus je heb een nieuwer model (betere antiaanbaklaag oid)
Ja ik dacht dat action misschien ook een ātefalā reeks had, maar inderdaad gewoon anti-aanbaklaag is een meer juiste term