Action toppers (Deel 1)

Thanks! Inmiddels heb bij de action, helemaal on topic, net een 50x70 cm lijst gescoord :partying_face:

1 like

Thanks to @Fenayi (die heel lief was om de hanger op te sturen omdat die bij mij niet te krijgen was) En leuk ingepakt :heart_eyes:

Heel erg blij mee en ik denk dat ik hm hier ga ophangen. Kleed bij bank ook laatst gekocht bij de Action.

63 likes

Ohja Huh!

Er is nu een dekbed in de aanbieding van hotel royal. Weet iemand of dit een goed merk is? Heeft iemand toevallig dit dekbed?

Als ik het goed kan lezen op het plaatje, is dit een deken met warmteklasse 4. Dat is een zomerdekbed, dus niet meer echt geschikt voor nu. Daarnaast is de verhouding dons versus veren 10 versus 90. Een goed donsdekbed is precies andersom. Dons is lichter en houdt beter warmte vast dan veren. Maar dat kost ook veel. Het is een aantrekkelijke prijs, maar het is niet het comfort dat een goede dons kan geven.

1 like

Oh. Hele goede punten, waar ik zelf helemaal niet bij stil had gestaan. Ga ik nu niet meer kopen natuurlijk. Dank voor je tips!

Ik heb 1 dekbed dat al tig jaar oud is dat ik gewoon het hele jaar gebruik. In de zomer is het vrij koel en in de winter lekker warm. Alleen als het echt heel warm is (dagenlang boven de 27 graden en weinig afkoeling 's nachts) slaap ik zonder dekbed, enkel onder een laken, want dan is het toch iets te warm. Geen idee wat erin zit, sowieso geen dons, maar het is echt het beste dekbed ooit.

2 likes

Ik moest er ook even induiken om het te begrijpen, maar de warmteklasse voor een dons heeft te maken met de dikte, niet met de vulling. Dus als het dezefde dikte heeft, maar de ene is gevuld met voornamelijk dons en de andere met voornamelijk veren, dan kan de dons beter warmte behouden in de winter en ventileren in de zomer. Veren doen dat veel minder. Daar zit het kwaliteitsverschil in. Maar ik zou zeggen: you do you!

Weet iemand of ze ook losse (hapjes)pannendeksels verkopen voor 24/26/28cm pannen?

Zoiets dus.

Ik heb er laatst zo een gekocht:
afbeelding
Die past op alle maten pannen door de buitenste rand.

7 likes

Oh nog beter! Dankjewel😃

Ik heb ook het hele jaar door het dunste dekbed van ikea van 9 euro, heb t gewoon nooit koud

1 like

Iemand deze al gekocht toevallig? Ben heel benieuwd of het wat is!

Ik heb deze van vorig jaar.
Tja, het is een jas. Wat moet je er over zeggen.
Met regen heb je er geen zak aan. Redelijk warm, maar niet Elfstedentocht proef ofzo.

Leuk voor er bij.

4 likes

Hmm ik dacht altijd dat de Action ook dit soort rokjes verkocht, weet iemand of dat nog zo is?

(En zo nee waar wel voor een kleine prijs. Die van het plaatje is niet meer in mijn maat en nee helaas geen Primark naast de deur.)

H&M had deze altijd onder basics, weet niet of dat nu nog zo is maar ik denk het wel!

Deze komt van de H&M webshop haha.

Oh hahaha sorry!

1 like

Action weet ik niet, maar bij Bonprix wel.

Zojuist gevonden bij bonprix: Stretch jersey rok (set van 2)

1 like

Zag gisteren deze panty, dacht ik probeer het eens. Zit superfijn en hoog en prima materiaal. Was iets van 2.50, is gewoon zwart in het echt. Heb een maat groter gepakt dan ik normaal heb in broeken.

30 likes