Deze heb ik vorig jaar gekocht! Vind het echt een fijne panty. Normaal trek ik panty’s snel kapot, maar dat gaat met deze niet haha.
Ook voor lange benen of durf je dat niet in te schatten?
Ja denk t wel! Moet m flink nog optrekken bij de benen zeg maar ben zelf 1 64. Heb nornaal in broeken 38/40 en heb een xl gepakt.
Ik heb die panty ook gehad maar ik vond m helemaal niet fijn! Heel stug, trok 'm ook heel snel al bovenaan kapot. Heb geen hele slanke benen dus dat speelt misschien mee.
Die pizza van lidl is dat die ze nu hebben? Met die kleine rondjes beleg erop? Ik wilde die voor bij K. haar keukentje doen, mijn moeder stond gisteren in de Lidl maar twijfelde wat of het handig/veilig was voor een kind van dan 17m met die kleine rondjes. Wat is jouw ervaring?
Ze heeft nu die snijgroente en zo’n mixertje meegenomen, maar twijfel dus nog om de pizza te halen.
Hier hadden ze de keukentjes volop bij action trouwens, vriendin stuurde een foto maar wij hebben dus het Kruidvatkeukentje.
Ja goeie, kan m natuurlijk zolang op zolder laten liggen
Ben al bij 2 Actions langsgeweest en ze hadden deze niet Heeft iemand hem recent nog gezien? Ben ook op zoek naar de befaamde zoutlamp maar die is helaas ook nergens te bekennen.
Heeft iemand de bamboe wasmand nog gespot in Limburg??
Nee wil wel voor je kijken in mijn stad.
Nee al een tijdje niet meer. Ben er zelf ook al even naar opzoek maar het zou me niks verbazen als hij uit het assortiment is.
Dankjewel voor je reactie. Zo jammer zeg!
Heeft iemand het keukentje van de action? Zo ja, is het wat en hoe groot is het.
Vind ik dit een betere deal met alle accessoires erbij
Weet iemand of de nep kerstbomen een beetje mooi zijn in het echt?
Ik vind die van 25 euro persoonlijk wel mooi! Volgens mij is die 175cm
Ik ben geen Belg, maar hoezo zou het niet verkocht mogen worden?
In België zijn alle niet-essentiële winkels dicht vanwege de lockdown