Oh nog beter! Dankjewel😃
Ik heb ook het hele jaar door het dunste dekbed van ikea van 9 euro, heb t gewoon nooit koud
Ik heb deze van vorig jaar.
Tja, het is een jas. Wat moet je er over zeggen.
Met regen heb je er geen zak aan. Redelijk warm, maar niet Elfstedentocht proef ofzo.
Leuk voor er bij.
Hmm ik dacht altijd dat de Action ook dit soort rokjes verkocht, weet iemand of dat nog zo is?
(En zo nee waar wel voor een kleine prijs. Die van het plaatje is niet meer in mijn maat en nee helaas geen Primark naast de deur.)
H&M had deze altijd onder basics, weet niet of dat nu nog zo is maar ik denk het wel!
Deze komt van de H&M webshop haha.
Oh hahaha sorry!
Action weet ik niet, maar bij Bonprix wel.
Zojuist gevonden bij bonprix: Stretch jersey rok (set van 2)
Zag gisteren deze panty, dacht ik probeer het eens. Zit superfijn en hoog en prima materiaal. Was iets van 2.50, is gewoon zwart in het echt. Heb een maat groter gepakt dan ik normaal heb in broeken.
Deze heb ik vorig jaar gekocht! Vind het echt een fijne panty. Normaal trek ik panty’s snel kapot, maar dat gaat met deze niet haha.
Ook voor lange benen of durf je dat niet in te schatten?
Ja denk t wel! Moet m flink nog optrekken bij de benen zeg maar ben zelf 1 64. Heb nornaal in broeken 38/40 en heb een xl gepakt.
Ik heb die panty ook gehad maar ik vond m helemaal niet fijn! Heel stug, trok 'm ook heel snel al bovenaan kapot. Heb geen hele slanke benen dus dat speelt misschien mee.
Die pizza van lidl is dat die ze nu hebben? Met die kleine rondjes beleg erop? Ik wilde die voor bij K. haar keukentje doen, mijn moeder stond gisteren in de Lidl maar twijfelde wat of het handig/veilig was voor een kind van dan 17m met die kleine rondjes. Wat is jouw ervaring?
Ze heeft nu die snijgroente en zo’n mixertje meegenomen, maar twijfel dus nog om de pizza te halen.
Hier hadden ze de keukentjes volop bij action trouwens, vriendin stuurde een foto maar wij hebben dus het Kruidvatkeukentje.
Ja goeie, kan m natuurlijk zolang op zolder laten liggen
Ben al bij 2 Actions langsgeweest en ze hadden deze niet Heeft iemand hem recent nog gezien? Ben ook op zoek naar de befaamde zoutlamp maar die is helaas ook nergens te bekennen.
Heeft iemand de bamboe wasmand nog gespot in Limburg??
Nee wil wel voor je kijken in mijn stad.