Action toppers (Deel 1)

Voor veel supermarkten in Nederland is het al een heel gehannes om iedere dag de alcoholische waren af te sluiten na 20:00. Wat bizar dat je dan gewoon een deel van je assortiment tijdelijk in de berging moet stallen, als je daar überhaupt plaats voor hebt en je dan niet af moet vragen “Does it spark joy?” maar “Is dit essentieel?”.

5 likes

Hier hangen ze gewoon een zeil/doek over de afdelingen met spullen die niet verkocht mogen worden. En de supermarkten sluiten nu ook om 20u, omdat het anders idd te veel gedoe zou zijn om alcohol te controleren

2 likes

Ik heb de nep boom van 210cm inclusief lampjes van €39,95. Die ziet er zo uit:

37 likes

Een beetje groot voor mijn studio maar ziet er goed uit! Zitten daar extra lampjes bij voor als er een lampje kapot gaat?

Ja het is wel een behoorlijke boom haha. Zitten geen reservelampjes bij helaas, had ik zelf nog helemaal niet bij stilgestaan :sweat_smile:

1 like

Verkopen ze sterretjes bij action (vuurwerk?)

Ja, ik zag het eergisteren toevallig liggen

1 like

M’n ouders hadden zo’n deurbel met camera bij de Action gekocht die echt heel goed werkt! Goede kwaliteit camera en hij slaat de beelden op (volgens mij heb je bij Ring daar een abo voor nodig?).
M’n vader appte vandaag dat hij ‘m ook voor mij gehaald heeft, fijn!

2 likes

4 euro’s per stuk!

9 likes

Oh nice! Deze heb ik ook gekocht maar was bang dat hij zou tegenvallen. Volgend weekend maar eens opzetten :smiley:

1 like

Ja ik zelf ook dus daarom staat ‘ie ook zo vroeg hahaha, was te nieuwsgierig!

1 like

Werkt dat met internet? Keek er naar maar dacht toen aan die action camera die gehackt werd. Geen zin dat me dat bij mn eigen voordeur gebeurd.

Klopt, ze gebruikten het standaard wachtwoord wat erbij hoorde, maar was blijkbaar bij iedere cam hetzelfde wachtwoord en iemand hoefde maar 1 cijfer te veranderen in de username oid

Oh. Ja, je hebt gelijk. Al minder eng zo.

Ja, werkt met WiFi. Maar deze camera filmt alleen buiten bij de voordeur. Dat zou ik al minder erg vinden dan dat ze meekijken in je woonkamer :wink:

Weet iemand of het lamineer apparaat standaard in de collectie zit?

Denk het wel! Heb 'm zelf een aantal weken terug al gehaald, erg tevreden over.

Ff nagekeken: ik kocht 'm 5 juni al!

Hahaha tijd vliegt in coronatijd

28 likes

Haha tijd vliegt inderdaad. Dankjewel, dan ga ik zo even langs action!

1 like

Ik ben over het afgelopen half jaar een paar keer even snel in twee verschillende Actions wezen kijken voor die witte wondersponsjes, maar het vak is steeds helemaal leeg. Kom ik steeds precies op het verkeerde moment, of liggen ze er bij jullie ook al een tijd niet meer?