Action toppers (Deel 1)

Nee al een tijdje niet meer. Ben er zelf ook al even naar opzoek maar het zou me niks verbazen als hij uit het assortiment is.

Dankjewel voor je reactie. Zo jammer zeg!

1 like

Heeft iemand het keukentje van de action? Zo ja, is het wat en hoe groot is het.

Vind ik dit een betere deal met alle accessoires erbij :astonished:

1 like

@Chippie jullie hebben hier niks aan want Groningen, maar gisteren hadden ze hem hier nog wel!

Weet iemand of de nep kerstbomen een beetje mooi zijn in het echt?

Ik vind die van 25 euro persoonlijk wel mooi! Volgens mij is die 175cm

1 like

Ik ben geen Belg, maar hoezo zou het niet verkocht mogen worden?

In België zijn alle niet-essentiële winkels dicht vanwege de lockdown

1 like

@Lovbog @nello oooooh, daar had ik niet eens aan gedacht! Ik dacht dat het product zelf wellicht slecht was en daardoor verboden ofzo haha.

1 like

Voor veel supermarkten in Nederland is het al een heel gehannes om iedere dag de alcoholische waren af te sluiten na 20:00. Wat bizar dat je dan gewoon een deel van je assortiment tijdelijk in de berging moet stallen, als je daar überhaupt plaats voor hebt en je dan niet af moet vragen “Does it spark joy?” maar “Is dit essentieel?”.

5 likes

Hier hangen ze gewoon een zeil/doek over de afdelingen met spullen die niet verkocht mogen worden. En de supermarkten sluiten nu ook om 20u, omdat het anders idd te veel gedoe zou zijn om alcohol te controleren

2 likes

Ik heb de nep boom van 210cm inclusief lampjes van €39,95. Die ziet er zo uit:

37 likes

Een beetje groot voor mijn studio maar ziet er goed uit! Zitten daar extra lampjes bij voor als er een lampje kapot gaat?

Ja het is wel een behoorlijke boom haha. Zitten geen reservelampjes bij helaas, had ik zelf nog helemaal niet bij stilgestaan :sweat_smile:

1 like

Verkopen ze sterretjes bij action (vuurwerk?)

Ja, ik zag het eergisteren toevallig liggen

1 like

M’n ouders hadden zo’n deurbel met camera bij de Action gekocht die echt heel goed werkt! Goede kwaliteit camera en hij slaat de beelden op (volgens mij heb je bij Ring daar een abo voor nodig?).
M’n vader appte vandaag dat hij ‘m ook voor mij gehaald heeft, fijn!

2 likes

4 euro’s per stuk!

9 likes

Oh nice! Deze heb ik ook gekocht maar was bang dat hij zou tegenvallen. Volgend weekend maar eens opzetten :smiley:

1 like