Uiteindelijk had ik 20 minuten omdat iemand niet op kwam dagen. Opzich was t heel prima als je weet wat je hebben moet en ze roepen om hoe lang je nog kunt shoppen. En tis toch rustig dus no pressure. Voelt wel een beetje alsof je 1 minuut gratis shoppen hebt, maar dan niet gratis. Eeeennn eindelijk weer m’n kitchen cleaner
Ik ben de bevestigingsmail van mijn afspraak kwijt. Moet je die laten zien als je bij de betreffende winkel aankomt?
Staat hij misschien bij ongewenste mails? Daar kwam die van mij binnen.
Ja daar stond hij, toen verplaatste ik hem naar postvak in dacht ik en nu ben ik hem kwijt. En mn spam map heb ik leeggegooid, dus denk dat hij toch nog daarin zat. Hij zit ook niet in de prullenbak.
Bel wel even naar het filiaal.
Ik heb voor woensdagochtend een shopafspraak van 20 minuten dit is nu al het hoogtepunt van het jaar.
Ik ga morgen, heb al een mooi lijstje gemaakt met spulletjes die ik wil kopen. Heb er ook veel zin in hahaha wat sneu.
Echt he. Zou bijna mijn lippenstift weer afstoffen voor de gelegenheid. Veel plezier morgen, en deel je buit als je daar zin in hebt!
Wat een deceptie, ik kwam voor Click&Collect, maar ze hadden de helft van de spullen niet bleek toen ik kwam afhalen. Juist de dingen waarvoor ik eigenlijk een bestelling had geplaatst haha. Dus nu voor tandpasta en een theedoek door de regen naar de action gefietst, als ik dat had geweten was ik een andere keer gegaan.
Ja vond ik ook heel irri! Bij mij hadden ze de snijplank bijv niet, maar ik kan me niet voorstellen dat er in heel de Action geen enkele snijplank meer lag… Al is hij een euro duurder, dat vind ik dan gewoon service eerlijk gezegd.
Haha wordt er dan door de intercom geroepen “Mevrouw Jansen, u heeft nog 5 minuten. Ik herhaal, u heeft nog 5 minuten.” Dat lijkt me zo grappig om mee te maken.
Je mag nu 20 minuten shoppen met een maximum van ?? Personen in de winkel.
Ik mocht eerder naar binnen dan de afgesproken tijd en ik moest toch om wat andere klanten heen laveren. Maar in ieder geval niet druk op deze manier.
Kleine kans ben ik bang, maar is er iemand die deze toevallig bij de action heeft gezien?
Ik ben al een paar weken via click en collect aan het zoeken, maar tot nu toe nog niet gevonden.
Is dit voor een baby of voor een kat?
Oh sorry, voor een kat haha!
Haha zonder naam, maar wel ‘tutudududuu u heeft nog 5 minuten om te shoppen’ en ook bij het begin en eind weer die omroep. T voert de spanning in elk geval wel een beetje op
Ik weet niet waar je woont, maar ik heb deze nog thuis staan, poes gebruikt hem niet (heeft er denk ik 1x aan gezeten) grijs met blauwe versie. Mocht je in het midden van het land wonen en willen moet je even PMen
Ik ga vanmiddag naar de action, wil m wel voor je meenemen en opsturen als ze m hebben?
Nou jongens, het was heerlijk relaxt. Had de 20 minuten niet nodig, maar het was wel veel drukker dan verwacht. Volgens mij zijn er aardig wat mensen op hetzelfde tijdslot. Maar er waren ook vrouwen die met z’n tweeën een gezellige afspraak hadden.
Heb bijna alles van m’n lijstje gekocht plus natuurlijk wat extra dingen haha. Ik plaats straks mijn aankopen .
Heb ook nog een schoonmaakemmer gekocht maar die is te lomp voor op de foto haha.
ik heb donderdag na werk een tijdslot geboekt. Ben nu al een lijstje met dingen aan het opschrijven.
Ik ga morgenochtend. Ik ben benieuwd of ik. Het allemaal ga vinden. Heb eigenlijk alleen notitieboekje echt nodig , rest is nice to have