Action toppers (Deel 1)

Ik sprak voordat ik naar binnen ging vandaag een van de werknemers, ze gaf aan dat ze 12 mensen binnen mochten laten. Ligt denk ik ook aan het filiaal en het vloeroppervlak. Denk dat er zo’n 8 mensen binnen waren. Maar ik vond de 20 minuten toch ook nog stressvol! :see_no_evil: Ze riepen naar 15 minuten om dat je naar de kassa moest.

Iemand gaf me de tip om tegelijkertijd click en collect te doen. Zodat je naar de dingen die je online kan krijgen niet meer hoeft te zoeken. Dus shoppen en daarna de bestelling nog even ophalen. Of andersom zodat je nog vervangende dingen kan zoeken. Vond ik wel een goeie.

Nou ik was iets te vroeg dan wat ik had gereserveerd en mocht gewoon al naar binnen want het was niet druk en er werd echt aaaaabsoluut niet gekeken naar 20 min, ze riepen wel om “als je al 15 min aan het winkelen bent vragen we je om naar de kassa te komen”, maar daar leek niemand op te reageren en iedereen liep op z’n dooie gemak die winkel door. :joy:

Voelde wel echt als een uitje, alsof ik naar de Efteling ging ofzo haha

7 likes

Bij mij werd er gisteren ook helemaal niet gelet op hoe lang je er al rondliep. Nu vond ik zelf 20 min meer dan genoeg.

Mijn “normale” Action bezoekjes zijn meestal ook rond de 10-15 minuten.

Heb bloempotten, schoonmaakspullen, enveloppen, lampen, knutselpapier en een sieradendoos gekocht.

2 likes

Ik had volgens mij ook prima langer kunnen blijven, want er liepen zoveel mensen binnen dat echt niet duidelijk was wie tot welke tijd mocht blijven. Had alleen mijn zoontje mee vandaag. Ik dacht slim te zijn om hem in de wandelwagen mee nemen, maar het was echt een gekut met alle spullen omdat ik ook twee plastic kratten moest hebben. Zucht. Uiteindelijk in frustratie maar gewoon afgerekend wat ik op dat moment had kunnen verzamelen. Voor morgen een nieuwe afspraak gepland in de pauze van mn werk, zodat ik zonder kind nog even rustig kan neuzen. Voelt als een feestweek :partying_face:

Ik was vandaag 10 minuten eerder aanwezig dan mijn reservering en mocht ook gewoon al naar binnen. Ik liep met 1 andere klant in de winkel dus was ideaal. Ben denk ik in totaal 15 minuten binnen geweest en heb ook nog echt op mijn gemak rond gekeken.

Ik mocht eerder naar binnen.
Fijn bij afrekenen geen rij haha. Tijd was met die extra paar minuten genoeg, normaal zou ik wel langer erover doen. Wat een tijd spendeer je eigenlijk aan winkelen.
Ik had een lijstje dus dat vond ik wel schelen. En alsnog veel andere spullen gekocht.
Kind in kinderwagen was mee, die sliep gelukkig halverwege.

Over action toppers gesproken :grimacing: dit is die van mij. Móét ik meenemen als ik er ben.

39 likes

Jaaa, deze haal ik inderdaad ook altijd, ik denk wel favo snoep ooit!

2 likes

Had nog zo’n loos hoekje in huis en wist niet zo goed wat er ik er mee moest. Dinsdagavond bij de Action geweest om voor een tuinset te kijken voor een vriendin, deze was alleen niet op voorraad en toen had ik ineens 30 minuten voor mezelf in de Action, haha. Ik was ook 10 minuten voor mijn afspraak begon bij de winkel en mocht gelijk naar binnen.

Alles van de action trouwens, ook de kussens en decoratie.

45 likes

Ik ga morgen ook samen met mijn schoonmoeder. Heb er echt zin in. Echt erg dat ik gewoon zo blij ben met een uitje van 20 minuten naar de Action :sweat_smile: Ik zorg dat ik wat vroeger ben, misschien mag ik ook eerder naar binnen dan de geplande afspraak

9 likes

T ging zo snel dat winkelen! Had van te voren lijstje gemaakt en die netjes afgewerkt. Nog een globale ronde gemaakt en toen was het tijd. Wel alles wat ik nodig had :v:

1 like

Welk schoonmaak spul van de action was nu zo top?

Washcat om schimmel uit badkamervoegen te krijgen.
Of bedoel je de allesreiniger?

De gele Dasty is zoooo fijn ook inderdaad!
Ik was heel blij toen Wibra een webshop opende, en heb direct 5 flessen besteld.

1 like

Ja die washcat bedoelde ik, en welke allesreiniger? Ik ga dalijk namelijk 20min shoppen :joy:

4 likes

De allesreiniger heb ik zelf nog nooit gebruikt maar er zijn inderdaad veel mensen enthousiast over deze van @Fenayi .

1 like

Jaa ik gebruik deze voor alles @GEEZ
Maakt goed schoon, ruikt lekker en laat geen gekke strepen of vlekken achter

2 likes

Jaa deze is zo chill. Ze hebben er ook 1 voor de keuken. Die is ook zo lekker.

1 like

Als je ooit nog iets nieuws wilt proberen voor de keuken dan kan ik deze aanraden: https://www.disposablediscounter.nl/blue-wonder-desinfectie-reiniger-spray-750ml

Niet van de Action maar ik wacht al een paar weken tot ik eens enthousiast kan vertellen over deze reiniger hahaha. Ruikt echt zo lekker en in de supermarkt is hij goedkoper. Eigenlijk gebruik ik het voor best veel dingen nu.

6 likes