Action toppers (Deel 1)

Als je een afspraak maakt om te shoppen? Moet je dan alleen of mag je met twee personen naar binnen?

Alleen. Maar je kunt wel gewoon 2 afspraken maken op hetzelfde tijdstip, dan kun je samen.

1 like

Ik heb voor a.s. Maandag een afspraak gemaakt. Ik wil maar voor een paar dingen gaan halen maar ik weet nu al dat ik mijn mand ga volgooien met van alles wat ik eigenlijk niet nodig heb :grinning_face_with_smiling_eyes:

:thumbsup: Maandagochtend ga ik ook naar de Action. Bijna alles stond nog open, dus fijn.

Hebben ze bij action witte fotolijsten van 40x50 dat jullie weten?

Ook in wit (3de foto)

Oh hoe fijn, dankjewel! Dan toch maar een afspraak maken en hopen dat ik er 3 kan bemachtigen

Gisteren heel goed geslaagd bij de Action. Zoveel leuke dingen gekocht, echt blij mee!

Deze kast! (Lamp is Ikea, fotolijstje oud van de marskramer, draadbakje is ook van de Action)

Ik kwam voor dit bankje naar de Action :heart_eyes:

Kaarsen met afstandsbediening led kleur

Spiegel (3 spiegels, diverse maten in 1 verpakking)

24 likes

Ik had vandaag een shopafspraak, en de tijd vloog voorbij. Had helemaal geen tijd om even lekker rond te snuffelen, heb alles van m’n lijstje gehaald (ook wat dingen voor m’n vriend en m’n zusje) en toen waren er 15 minuten voorbij en werd er omgeroepen je naar de kassa te begeven. Ik vraag me nu echt af hoeveel tijd ik normaal gesproken in de Action spendeer :sweat_smile:

6 likes

Ah jammer, ik vond het ook wel stressen. Mocht gelukkig 5 minuutjes eerder naar binnen en na mijn 20 min werd er niks omgeroepen, had het idee dat ik langer kon blijven maar aangezien ik alles had van mijn lijstje ben ik gaan afrekenen

1 like

Wow hoe leuk die kast en dat bankje! Hoe duur waren ze?

2 likes

Omg ik wil die kast maar denk niet het mooi staat hier.

1 like

Kast was €49.95 en bankje €24.95.

3 likes

Heeft iemand de afmetingen van dat houten bankje voor me? En dat witte kussen, zit dat er standaard op en kan het er ook af?

1 like

Ik had vandaag ook een afspraak, was meer voor praktische dingen maar kon er niet echt van genieten :joy: moest me veel te erg haasten, kon niet lekker kijken

Ik vond 15-20 min ook echt snel gaan, ook al mocht ik 10 min eerder naar binnen. Maar ze hadden de boel ook gereorganiseerd :sweat_smile: Overal stonden ook karren, vakkenvullers en was druk.

Had dit (en nog wat snoep).

3 likes

Jij hebt best wat donkere meubels toch? Als je de planken niet mooi vind en je bent wat handig zou je die zelf nog kunnen verven! Of misschien zelfs met acrylic pouring doen. Dat had @anon76889665 volgens mij ook gedaan met zo’n kast van de xenos!

1 like

Oeh toffe dingen. Weet je toevallig de afmetingen van de ronde spiegel? En hoe duur was die?

1 like

Klopt. Ben vooral bang dat ik hem niet kan gebruiken zoals ik het zou willen, alles wat ik nu in een boekenkast heb staan moet daarin en ik weet niet of dat wel past. Denk dat qua kleur wel mooi staat.

Denk dat dit hem is

2 likes