Action toppers (Deel 1)

Zie @Luzarl voor afmetingen, vacht kan er niet van af

1 like

35x35cm, weekactie €4.56
Naast goud, had je ook de kleur zwart

1 like

Thanks! Even kijken of ik binnenkort ook langs kan gaan.

3 likes

waarom zou deze beer niet geschikt zijn als kraamcadeau???

Zelf ben ik echt fan van het click&collect! Gisteren stond ik na 5 min weer buiten met alles wat ik nodig had! Anders had ik dus zelf 20 min moeten besteden aan het zoeken van alle spulletjes. :sweat_smile:

2 likes

Ja tot ze de net de paar items die je het hardst nodig had, niet hebben. Dat is mij al een paar keer overkomen haha!

1 like

Zure mensen hahaha… dat het te groot zou zijn, dat je kind er heel lang niks mee kan doen, dat er motten?! in komen. Noem maar op hahah alles kwam voorbij. (Ook heel veel mensen die het juist wel leuk vonden hoor)

1 like

Had een winkel afspraak gemaakt voor schoonmaakspullen. Was bijna ieder schap leeg. De rest van de winkel zag er wel bijgevuld uit. Beetje jammer wel.

:rofl: Sommige mensen moeten echt iets beters met hun tijd gaan doen, man man man.

1 like

Ja daar was ik wel bang voor maar gelukkig hadden ze alles :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik hoop dat mijn Action winkel wel de schoonmaak spullen heeft bijvuld dat is wel waarom ik morgen ochtend een afspraak voor heb gemaakt…

Dit had ik ook laatst! Was echt tijdverspilling.

1 like

Mijn afspraak was 10 uur ‘s ochtends en toch lege schappen. Was dus niet door de dag heen gebeurd.

1 like

Gelukkig hier waren alle schoonmaken spullen die ik nodig had :pray: veschilt dan per filiaal denk ik.

1 like

Ik heb er eentje gehad met zo’n klemmetje voor het ventilatierooster maar vond hem superslecht, even een heads up

1 like

Ik ben net voor het eerst weer wezen shoppen maar wat een bende in de winkel…

@clairdelune ik vond hem ook slecht! Die andere voor aan het raam is wel heel goed, gebruik ik al jaren en kost €1,79 geloof ik?

2 likes

Dat ding voor aan het rooster heb ik ook maar die hangt bij mij dus helemaal naar beneden zodat ik het scherm ook niet meer zie. Inderdaad geen fijn ding!

1 like

Ik heb er ooit 1 van de Hema gehad, was ook maar een paar euro en werkte top!

5 likes

ik ga hier toch stuk om hahaha wil het bijna hebben .

20 likes