Ik heb die van een euro voor in het ventilatierooster en vind ‘m prima! Heb er nu twee versleten in vijf jaar tijd dus bij normaal gebruik gebeurt er niks geks mee. Die zuignap voor op het raam vind ik dan echt weer een onding, knapt regelmatig los en ook irritant dat ie zo in het zicht zit
Zowel ik als mijn vriend hebben dat zwarte kleine ding voor op het ventilatierooster en vinden hem beide heel fijn!
Ik ben benieuwd naar je eerste tutolio
“Vandaag ga ik heel mn gezicht onderkliederen. Want ja iets anders kan ik niet echt”
Toch wel met waterverf als een paasei. Ook te koop bij de Action.
Weet iemand of ze ook gewichtjes van 0,5 kg hebben? Op de site staan ze niet maar in m’n hoofd hadden ze wel wat dumbells enzo
Vanochtend met mijn moeder naar de action geweest en daar deden ze totaal niet moeilijk. Zijn dus ook ruim een half uur binnen geweest maar heb wel weer de dingen die ik nodig had.
Vandaag voor het eerst weer gewinkeld! Alles wat ik wilde was er, kwam vooral voor de bamboe opberg dingen voor in onze nieuwe badkamer
23 euro
Leuke bakjes! Wat moet ik me voorstellen bij de air fresheners? Af en toe in de lucht spuiten voor een lekkere geur?
Ja, ik zet ze in de badkamer en bij de wc. Vind deze lekker fris tegenover die standaard wc sprays die vaak stinken en je meteen aan wc doen denken
Nee, wel van 1kg en 2kg
Ja vond ik ook. Heb alleen die paarse geprobeerd, maar die roze is dus ook een aanrader?
Ik zou je geen gewichtjes van de action aanraden, iedere keer als ik daar gewichtjes had gekocht bleek de hoeveelheid kilo’s niet te kloppen.
edit: halve kilo’s lagen bij mijn nu trouwens wel in de kruidvat.
Fijne bakjes! en Reese’s!!!
Oeh dan ga ik daar ff langs voor m’n slappe hap gewichtjes godverdmm
Weet toevallig iemand of je nu iets kunt ruilen bij de action?
Denk het wel, ik kon in ieder geval wel iets retouren. Maar je moet er wel een gewone winkelafspraak voor maken.
Hoelang mag er dan tussen zitten?
@Calypso allebei bedankt! Ik heb een winkelafspraak gemaakt voor morgen. Ben nu al bang voor de chaos in de action
Tussen aanschaf en retour? Gewoon de 8 dagen, zoals normaal, volgens mij.