Action toppers (Deel 1)

Ik zit er al lang op te azen, maar ze zijn steeds uitverkocht bij “mijn” action :expressionless:

1 like

Ik gooi ze in de was met de handhoeken mee.

4 likes

Deze zijn echt heel fijn!

Ik was net even bij de action en ze hebben weer van die plaids met dat sherpa er in. 140x180 cm 9,95.

30 likes

Door deze foto krijg ik gewoon bijna zin in de herfst :stuck_out_tongue: Heerlak

6 likes

haha sorry ik ben echt al in die mood!

1 like

Oeh, die ziet er echt geweldig fijn uit!

herfstie de perstie

7 likes

Het is dat de action om dit tijdstip al dicht is, anders was ik per direct opgestaan en in mijn chill outfit dit dekentje gaan kopen.

(Hij geeft neem ik aan geen pluisjes af?)

1 like

Ik heb een mini pluisje tot nu toe gehad. Heb de deur open en af en toe kleed over me heen.

Ik ben vandaag nog even bij de Action geweest om te kijken of er nu andere kleuren van de pompoenen waren, maar ze zijn er al helemaal niet meer, er lag iets anders in het schap. 🥲

Action sorteert voor op het verhogen van de prijzen: duurder containervervoer - Dagblad van het Noorden Jammer het was te verwachten…

1 like

Heeft de action nou wasbare zoogcompressen?

1 like

Wasbare wattenschijfjes. Die kun je vast ook als zoogcompressen gebruiken. Deed ik in geval van nood wel

1 like

Zijn bij jullie Action filialen die kleine pompoenen nog beschikbaar? Bij mij momenteel alleen die grote en nu baal ik dat ik ze niet eerder heb gekocht :frowning:

Weet niet hoe klein je bedoeld maar bij mijn action (NB) hadden ze van de week nog schattige pompoenen met een doorsnede van ongeveer 8/10cm

2 likes

Is er toevallig iemand die dit rekje heeft en mij kan vertellen of ik het moet kopen of niet.

4 likes

Jep heb ik. Doen!
Heb hem al 2 jaar. Roest niet en blijft mooi plakken.

3 likes

Ja, aanrader! Ik gebruik m in de keuken voor wat dingen die ik snel bij de hand wil hebben

1 like

Hoe zit deze vast? Lijkt me ook wel handig voor in de badkamer. Maar geen zin in boren

2 likes