Orgineel ook voor de badkamer. Of nouja… hij staat bij de badkamer producten. Zit met zuignappen vast.
Oke thanks! Die ga ik ook halen!
Bij mij is hij meerdere keren naar beneden gevallen, en nu ligt hij in de berging stof te vangen. Maar misschien heb ik net een slechte gekocht.
Bij ons ook… kan volgens mij ook aan je tegels liggen
Haha bij mij viel ie ook steeds van de muur. Uit frustratie maar weggegooid
Wij hadden 2 hoekversies van dat zwarte doucherekje boven elkaar hangen in de douche. Die dingen hingen stevig, maar eens in de paar maanden kletterden ze naar beneden en dan waren de shampooflessen etc kapot dus toch maar weg gedaan.
De Action in mijn buurt had deze niet meer
Ja kopen!! Ben er erg tevreden over!
Top ding! Eens in de paar maanden hangen wij hem opnieuw op omdat die dan iets gezakt is maar kan veel hebben en blijft netjes inderdaad
Ik kon die badkamer rekjes niet vinden! Waar zou dat normaal liggen?
Bij mijn action lijkt het wel alsof er alleen mensen achter de kassa werken dus vragen is altijd een gedoe
Ja ik ook! Vind dat echt een chille combi samen die twee winkels
Heb vanmiddag dit “kastje” gekocht voor m’n junkjournal spulletjes, en het ding stort nu al in. Er zitten letterlijk alleen maar papiertjes in
Soms is de action gewoon trash.
( In inderdaad, al een heel pad met kerstspullen!)
Ik heb dat andere kastje gekocht, die van 6,95 en die is wel heel stevig!
Oeh, hadden ook al kerstlampjes voor in de boom? Dan moet ik er weer even heen haha.
Ik heb verder niet gekeken maar vast wel
Bij mij action ( Amsterdam akerpoort) lag echt alles al. Van buitenverlichting tot een opblaasbaar rendier.
Ruikt die ook een beetje sterk? Want ik vind veel geurkaarsen van de Action lekker ruiken, maar als ik ze aansteek ruik ik ze niet
Ja vind ik wel! Hij ruikt ook goed als hij niet aan is