Action toppers (Deel 1)

Jep deze lijn ruikt goed.

1 like

Bij de twee actions hier in de buurt is het schap met de zwangerschapstesten al een tijdje leeg. Zou dit toeval zijn of is dit nog iemand opgevallen?
Bij etos ofzo is dat gelijk flink duurder…

Gisteren nog gekocht in “mijn” action, er lag toen ook genoeg in de schappen.

1 like

Dan heeft er hier in de buurt iemand gewoon flink ingeslagen misschien :sweat_smile:

Koop dit niet als je niet de hele zak wil leegeten in één keer

28 likes

Heeft ooit iemand deze gevonden en gebruikt?

Wel die bankreiniger en die werkt niet echt en meurt als de ziekte voor 3 dagen lang dus als het een beetje hetzelfde is… geen aanrader :joy:

Bij ons was ie ook leeg! Ovulatietesten lagen er wel.

Ja ik maar wel paar jaar geleden en andere kleuren, afbeelding
Was er niet weg van

1 like

Ik was gisteren bij de action en daar hadden ze een bruisbaladventskalender. Mijn dochter vindt bruisballen helemaal geweldig dus heb die voor haar gekocht voor in haar schoen. Weet dus niet of het iets is want zit nog ingepakt maar misschien een tip voor anderen?

En ik had ook nog deze voor mijn zoon:

32 likes

Door @inezweski en anderen werd mij deze week de legging van Uniqlo aangeraden. Die staat nog op mijn lijstje voor als ik weer naar Den Haag ga, maar ik kwam net in de Action deze legging tegen en ik vind hem superchill. Ik draag een S/M (met een broekmaat M, echt geen S) en hij zit heel elastisch, zacht en warm (binnenkant fleece). Aanrader! In grijs en zwart verkrijgbaar.

10 likes

Ik heb niet zoveel thuis gewerkt haha. Dat kan met mijn werk niet echt. En de paar weken dat het wel moest droeg ik mijn flodderjoggingsbroek. Maar ik heb nu dus ontdekt dat ik die tijd nog veel comfortabeler door had kunnen brengen :raised_hands:t2: Dat compenseer ik nu door alleen nog in deze legging te gaan wonen als ik na werk thuis ben.

1 like

Wat in iig geen action topper is, is de helium tank. Wat een teleurstelling. Gister een ballon mee gedaan. Binnen een half uur zakte die al naar beneden.

2 likes

Heb al meerdere feestjes ermee gedaan maar het houd altijd een avond goed vol bij ons. De folie ballonnen zelfs meerdere dagen.

2 likes

huh wat doe ik dan verkeerd?

1 like

Hoe heerlijk zou dat zijn zo’n decontaminatiegang. Gereinigd worden van de sociale druk. Dat je je gang doorloopt en dan automatisch je chillkleding aan hebt zonder moeite. Knot op je hoofd, gewoon instant chillstand als je binnen komt :heart:

5 likes

Geen idee, heb je ze wel vol genoeg?

1 like

Weet ik niet. Had een proef ballon gedaan. Maar miss moet die idd voller. Ga het nog een keer proberen.

Oh mijn god, ik las dit als ballonnetjes doen, en dacht waarom wordt daar zo normaal advies over gegeven

Maar heliumballonnen dus!

15 likes

Hahahaha ja heliumballonnen😆

1 like