Ik hoor nog steeds bij dit team Maar in huis vind ik een uitzondering, daar vind ik het genoeg broek om broek te zijn. Je snapt wel dat ik vandaag bij thuiskomt direct naar de badkamer gerold ben om daar mijn spijkerbroek te verwisselen voor mijn legging, mijn haar vast en mijn fleecesokken aan. Ik zal voortaan beter luisteren naar de forumadviezen, bedankt voor het openen van mijn ogen
Kan ik deze met laarsjes pullen als legging onder een jurkje naar werk?
Help me even met het woord pullen Bedoel je rimpelen? Dat gaat niet met deze legging. Hij is wel echt dik. Onder een wat langer jurkje (minimaal knielengte denk ik) kan het wel met laarsjes. Maar het is wel echt een winterse legging, ik zou hem met dit weer nog niet aantrekken (omdat het er dan te winters uitziet, niet omdat het te warm is want te warm bestaat niet).
Hij glimt ook een beetje, zoals een gymbroek. Dat moet je net leuk vinden.
Ja toen ik het verstuurde dacht ik al, das niet echt een lekker woord Maar of het niet opvalt dat t meer een chill-legging is inderdaad! Thanks, ik ga even kijken in de winkel hoe t zit met glimmen
Het ligt er ook aan wat voor jurkje je erboven draagt denk ik. Als je een stoere wijde trui doet met stoere laarsjes kan het wel, maar als je een net jurkje heb met chique laarsjes is het denk ik niet zo mooi. Maar in de winkel kun je inderdaad wel een inschatting maken van hoe hij staat!
Ligt ook aan welke ballonnen je gebruikt. Sommige zijn van een “zware” stof gemaakt dus dan is de houdbaarheid van de helium stukken minder, dan zakken ze dus heel snel omdat de helium z’n kracht kwijt is.
Dat was het dus ook niet
Ga nog andere ballonen proberen en anders heb ik gewoon een ruk tank hahah.
Ik ben een reden aan het bedenken om vanmiddag naar dr action te gaan. Conclussie: elke reden is een goede reden
Als het op loop of fietsafstand is, kan je er een beweegmoment van maken? Dat is vaak mijn excuus. Meteen frisse lucht! En snuffelen is gewoon leuk.
Helaas niet! Met de auto ongeveer 15 minuten, google maps zegt dat het lopen 1 uur en 38 minuten is
Die heliumtank werkte hier ook voor geen meter hoor, dus je bent niet de enige.
Ik had twee tanken, 1 via internet en 1 vd Action. Zelfde ballonnen, die van de Action waren al heel snel slapjes en zakten. Andere niet.
Ik vind dat helium over het algemeen wel snel zakt, niet binnen een halfuur maar een heel weekend aan je plafond wordt hem niet. T meeste is toch ruim binnen 24 uur alweer aan de grond. Wat ik toen heb gekocht is float gel. Spuit je in de ballon voordat je het opblaast, even over de ballon wrijven zodat het uitsmeert en daarna opblazen met helium. Had er oa een paar aan een stoel geknoopt en die waren na een aantal dagen nog in de lucht. De laatsten zakten zelfs pas na een week naar beneden.
Alleen geprobeerd in gewone ballonnen trouwens, mijn ervaring is dat folie ballonen sowieso langer in de lucht blijven dus daar heb ik het niet op geprobeerd.
Ik had deze:
En kan er nog veel verjaardagen mee doen!
Ik heb de legging gekocht die deze week in de aanbieding is. Denk dat ik mijn huis ga verkopen en in deze legging ga wonen. Hij zit zooo chill en is lekker zacht .
Ik zag dat ze een aroma diffuser hebben, iemand ervaring mee?
Verkoopt action baby slaapzakken?
Zeeman heeft ook superleuke goedkope als action niks heeft.
Van Airwick? Die heb ik bij de action gekocht. Doet het heel goed maar wel snel leeg.