Nee ik bedoelde deze. Heb hem inmiddels gekocht. Is een prima ding voor €20, gebruik hem icm de oliën van Bridgewater.
Heeft iemand ervaring met de verzwaringsdeken van de action?
Ik ben door het forum geinfluenced om ook een verzwaringsdeken te kopen, had er nog nooit van gehoord en toen ging ik online Googlen en nu denk ik dit moet ik hebben haha
ik heb enkele jaren eentje van Calmzy, ik was toen iets van een 140€ kwijt, maar ik vind dit echt top! ik kan niet zonder…
Thanks!! ik hou niet van klam zweterig en ik heb een huisdier :). Ik heb wel een ikea adventskalender maar ik koop verder nooit iets bij de ikea, dus daar ga ik de cadeaubonnen voor gebruiken haha! En dubbel thanks voor de tip dat je hem gebruikt tijdens het werken, ik dacht zelf alleen aan slapen terwijl het tijdens werk misschien nog wel fijner is!
Ik heb hem van
Wat chill is want je kan hem huren (en dan is hij na zoveel maanden van jou) en je kan er 1 kiezen met een rits zodat je er 2 kleinere dekens van kan maken
Ohhh wat chill! Welke versie heb jij? Echt fijn dat je kan huren.
De senior Light! Hij mag max 10kg van je gewicht zijn
Heb hem meestal door de helft geritst en dan 1tje beneden op de bank en 1 op mm benen in bed
@inezweski ja maar heb hem in 5x betaald ofzo dus het viel niet zo op
Ik heb er eentje van 7kg (ben zelf net geen 70kg) en ik vind hem helemaal niet meer zwaar aanvoelen zoals de eerste paar nachten. Voelt gewoon als een normale? Beetje jammer wel… Misschien moet ik het gewoon afwisselen met een normale deken. Qua nachtrust viel het me ook mee hoeveel effect het heeft.
Ik zit al een uur te lachen om dit plaatje
Weten jullie toevallig of de action gouden verf heeft?
Ja in een spuitbus!
@George die is niet zo mooi hoor, ik heb wat fotolijstjes gespoten met die kleur. Is wat donker en weinig metallic.
Ik heb gisteren deze sloffen gekocht voor 7 euro en ben er zooo blij mee, wat mij betreft een aanrader
Ja ik vind dat juist echt fijn, die zool, in plaats van een zachte zool. Want nu kan ik er ook even vlug mee naar buiten lopen
Heb je je eigen maat genomen? Ik heb namelijk nu ook dit soort sloffen (die aan vervanging toe zijn) maar die heb ik twee maten groter dan mijn schoenmaat
Edit: rare smiley
Ik heb 38.5/39 en 39 zit goed!
Thanks voor de tip over sloffen
! Hier hadden ze niet precies deze meer maar ik had nog sloffen nodig en heb echt een heerlijk lekker warm paar gevonden.
Ik heb vandaag bij de Action het miniatuur model kitje meegenomen voor de Greenhouse. Iemand al z’n kitje in elkaar gezet of platgedrukt?
Heb je hier een plaatje van? Klinkt interessant, maar kan me er niets bij voorstellen…