Ik heb alleen een foto van de andere twee;
Ohh dit is top! Ik heb eerder zoiets van Rolife in elkaar gezet, maar die was iets van 40 euro… ga deze ook halen
Ik heb het open gemaakt, en weer dicht gemaakt daarna aan de kant gelegd en ligt nog steeds na een aantal weken op de eettafel. Het leek echt heel veel werk.
Als je het gaat kopen, neem dan gelijk een papieren snijmesje mee.
Weten jullie of de Action momenteel ook bullet journals heeft?
Volgens mij zag ik die idd laatst, maar kan het niet met volle 100% zeggen!
Ik heb ze een tijdje terug nog gezien. mocht de action ze niet meer hebben dan heeft de Hema ook echt hele leuke voor 5 euro.
Thanks allebei! Fiets er morgen wel even heen!
Omg ik wil dit!
Heeft iemand toevallig deze rietjes? Ik vroeg me af of ze net zo dun waren als normale rietjes of juist wat breder qua doorsnee. Even kijken in de winkel kan nu natuurlijk niet
Vs standaard rietje:
Ik gebruik die van de action alleen voor smoothies of milkshakes, daarbij is dat brede wel Chill.
Oh top, daar zocht ik hem voor!
Bij mij hadden ze hem helaas niet meer. Moet zeggen dat het personeel niet mega behulpzaam was, dus wie weet op een andere plek haha
Heb je misschien een foto van de verpakking? Of van de lamp zelf? Lijkt me echt heel leuk voor mijn nichtjes
Oh leuk heb ik ook gehad! Maar heb hem weer weggedaan want kwam er achter dat het toch het mooiste effect geeft als hij midden in de kamer staat (dan komt het echt helemaal op het plafond) en naja dat vind ik niet handig. Kreeg er ook best een kort kabeltje bij, niet genoeg om hem überhaupt midden in de woonkamer te zetten.
Hee! Ik zag dat ze bij de action een olaplex dupe shampoo + haarmasker hebben. Iemand ervaring mee of iemand die enigszins verstand heeft van olaplex welke hem kan aan- of afraden? Ik heb zelf de ingrediëntenlijst proberen te lezen en te vergelijken met olaplex maar ik kan daar zelf helemaal niks mee.
Ik kon geen linkje vinden van de action site maar wel dit filmpje:
Geen ervaring mee maar wel een tijdje terug een review gezien. Zit veel alcohol en sulfaten in en droogt je haar dus ook uit, de meid van de review was iig niet enthousiast helaas
Ik heb verschillende kappershampoos gebruikt en ze ruiken bijna nooit zoals een andrelon ofzo haha
Niet te vergelijken met de echte olaplex helaas, al valt dat ook wel te verwachten voor die prijs. Ben er zelf niet zo enthousiast over
Ja daar heb je gelijk in ook. Maar hoop doet leven! Soms zitten we verrassende pareltjes tussen bij de action