Weet iemand of ze standaard helium tankjes voor ballonnen hebben bij de Action?
Bij “onze” action wel. Staan bij de ballonnen/ slinger hoek
Hebben ze! Maar blaas ze niet eerder op dan 30min voor je feestje anders vind je ze alweer op de grond.
Dit ja… Beetje een deceptie wel.
MAAR; als je van die dikkere folie ballonnen hebt blijft het wel beter hangen!
Heb ze gisteren nog zien staan in de Action in de buurt. Wel nog nooit gekocht, ooit een heliumtank online gekocht via partywinkel en enorm tevreden van. Je kan ook nog ballon float gel kopen, dan zweven ze langer
Heeft iemand toevallig laatst nog de frosted glass spray gezien?
Verkoopt de action ook zonneschermpjes voor in de auto?
Ooh thnx! Daar had ik idd niet gekeken
Oh die zijn idd leuk!
Die wil ik voor het werk!
Ah deze zijn nieuw denk ik?! Mooi!
Ja, klopt! Zijn nieuwe producten van deze week. Ze hadden alleen niet mega veel waar ik keek (of veel was al weg) dus hoop dat er nog een lading komt.
Omg meeeeeen je. Die op links heb ik ook, 6 stuks (verschillende, maar oa deze). €35
Moest zelf ook gelijk denken aan de duurdere mokken. Ze hadden nog meer kleurtjes, maar ik vond deze veruit het leukst.
Wist zelf ook niet dat Action zulke leuke mokken zou hebben. Heb in elkgeval €35 bespaart
Voel me nu echt een loser met mijn hk living kopjes a ongeveer 6 euro per stuk🤣
Anders kan je ook nog bij de xenos kijken. Die hebben ook verrassend veel leuke mokken! Ook wel in deze stijl.
Bij de Kwantum hebben ze bijna exacte kopieën van alle hk living kopjes en mokken!
Nav deze post ook die rechtse gehaald! Vind de linkse nog vetter maar die waren al weg
Leuk dat je ze gehaald hebt! Toen ik keek hadden ze van die linker nog 4 en één was beschadigd. Dus die gaan echt supersnel helaas. Hoop dat er nog een mega lading komt
Wil er nog graag 3 bij toevoegen