Action toppers (Deel 1)

Door jou heb ik ze ook meteen gehaald :pleading_face:

4 likes

Voel mij helemaal trots als forum influencer haha. Ik heb ook al vaak dingen gehaald door tips van anderen hier :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik heb ze ook gekocht!
Iemand enig idee of ze nog bijgevuld worden ? Wil de roze eigenlijk ook nog wel, maar vond er nog maar 1 in 2 vestigingen

33 likes

Mooi! Heb je een idee of hier ook schoteltjes/gebaksbordjes van zijn?

3 likes

Ik heb vier van die mokken/bekers in het donkerblauw gekocht, andere kleuren hadden ze niet.

3 likes

Heb ik niet gezien!

2 likes

Hier waren de mokken nog helemaal niet helaas.

4 likes

Ze hebben die mokken ook bij Big Bazar, en ook verschillende kommetjes! Ik heb die mokken daar in net een groter maatje gekocht, ik heb die kleine ook van HK living en drink zelf meestal uit grotere mokken, misschien nog een tip!

4 likes

Hoe groot zijn ze ongeveer? Espresso formaat of groter? Vind ze heel leuk! :blush:

3 likes

Aah ben net ook gaan kijken, maar ze hadden xe niet helaas.

2 likes

Heb ze nog niet voorbij zien komen hier, maar dit zijn dus de donkerblauwe

19 likes

Heeel leuk! Ik heb dezelfde soort van HK living maar wil m’n collectie nog wel aanvullen met deze. Vandaag maar ff kijken of ze hier nog zijn

6 likes

Wat groter dan espresso, maar qua inhoud kleiner dan de blauwe hierboven (die heb ik ook)

4 likes

Heb jij je hele Action leeggekocht? :laughing: Hmmm misschien dat ik later dan nog even weer ga kijken of ze de kleinere mokken weer hebben. Vind de blauwe heel mooi, maar heb volgens mij echt een zielig kopje koffie hierin (dolce gusto) hahah

Edit: oké nee valt mee gelukkig

Had erger verwacht haha

6 likes

Van dolce gusto past er een cappuchino makkelijk in.

15 likes

Hahaha nee had er overal 2 van! Itwasntme

3 likes

Ik vind die kopjes ook zo leuk, maar dan heb ik hier uiteindelijk allemaal verschillende mokken bij elkaar. Eigenlijk maakt dit ook helemaal niets uit, maar toch stoort mij dat

6 likes

Heb deze 4 genomen, helaas had je van alles maar 1 kleur. Die creme en blauwe vind ik het leukst.

17 likes

Wow ben jij heel heftig gevallen of lijkt je pols/muis zo blauw door dat kopje?

3 likes

Ik heb een erg bleke huid en mijn aders zie je goed lopen, ik denk dat het daardoor zo lijkt haha! Ben in ieder geval niet gevallen. :joy: En misschien dat die mok het ook wel erger doet lijken

4 likes