Heb ze nog niet voorbij zien komen hier, maar dit zijn dus de donkerblauwe
Heeel leuk! Ik heb dezelfde soort van HK living maar wil m’n collectie nog wel aanvullen met deze. Vandaag maar ff kijken of ze hier nog zijn
Wat groter dan espresso, maar qua inhoud kleiner dan de blauwe hierboven (die heb ik ook)
Heb jij je hele Action leeggekocht? Hmmm misschien dat ik later dan nog even weer ga kijken of ze de kleinere mokken weer hebben. Vind de blauwe heel mooi, maar heb volgens mij echt een zielig kopje koffie hierin (dolce gusto) hahah
Edit: oké nee valt mee gelukkig
Had erger verwacht haha
Hahaha nee had er overal 2 van! Itwasntme
Ik vind die kopjes ook zo leuk, maar dan heb ik hier uiteindelijk allemaal verschillende mokken bij elkaar. Eigenlijk maakt dit ook helemaal niets uit, maar toch stoort mij dat
Wow ben jij heel heftig gevallen of lijkt je pols/muis zo blauw door dat kopje?
Ik heb een erg bleke huid en mijn aders zie je goed lopen, ik denk dat het daardoor zo lijkt haha! Ben in ieder geval niet gevallen. En misschien dat die mok het ook wel erger doet lijken
Ooo in dat geval sorrrry haha😅 misschien idd ook nog weerkaatsing van de mok want binnenkant hand leek ook wel blauw
Helemaal niet erg! Snap wel dat je dat kan denken als je puur van die foto uitgaat.
Bij mij ziet het er ook zo uit hoor, volgens mij komt het inderdaad gewoon door een dunne/bleke huid!
Staat er op de kopjes een tekst?
Nee is een sticker dat het handmade is😂
Die was er niet afgegaan in de afwas:joy: is een sticker inderdaad.
Live, love, verbrand je mond
Ben dus niet de enige die meteen haar eigen hand ging checken haha.
Als je wil weten of iets nog aangevuld/leverbaar is, moet je kijken op de kaartjes. Als er een streep door de barcode staat kunnen ze het niet meer bijbestellen uit het magazijn!
Urgh dat is zo vervelend! Ik heb allerlei leuke kopjes van de xenos maar met de Lungo zijn het allemaal net sneue bakkies