De mokken die ik heb gekocht vervangen dus deze:
Erg blij dat ik deze aan mijn ouders door kan geven, maar die waren qua formaat voor Lungo wel perfect haha
De mokken die ik heb gekocht vervangen dus deze:
Erg blij dat ik deze aan mijn ouders door kan geven, maar die waren qua formaat voor Lungo wel perfect haha
Heel leuk maar toch vind ik met een oortje handiger!
Die heb ik nog niet gezien hiervan helaas.
Mooie kleuren zo
oh dank voor deze tip! zie op de foto hierboven geen streep staan, dus hopelijk worden ze nog aangevuld
Ik heb ook de grijze gekocht! Thanks voor de tip, ben er echt zeer content mee. Wel echt de enige kleur die ze nog hadden liggen
Yes en bij de Wibra ook
Ik wilde nog bijhalen, maar er staat nu dus wel een streep doorheen. Hoopte er op dat er nog bijgevuld zou gaan worden, aangezien ik 4 donkerblauwe heb
Bij Hema heb ik die kopjes ook gezien, plus de kommetjes variant
Ik zag net bij Albert Heijn ook kopjes a la HK Living / action / Xenos. Waren zo’n 3-4 euro geloof ik, van Linda loves (is dat linda de mol??).
Deze kopjes lijken bijna mini bloempotten.
Hahah ja lijkt op foto idd wel zo maar formaat is gewoon normaal!
Ik kon helemaal die spray niet meer vinden om je raam ondoorzichtig te maken? Nu maar gewoon folie meegenomen.
En de eeltsokken waren ook een andere verpakking g
Dit 100%!!
Ik heb 2 dille&kamille mokken die denk ik eigenlijk soepkommen zijn waar minstens 3 normale kopjes in kunnen. Lov it!
Ja same! Heb er twee van dille&kamille en elke andere mok is nu standaard weinig in mijn ogen.
Ik heb de grootste thee vaas van de ikea. Niet te tillen zo zwaar.
Ik heb ooit een super leuke “thee kop” (dacht ik) gekocht van Blond. Ik kon em niet vinden op de website, bleek dat het een soepkop was. Ik vind em een goede maat voor een kopje thee. Voor minder dan een halve liter thee doe ik het niet.
Deze? Die gebruikt mijn collega ook. Echt zo’n joekel.
Wij drinken altijd thee uit 0,5 liter bierpullen, werkt goed! Mijn moeder noemt ze vissenkommen.
Neen, deze;
Ik vind thee ook maar 5 min lekker qua temperatuur. Daarvoor te heet en daarna te lauw.