Action toppers (Deel 1)

Drink je dat direct uit dit ding?

3 likes

Ik merk het zelf niet, maar uit reacties van anderen maak ik op dat ik mijn thee blijkbaar heel heet kan drinken. Dus het is al op voor het koud is.

2 likes

^ Ik heb sinds thuiswerken zo’n schattig glazen theepotje met filter voor losse thee en een waxinelichtje eronder. Heel sfeervol in de avond én houd de thee warm.

38 likes

Ik heb bij de Kwantum ook soortgelijk kopjes gehaald!

2 likes

Ik zweer bij de xl blond mokken!

10 likes

Same. Ugly as fuck maar wel een halve liter thee. Krijg wel standaard opmerkingen als ik die mok gebruik als ik teams vergadering heb maar ja

2 likes

Heb ik dit net als cadeau voor iemand gekocht? Ja hoor…

Thanks voor deze tip!

3 likes

Starbucks mokken zijn ook erg groot.

3 likes

ik heb er één maar die is me eigenlijk te zwaar :joy:

5 likes

Wel mooi boek volgens mij haha!

7 likes

image
Hoi! De kopjes zijn inderdaad bij veel actions uitgeverkocht. Ik heb het beige kopje nog met bruine rand. Iemand interesse?

4 likes

Weet iemand of de tuinslangen van de Action ook op een keuken kraan passen (of een handig koppelstuk verkopen)?

4 likes

Ik heb een Action tuinslang en een Gardena kraanaansluiting die je heel makkelijk op de keukenkraan kunt klikken.

7 likes

Tnx, zoiets? Dus bij de action zelf verkopen ze dit niet (zie in sommige producten ook iets bijgeleverd)

3 likes

Ja precies die idd! Kon het destijds bij Action zelf niet vinden

4 likes

Ik heb (eindelijk!) die elektrische voegenborstel gekocht. Maar vraag me nu af, waarmee gebruiken jullie het voor een goed resultaat?

• Water
  • Azijn
  • Allesreiniger
  • Anders?

0 stemmers

3 likes

Ik ben helemaal in de war. Een borstel voor je voeten en dan twijfel je of het met allesreiniger of azijn moet? Dat gebruik je toch niet op je huid?!

30 likes

:joy: ik denk dat er voegenborstel had moeten staan

9 likes

Ohhhhh

6 likes

Hahahahaha ohhhh sorry! Autocorrect…:joy:. Dat had inderdaad voegen moeten zijn. Ik heb het even aangepast. Oops!

7 likes