Deze kopjes lijken bijna mini bloempotten.
Hahah ja lijkt op foto idd wel zo maar formaat is gewoon normaal!
Ik kon helemaal die spray niet meer vinden om je raam ondoorzichtig te maken? Nu maar gewoon folie meegenomen.
En de eeltsokken waren ook een andere verpakking g
Dit 100%!!
Ik heb 2 dille&kamille mokken die denk ik eigenlijk soepkommen zijn waar minstens 3 normale kopjes in kunnen. Lov it!
Ja same! Heb er twee van dille&kamille en elke andere mok is nu standaard weinig in mijn ogen.
Ik heb de grootste thee vaas van de ikea. Niet te tillen zo zwaar.
Ik heb ooit een super leuke “thee kop” (dacht ik) gekocht van Blond. Ik kon em niet vinden op de website, bleek dat het een soepkop was. Ik vind em een goede maat voor een kopje thee. Voor minder dan een halve liter thee doe ik het niet.
Deze? Die gebruikt mijn collega ook. Echt zo’n joekel.
Wij drinken altijd thee uit 0,5 liter bierpullen, werkt goed! Mijn moeder noemt ze vissenkommen.
Neen, deze;
Ik vind thee ook maar 5 min lekker qua temperatuur. Daarvoor te heet en daarna te lauw.
Drink je dat direct uit dit ding?
Ik merk het zelf niet, maar uit reacties van anderen maak ik op dat ik mijn thee blijkbaar heel heet kan drinken. Dus het is al op voor het koud is.
^ Ik heb sinds thuiswerken zo’n schattig glazen theepotje met filter voor losse thee en een waxinelichtje eronder. Heel sfeervol in de avond én houd de thee warm.
Ik heb bij de Kwantum ook soortgelijk kopjes gehaald!
Ik zweer bij de xl blond mokken!
Same. Ugly as fuck maar wel een halve liter thee. Krijg wel standaard opmerkingen als ik die mok gebruik als ik teams vergadering heb maar ja
Heb ik dit net als cadeau voor iemand gekocht? Ja hoor…
Thanks voor deze tip!
Starbucks mokken zijn ook erg groot.
ik heb er één maar die is me eigenlijk te zwaar