Action toppers (Deel 1)

Wel mooi boek volgens mij haha!

7 likes

image
Hoi! De kopjes zijn inderdaad bij veel actions uitgeverkocht. Ik heb het beige kopje nog met bruine rand. Iemand interesse?

4 likes

Weet iemand of de tuinslangen van de Action ook op een keuken kraan passen (of een handig koppelstuk verkopen)?

4 likes

Ik heb een Action tuinslang en een Gardena kraanaansluiting die je heel makkelijk op de keukenkraan kunt klikken.

7 likes

Tnx, zoiets? Dus bij de action zelf verkopen ze dit niet (zie in sommige producten ook iets bijgeleverd)

3 likes

Ja precies die idd! Kon het destijds bij Action zelf niet vinden

4 likes

Ik heb (eindelijk!) die elektrische voegenborstel gekocht. Maar vraag me nu af, waarmee gebruiken jullie het voor een goed resultaat?

• Water
  • Azijn
  • Allesreiniger
  • Anders?

0 stemmers

3 likes

Ik ben helemaal in de war. Een borstel voor je voeten en dan twijfel je of het met allesreiniger of azijn moet? Dat gebruik je toch niet op je huid?!

30 likes

:joy: ik denk dat er voegenborstel had moeten staan

9 likes

Ohhhhh

6 likes

Hahahahaha ohhhh sorry! Autocorrect…:joy:. Dat had inderdaad voegen moeten zijn. Ik heb het even aangepast. Oops!

7 likes

Ideale oplossing voor mijn eelt denk ik, ga hem meteen halen. Mijn vriend is altijd helemaal in shock als hij onder mijn voeten kijkt. Denk dat ik maar voor de allesreiniger ga

14 likes

:smiling_face_with_tear: wie weet is zo onbedoeld een life hack geboren

7 likes

Ik houd jullie op de hoogte :face_with_monocle:

8 likes

Optie E) Wat is een voegenborstel?

4 likes

Een :drum: … borstel voor voegen.

19 likes

12 likes

Is oprecht nog nooit bij me opgekomen dat je die moet schoonmaken. Er is een goede reden dat ik in het Unsuccessful Adulting topic post.

6 likes

Same, heb al amper tijd om overal een doekje overheen te halen, laat staan om iedere millimeter van een voeg te moeten schrobben

7 likes

Die gele werkt ook heel goed om tussen je spalkje schoon te maken!

4 likes