Ideale oplossing voor mijn eelt denk ik, ga hem meteen halen. Mijn vriend is altijd helemaal in shock als hij onder mijn voeten kijkt. Denk dat ik maar voor de allesreiniger ga
wie weet is zo onbedoeld een life hack geboren
Ik houd jullie op de hoogte
Optie E) Wat is een voegenborstel?
Een … borstel voor voegen.
Is oprecht nog nooit bij me opgekomen dat je die moet schoonmaken. Er is een goede reden dat ik in het Unsuccessful Adulting topic post.
Same, heb al amper tijd om overal een doekje overheen te halen, laat staan om iedere millimeter van een voeg te moeten schrobben
Die gele werkt ook heel goed om tussen je spalkje schoon te maken!
Voegenstiften zijn pas echt de shit!
En welke voegenstift raadt je dan aan? Ik ken het nog niet dus ging googelen maar lees op bol.com vooral slechts reviews
Ik heb deze gekocht: https://www.koopjedeal.nl/2-pack-of-4-pack-voegenstiften.html
Ben er wel erg tevreden over!
Ik ga de pedicure afzeggen
wel bewijs dat het wit wordt
Washcat!
Washcat werkt denk ik ook wel goed tegen voetschimmel
Top, heb ik ook besteld. Moet je dus ook altijd iets van je eigen kraan losmaken, ik dacht dat er alleen een verbindingstuk moest worden geplaatst?
Inmiddels beide in huis, het verbindingstuk en deze slang van de action maar het past helaas niet, wat ik ook doe. Het tuitje vd slang (inham) is breder dan dat verbindingstuk (beetje lastig uitleggen)
Pfff het is wel gelukt, beetje provisorisch
Heeft iemand deze:
Kan je hiermee echt niet meer naar binnen kijken? Wij krijgen hier binnenkort een paar weken lang steigers voor de flat en werklui en ik heb niet de juiste raamdecoratie op dit moment om inkijk te voorkomen en ik voel me echt ZWAAR ongemakkelijk als er lui bij mij naar binnen kunnen kijken als ik thuis ben. Ik wil dus nu iets van een tijdelijke oplossing om alles potdicht te maken.
Er is ook nog deze:
Dit is denk ik zoals frosted glass?
Die raamfolie met spiegelglas is net als een spiegel, jij kan wel naar buiten kijken en niemand naar binnen.
Wel moet je rekening houden met wel type glas je hebt. Op HR+ mag je niks plakken want dan krijg je thermische breuk en gaat je raam barsten.