Voegenstiften zijn pas echt de shit!
En welke voegenstift raadt je dan aan? Ik ken het nog niet dus ging googelen maar lees op bol.com vooral slechts reviews
Ik heb deze gekocht: https://www.koopjedeal.nl/2-pack-of-4-pack-voegenstiften.html
Ben er wel erg tevreden over!
Ik ga de pedicure afzeggen
wel bewijs dat het wit wordt
Washcat!
Washcat werkt denk ik ook wel goed tegen voetschimmel
Top, heb ik ook besteld. Moet je dus ook altijd iets van je eigen kraan losmaken, ik dacht dat er alleen een verbindingstuk moest worden geplaatst?
Inmiddels beide in huis, het verbindingstuk en deze slang van de action maar het past helaas niet, wat ik ook doe. Het tuitje vd slang (inham) is breder dan dat verbindingstuk (beetje lastig uitleggen)
Pfff het is wel gelukt, beetje provisorisch
Heeft iemand deze:
Kan je hiermee echt niet meer naar binnen kijken? Wij krijgen hier binnenkort een paar weken lang steigers voor de flat en werklui en ik heb niet de juiste raamdecoratie op dit moment om inkijk te voorkomen en ik voel me echt ZWAAR ongemakkelijk als er lui bij mij naar binnen kunnen kijken als ik thuis ben. Ik wil dus nu iets van een tijdelijke oplossing om alles potdicht te maken.
Er is ook nog deze:
Dit is denk ik zoals frosted glass?
Die raamfolie met spiegelglas is net als een spiegel, jij kan wel naar buiten kijken en niemand naar binnen.
Wel moet je rekening houden met wel type glas je hebt. Op HR+ mag je niks plakken want dan krijg je thermische breuk en gaat je raam barsten.
Die onderste rol heb ik!
Heb wel daglicht maar niemand kan naar binnen kijken.
(Ik heb alleen geen fuck gegeven om de bubbels tijdens het verhuizen. Voordat ik vragen krijg; het zit over het hele raam omdat ik uit kijk op een ander portiek)
Dankje! Ik ga dan voor deze en desnoods naar de bouwmarkt voor die spray als het ook loslaat zoals bij @nello.
@Spaties ik weet niet wat voor glas hierin zit dus voor de zekerheid kan ik er maar beter niet voor kiezen.
Ik heb het op enkel glas gebruikt in mijn oude huis en nu op dubbel glas. Het is er zo af als je het er af wilt halen.
Smartlampen van de action! Werken top. Bedienen met een app op je telefoon en klaar. Lichtintensiteit en warmte kun je makkelijk veranderen. Bij sommige kun je ook kiezen uit verschillende kleuren, die heb ik dan weer niet.
jaa en ze werken ook echt heerlijk met Google <3
En ook @nello bij mijn inkijkwerende folie zat een dunne doorzichtige laag die je eraf moest trekken. Daar kwam ik achter nadat het twee keer van mijn raam gevallen was.
Oh goeie tip, ik zat al te kijken naar die philips hue lampen, maar vind ze toch een beetje duur…
Een ander alternatief zijn de lampen van IKEA.
Thank voor de tip!
Ja die fout heb ik ook eens gemaakt. @nello en @oliverqueen als je de folie plaatst werkt het het best om het raam in te sprayen met water en daarna met een pasje en/of trekker al het water er achterweg te halen. Zit er hier echt superstrak op.