Hier gingen ze uiteindelijk allemaal raar doen. Stonden ze ineens aan terwijl we ze uit hadden gezet, of gingen ze de hele tijd flikkeren. Echt een voor een deed dit uiteindelijk allemaal maar de deur uit gedaan.
Dit heb ik ook ineens. Lampen hebben het zonder problemen 2 jaar gedaan ofzo maar sjnds een paar weken zijn ze opeens heel raar aan het knipperen en krijg ik ze ook niet meer gekoppeld. En als dat eindelijk wel lukt, dan zijn er na een paar dagen weer problemen
of de lampen van de Lidl! werkt ook top.
Leuke planners gespot bij Action vandaag, ze doen me zelfs aan de Mascha planner denken, met zo een apart vakje voor belangrijke documenten en stickers achteraan
11 dagen later maar ik wil dit idd bevestigen. Ik heb het in de keuken en op de gang en het zit er mega strak op, vooral mijn voordeur. Raamfolie van de Action is gewoon dikke prima.
Weet iemand waarom de dove conditioner eruit is gegaan?? Huil
Bij mijn action stond deze vorige week gewoon bij het haarschap!
Volgens mij wel, maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen.
Niet exact deze, maar ik zag dat het schap er nog wel was met “diverse varianten”, dus wellicht is/komt ‘ie nog?
Weet iemand of er in de Action microvezel / microfibre handdoeken liggen op dit moment?
Strandlakens 180x100
Aah haha! Wel heel lief dat je er nog steeds aan denkt en er dan ook echt naar zoekt!
Ik zag ze van de week toevallig ook liggen, heb nog even getwijfeld of ik ze mee zou nemen. Maar inmiddels heb ik zelf andere alcoholmarkers en heeft mijn dochter alsnog mijn “oude” gekregen.
Hahaha @pastelzwart @ibnzo ik heb dus ook echt elke keer dat als ik langs de stiften loop dat ik aan die zoektocht moet denken! Staat echt in mijn geheufen gegrift op een of andere manier
Twinmarkers heb ik niet, maar ze zijn allebei op alcoholbasis. Ik denk dat het grootste verschil is dat deze een brush punt hebben. Twinmarkers hebben, als ik het goed heb, een fijne punt en een chisel punt.
Dat kleuren blenden met de nibs op elkaar en een houdertje was geïnspireerd op de Chameleon markers en daarom wilde mijn dochter ze ook, haha. (Overigens vond ik die Chameleon markers uiteindelijk helemaal niet zo fijn vond omdat de punten heel snel niet meer ‘strak’ waren)
Geen idee of je erin geïnteresseerd bent maar als je een goede en vooral goedkope alcoholmarker zoekt kan ik je de markers van Ohuhu aanraden. Ik gebruik ze in combinatie met Copic markers en eerlijk, ik vind die van Ohuhu misschien nog wel fijner. Als ik dat eerder had geweten had ik nooit die Copics gekocht.
@August wat grappig! Heeft het toch bijzonder veel indruk gemaakt haha.
Stel nou dat 1 van jullie ze toch gekocht had dan had ik ze zonder meer alsnog laten opsturen, gewoon omdat iemand eraan dacht.
O, die zijn leuk!
Is het inderdaad een beetje “warm” licht?
Heb wel vaker van die lampjes gekocht en dan leek m’n tuin net de Polderbaan…
Even naar de action brb
Voor de liefhebbers die huisjes zelf in elkaar zetten: action heeft ze
Deze dus:
Ze hebben ook nog een café en een verjaardagsfeestje.
Dit is zooo schattig! Maar ik ben echt slecht in het afmaken van dat soort dingen