Dit idd @Whitecactus. Ik weet niet wanneer je hem om wilt doen/houden maar ik heb de mijne altijd om en er zitten echt flinke krassen op. De grootste doordat er een keer zand tussen m’n mouw en Watch gekomen was, maar ik hou hem ook om met klussen etc (hij is nu toch al beschadigd ). M’n telefoon daarentegen zit vaak in m’n tas of jaszak en daar zitten juist helemaal geen krassen op.
Zonder, wat hierboven gezegd wordt, vooralsnog geen krassen. Draag al een jaar of 7 een smart Watch, nooit krassen eigenlijk
Voor beautyliefhebbers: zag net deze soort globes voor je gezicht. Online zijn ze vaak wat duurder, dus heb gelijk twee stuks gekocht.
Volgens mij iets van 1.50 per stuk. Net even uitgetest en voelt heel lekker met een crème of serum.
Ik heb ze online gekocht vorig jaar maar wat ik fijn vind, is dat er om het handvat iets van schuim zit. Ik doe ze soms in heet water of in de vriezer, en dat is dan niet fijn beetpakken zo. Via het eigen handvat?
Dus missh kan je zoiets er zelf aan bevestigen? Als je ze alleen voor serum gebruikt, dan geen probleem natuurlijk
Ik heb ze net even in de koelkast gedaan en het viel toen wel mee.
Maar kan me voorstellen dat het dan minder lekker is als ze de handvaten ijskoud zijn. Ga even improviseren! Thanks voor de tip
De broekjes lagen er bij mij vandaag weer volop, terwijl ze een week geleden helemaal uitverkocht waren. Meteen 2 meegenomen
Ik zie op Facebook dat de Action nu ook wasparfum verkoopt. Iemand deze al geprobeerd?
Kon het niet vinden vanmorgen helaas!
Ik heb ze vandaag ook zien staan en die pearl gekocht. Voor dat geld vind ik het wel het proberen waard, aangezien de meeste wasparfums 30€ per fles kosten. De geurboosters van de Action vind ik wel heel goed, dus misschien dat het toch meevalt? Zal een update plaatsen achteraf
De endless scent geurboosters? Vind je die lekkerder dan van Lenor
Die zijn het inderdaad. Niet per sé beter want van lenor vind ik top, maar wel goed genoeg voor een fractie van de prijs
Amai een half jaar! Dat valt inderdaad goed mee, wij zijn met 5 personen en bij mij gaat zo een bus geen maand mee. Misschien gebruik ik ook veel te veel
Ik heb vandaag deze besteld: Action Webshop | Dutch Originals keramische kachel
Hopelijk is hij goed genoeg zodat ik niet teveel hoef te stoken deze winter .
Wil je een review achterlaten hier?
Heel benieuwd! Ook ivm de afmetingen.
Update van het wasparfum: teleurstellend. Geur is helemaal niet zo geconcentreerd als ander wasparfum. Je hebt heel veel nodig om een klein beetje geur te ruiken. Niet kopen dus
Ga ik doen!
Ik had vorige week die mat zwarte badkamer rekjes met zuignappen gekocht; heb nog niet de kracht gevonden om ze op te hangen…
Maar blijven ze uberhaupt goed hangen?
Heb met deze geen ervaring maar wel eens vergelijkbare rekjes van de Action gehad en die waren een drama. Bleven nog geen douchebeurt hangen. Die van de Xenos ben ik wel tevreden over.
Wij hebben de douche rekjes nu een jaar hangen en zijn 2/3 keer naar beneden gekomen. Prima voor die prijs, je schrikt je alleen de tyfus als het gebeurd.