Action toppers (Deel 1)

Jep hangen hier al 3 jaar.

4 likes

In mijn vorige huis ja. Hier pleuren ze echt na een halve dag van de muur

5 likes

Hangen hier al zeker 2 jaar en nog niet van de muur gekomen

1 like

Eindelijk de broekjes! Maat M is echt prima voor maat 42-44 indd!

8 likes

Ik heb toch een L genomen, vind ik persoonlijk lekkerder zitten. Echt super fijne broekjes!

3 likes

Ja he heel fijn! Beter dan die duurdere van Hema.

2 likes

Bij mijn action hadden ze het niet :cry:

5 likes

Geen ervaring met die maar die van de ikea zijn echt insane goed. Komen nooit naar beneden en kunnen veel gewicht dragen.

1 like

Shoutout naar deze badkamer rekjes

Oke geen Action, maar blijft wel fantastisch hangen! :joy:

9 likes

Jaaa die is top!

3 likes

Van mij hadden de broekjes nét iets langer gemogen, komen bij mij echt tot een dikke hand boven de knie en vind dat denk ik net te kort. Van mijn vriend mag ik m wel vaker aan doen want dat stofje voelde zo lekker zei hij :joy:

4 likes

Hierbij mijn review. Heb hem nog niet uitgebreid kunnen testen. Eerste indruk is dat hij vrij klein is. Dat is op zich geen probleem want dan kan je hem makkelijk kwijt, maar de stekker is vrij kort. Heb hem even aangehad en er komt binnen een paar seconden enorm veel warmte vrij. Je kunt zelf instellen hoe warm je hem wilt hebben. Ik weet niet of hij een hele grote ruimte zal verwarmen, maar ik ga hem in de winter gebruiken in de zithoek bij de televisie of waar ik dan ook zit. Wat dat betreft is het formaat ook fijn. Je kunt hem makkelijk verplaatsen en hij is erg licht.

2 likes

Die zwarte diepere douchebakjes van de ikea ook! Heb er ondertussen 3 in de badkamer.

2 likes

Heeft iemand hier toevallig ervaring met de universele primer van Action?

Deze is drie keer goedkoper dan die van de bouwmarkt, dus ik ben een beetje bezorgd over eventuele strepen (kan ik wel gladschuren) en de adhesie.

2 likes

Ik heb geen goede ervaring hiermee in combinatie met de lak, maar het zou ook aan de lak kunnen liggen (of aan mij haha). De verf bladdert af helaas.

2 likes

Slechte ervaring. Goedkoop is echt duurkoop. Ik heb deze gedaan op mijn kozijnen maar ik moest er nog meerdere keren overheen met dure lak om het dekkend te krijgen

6 likes

Love dit forum haha, thanks @Moment en @Hippe_kikker, dan ga ik wel naar de bouwmarkt!

9 likes

iemand enig idee bij welke action ze de teddy storage box verkopen? noord brabant

1 like

Heeft iemand deze geprobeerd?

2 likes

Laten liggen, is echt rommel. Deed bij mij gewoon helemaal niets

2 likes