Hij doet voor mijn haar echt helemaal niks helaas.
Heb de tang idd al laten liggen, jammer!
Zag wel deze leuke kaarsen houders die ik even wilde tippen
Die middelste is zeker tweedehands, zit al helemaal onder het kaarsvet
Ik weet niet wat je eisen zijn maar ik heb er een van de ikea van ik geloof 12 euro en slaap daar al tien jaar lekker onder
Miss beetje raar in het action topic maar goed
Ik heb deze al jaren. Gewoon prima.
Ik zag deze toevallig liggen. Nou ik heb altijd kapstokken waar zoveel vanaf glijdt, vooral van die lange jumpsuits of wijde vesten. Heb hele dure kapstokken, goedkope, het blijft gebeuren. Of ik kan geen kleding ophangen.
En hier lijkt eindelijk onmogelijk iets vanaf te vallen. Dus wellicht een tip. Kost ook echt geen drol.
Deze zijn echt top! Bovendien houd je veeeel meer ruimte over door dit soort hangers
Ik gebruik deze alleen nog maar, heb bijna alle anderee hangers weg gedaan want echt niks is beter dan dit
Kunnen alleen geen zware kledingstukken aan (winterjassen), dan knappen ze helaas…
Ja wou ik ook zeggen. Ik heb wel een paar van die velvet dingen en er glijdt idd niks vanaf. Maar hou het vooral beperkt tot kleding die niet te zwaar is, want bij mij zijn er al meerdere van die dingen gebroken
Ik heb ze ook en doe ze zelfs aan mensen cadeau.
Maar dat kun je zelf ook wel een beetje inschatten toch? het is gewoon een normale hanger. Jassen op een hanger bij garderobes in restaurants bijvoorbeeld zijn toch ook veel steviger. Dus voor je normale kleding idd!
Jazeker! Ik heb bijv ook een jumpsuit met spaghettibandjes eraam hangen, daarvoor zijn ze idd perfect
Bij mij blijven winterjassen er ook gewoon op hangen! Heb ook alleen deze hangers (al jaren) en er is nog maar één geknapt en dat kwam omdat ik er te lomp een haltertop aan wilde hangen
Bij mij knapt er elke maand wel eentje, maar zal wel te lomp zijn dan haha
Misschien een slechte batch of worden ze tegenwoordig anders gemaakt? Ik heb doe van mij al een jaar of zeven denk ik…
Heeft iemand ervaring met de koelkast-opbergboxen?
Niet. Vooral niet ‘per ongeluk’ in de vaatwasser stoppen. Voor de rest was hij bij mij eigenlijk net te groot, dus was het meer irritant dan dat het opruimde.
Bedoel je een koelbox? Dan ja en die zijn fijn.