Action toppers (Deel 1)

Jep! Meerdere keren

3 likes

Ja 2x en ik zou hem niet meer kopen. Sowieso konden we er veel minder ballonnen mee opblazen dan de verpakking claimt, en vergeleken met ballonnen die we vulden met een andere tank werden deze veel sneller slap.

5 likes

Is dat Washcat normaal altijd bij de action te vinden of af en toe? Ik ging vandaag na alle verhalen echt enthousiast naar de Action, maar ze hadden het niet :cry: Mocht het normaal altijd in het assortiment liggen ga ik nog even een andere Action proberen, maar als het er maar af en toe ligt heb ik geen zin om voor niks daarheen te fietsen haha

1 like

Mijn Action heeft het altijd, ligt bij alle schoonmaakspullen, vaak wel in een hoekje weggestopt

4 likes

Mijn Action heeft dit ook altijd, dus misschien was het schap gewoon leeg?
Nu ik erover nadenk heeft de Action bij mijn ouders nooit Washcat (in Limburg) dus weet niet of je daar woont?

4 likes

Nee Nijmegen, maar het was wel een beetje de crappy action. Maar als het er normaal altijd ligt ga ik nog wel even in het centrum kijken. Denk niet dat het op was want heb echt goed gekeken en alle kaartjes van lege schappen gecheckt :frowning:

2 likes

Ik was vandaag bij de action ook speciaal voor de washcat. Dacht ook dat ze hem niet hadden, maar toen zag ik ineens ergens heel klein washcat op een fles staan :sweat_smile:. Stond ergens onderaan in een hoekje.

Deze is het toch?

4 likes

hmm ik heb echt lopen zoeken met een foto op google erbij dus kan me bijna niet voorstellen dat ik het heb gemist. Ze hadden verder geen grijze flessen dus heb het ook niet echt kunnen missen. De fles zelf is gewoon normaal schoonmaakmiddel formaat toch?

6 likes

Oh ja zo goed was ik dus niet voorbereid :sweat_smile:. Maar is idd normaal formaat!

2 likes

Ja klopt! Bij onze action hebben ze hem ook een paar weken niet gehad (ik maar zoeken elke keer) tot hij er ineens weer stond. Dus misschien over een poosje nog eens proberen?

6 likes

Jep om te janken. Binnen 2 uur lag alles op de grond.

5 likes

Heeft iemand onlangs de eeltsokken nog gezien? Na mijn vakantie moet ik ze hoognodig weer gebruiken

3 likes

Ja vorige week nog!

4 likes

Hebben ze inderdaad! Alleen wel een andere verpakking (tenminste ik was een groene verpakking gewend en dat is nu niet meer).

4 likes

heb hier vannacht voor het eerst in geslapen en dammmmnnnnnn
het voelt zo zacht en warm (maar niet hinderlijk zacht en warm) alsof je een grote warme hondenmand ligt ofzo haha

3 likes

Weet iemand of ze al kerstkaarten verkopen bij de action?

4 likes

Ja een aantal in mijn Action!

4 likes

Ja hier ook, heel schap vol

3 likes

Ik had vorige week de helium tank gebruikt en ook de folie ballonnen van de action. En alles hangt nu nog een week later

De xl dieren ballonnen zijn ook echt super leuk

85 likes

Huh what? Ik had vorig jaar ook de helium tank… alles binnen 3 uur op de grond -_-

3 likes