Action toppers (Deel 1)

Bedoel je die dozen die je in je koelkast kan zetten? Ik heb er twee en ben er prima tevreden over. Was ze wel met de hand af en onze koelkast is precies breed en diep genoeg waardoor we geen ruimte verliezen en de deur nog dicht kan. Ik vind het heel handig om in 1 doos alle lunchspullen te hebben zodat we die er gewoon uitpakken en alles in een keer op tafel hebben staan.

7 likes

Ik vind ze ook handig en ze passen bij mij ook precies qua breedte en diepte.

5 likes

Ik heb er één van de Action en doe er mijn beleg in. Met ontbijt of lunch zet ik dus in één keer alles op tafel.

9 likes

Ik heb zo een bakje in de koelkast voor al mijn sauzen. Wanneer we aan tafel gaan kan dat bakje gewoon in zijn geheel op tafel. Eigenlijk wel heel tevreden van!

2 likes

Ik heb die bakjes ook in mijn koelkast. Vind het super handig. Ik heb sowieso altijd bakjes op planken ook in de keukenkastjes want ik heb er een hekel aan om eerst alles eruit te moeten halen als je iets nodig hebt wat beetje achterin staat haha.

4 likes

Heeft iemand deze en is het echt lekker warm?

5 likes

Ik heb deze niet maar wel een flanel dekbedovertrek en die s echt mega lekker warm

10 likes

Dat broekje tegen schurende benen hè… Doe die niet over een panty aan want dan zakt ie als een malle af en loop je met dat ding op je knieën. :smiling_face_with_tear:

6 likes

Hahaha ik had dit vorige week gedaan en toen ging het wel goed! Was wel over een opaque panty, dus die zijn misschien sowieso wat minder glad?
Ik had het broekje wel in een kleinere maat dan ik normaal gesproken draag en daardoor was het ook een beetje corrigerend, stevig maar niet echt strak ofzo.

6 likes

Voor zwaardere items gebruik ik twee hangers.

5 likes

Action had een verzwaringsdeken voor 30 euro zag ik

1 like

Alleen vet jammer dat hij alleen in 200x140 is

2 likes

Heeft iemand al eens die heliumtank van de action gebruikt?

1 like

Jep! Meerdere keren

3 likes

Ja 2x en ik zou hem niet meer kopen. Sowieso konden we er veel minder ballonnen mee opblazen dan de verpakking claimt, en vergeleken met ballonnen die we vulden met een andere tank werden deze veel sneller slap.

5 likes

Is dat Washcat normaal altijd bij de action te vinden of af en toe? Ik ging vandaag na alle verhalen echt enthousiast naar de Action, maar ze hadden het niet :cry: Mocht het normaal altijd in het assortiment liggen ga ik nog even een andere Action proberen, maar als het er maar af en toe ligt heb ik geen zin om voor niks daarheen te fietsen haha

1 like

Mijn Action heeft het altijd, ligt bij alle schoonmaakspullen, vaak wel in een hoekje weggestopt

4 likes

Mijn Action heeft dit ook altijd, dus misschien was het schap gewoon leeg?
Nu ik erover nadenk heeft de Action bij mijn ouders nooit Washcat (in Limburg) dus weet niet of je daar woont?

4 likes

Nee Nijmegen, maar het was wel een beetje de crappy action. Maar als het er normaal altijd ligt ga ik nog wel even in het centrum kijken. Denk niet dat het op was want heb echt goed gekeken en alle kaartjes van lege schappen gecheckt :frowning:

2 likes

Ik was vandaag bij de action ook speciaal voor de washcat. Dacht ook dat ze hem niet hadden, maar toen zag ik ineens ergens heel klein washcat op een fles staan :sweat_smile:. Stond ergens onderaan in een hoekje.

Deze is het toch?

4 likes