hmm ik heb echt lopen zoeken met een foto op google erbij dus kan me bijna niet voorstellen dat ik het heb gemist. Ze hadden verder geen grijze flessen dus heb het ook niet echt kunnen missen. De fles zelf is gewoon normaal schoonmaakmiddel formaat toch?
Oh ja zo goed was ik dus niet voorbereid . Maar is idd normaal formaat!
Ja klopt! Bij onze action hebben ze hem ook een paar weken niet gehad (ik maar zoeken elke keer) tot hij er ineens weer stond. Dus misschien over een poosje nog eens proberen?
Jep om te janken. Binnen 2 uur lag alles op de grond.
Heeft iemand onlangs de eeltsokken nog gezien? Na mijn vakantie moet ik ze hoognodig weer gebruiken
Ja vorige week nog!
Hebben ze inderdaad! Alleen wel een andere verpakking (tenminste ik was een groene verpakking gewend en dat is nu niet meer).
heb hier vannacht voor het eerst in geslapen en dammmmnnnnnn
het voelt zo zacht en warm (maar niet hinderlijk zacht en warm) alsof je een grote warme hondenmand ligt ofzo haha
Weet iemand of ze al kerstkaarten verkopen bij de action?
Ja een aantal in mijn Action!
Ja hier ook, heel schap vol
Ik had vorige week de helium tank gebruikt en ook de folie ballonnen van de action. En alles hangt nu nog een week later
De xl dieren ballonnen zijn ook echt super leuk
Huh what? Ik had vorig jaar ook de helium tank… alles binnen 3 uur op de grond -_-
Same
Waren dat wel folieballonnen?
Ja denk dat dat groot verschil maakt… had voor mn nichtje ook een normale ballon gemaakt maar die ging zo weer leeg inderdaad.
Hier hebben we van de zomer gewone ballon en folie ballonne opgeblazen ermee. Ja 6 uur hebben we ze lekgeprikt. (Feestje op locatie voorbij). Maar ze zweefde nog prima en dat in de volle zon
Lijkt toch echt per tank te verschillen
Wat een mooie hanglamp! Waar is die van?
Is deze!