Same
Waren dat wel folieballonnen?
Ja denk dat dat groot verschil maakt… had voor mn nichtje ook een normale ballon gemaakt maar die ging zo weer leeg inderdaad.
Hier hebben we van de zomer gewone ballon en folie ballonne opgeblazen ermee. Ja 6 uur hebben we ze lekgeprikt. (Feestje op locatie voorbij). Maar ze zweefde nog prima en dat in de volle zon
Lijkt toch echt per tank te verschillen
Wat een mooie hanglamp! Waar is die van?
Is deze!
Ja zijn prima! Heb hier al 3 setjes van inmiddels.
Deze zijn fantastisch!
Nee, dit gebruik je in plaats van wattenschijfjes. Dus je doet er gewoon remover op! Daarna gooi je het volle zakje in de was.
Ja ik had er ook remover bij gedaan hoor, werkte prima
Heb die ook gekocht! En een doekje. Zitten nu in de wasmachine, leek me wel een goed idee voor gebruik
Het kan inderdaad met alleen water, maar doet gaat veel makkelijker als je er wel reiniger op doet. Dus dat raad ik wel aan. Ik gooi ze trouwens los in de wasmachine bij de handdoeken, omdat ze er in een waszakje anders bij mij niet echt schoon uitkomen.
ik gebruik ze ook een tijdje, zeer tevreden van! Mijn standaard watjes eigenlijk sindsdien niet meer gebruikt (op het weghalen van wenkbrauwverf na).
Ik gooi ze ook gewoon los in het wasmachine, al blijft er soms eentje in het rubber van de deuropening zitten, dus misschien daarvoor zou ik wel een waszakje gebruiken maar daar ben ik te lui voor
Oh dat klinkt veel fijner, dan ga ik ze ook halen!
bij ons (Den Haag) liggen die het hele jaar door gewoon? Ligt het niet aan je filiaal?
Die doekjes zijn inderdaad fantastisch! Super zacht om je make-up eraf te halen, zijn nog zachter dan de schijfjes. Als je ze met water goed warm maakt zijn ze ook nog eens heel ontspannend om op je gezicht te leggen voor een mini-spa experience.