Action toppers (Deel 1)

hmm ik heb echt lopen zoeken met een foto op google erbij dus kan me bijna niet voorstellen dat ik het heb gemist. Ze hadden verder geen grijze flessen dus heb het ook niet echt kunnen missen. De fles zelf is gewoon normaal schoonmaakmiddel formaat toch?

6 likes

Oh ja zo goed was ik dus niet voorbereid :sweat_smile:. Maar is idd normaal formaat!

2 likes

Ja klopt! Bij onze action hebben ze hem ook een paar weken niet gehad (ik maar zoeken elke keer) tot hij er ineens weer stond. Dus misschien over een poosje nog eens proberen?

6 likes

Jep om te janken. Binnen 2 uur lag alles op de grond.

5 likes

Heeft iemand onlangs de eeltsokken nog gezien? Na mijn vakantie moet ik ze hoognodig weer gebruiken

3 likes

Ja vorige week nog!

4 likes

Hebben ze inderdaad! Alleen wel een andere verpakking (tenminste ik was een groene verpakking gewend en dat is nu niet meer).

4 likes

heb hier vannacht voor het eerst in geslapen en dammmmnnnnnn
het voelt zo zacht en warm (maar niet hinderlijk zacht en warm) alsof je een grote warme hondenmand ligt ofzo haha

3 likes

Weet iemand of ze al kerstkaarten verkopen bij de action?

4 likes

Ja een aantal in mijn Action!

4 likes

Ja hier ook, heel schap vol

3 likes

Ik had vorige week de helium tank gebruikt en ook de folie ballonnen van de action. En alles hangt nu nog een week later

De xl dieren ballonnen zijn ook echt super leuk

85 likes

Huh what? Ik had vorig jaar ook de helium tank… alles binnen 3 uur op de grond -_-

3 likes

Same :expressionless:

8 likes

Waren dat wel folieballonnen?

7 likes

Ja denk dat dat groot verschil maakt… had voor mn nichtje ook een normale ballon gemaakt maar die ging zo weer leeg inderdaad.

13 likes

Hier hebben we van de zomer gewone ballon en folie ballonne opgeblazen ermee. Ja 6 uur hebben we ze lekgeprikt. (Feestje op locatie voorbij). Maar ze zweefde nog prima en dat in de volle zon

Lijkt toch echt per tank te verschillen

5 likes

Wat een mooie hanglamp! Waar is die van?

5 likes

Is deze!

3 likes

Hier 2eu, op bol.com 6.50
Hoop dat het wat is

8 likes