Mijn moeder heeft ze en die vind ze fijn!
Zijn warm, maar gaan er heel snel heel lelijk uitzien (pillen en uitgerekt). Zou ze dus alleen aanraden voor onder een broek ofzo.
Die legging is echt heel chill in maat S/M, maar niet in maat L/XL vind ik. In maat S/M heeft hij 1 naad (tussen je billen door) en bij maat L/XL heeft hij 2 naden (over elke bil 1). Ik denk dat dat is omdat daar meer stof voor nodig is, maar ik vind het niet lekker zitten want je voelt die naden dan over je billen lopen. Echt jammer.
Warm maar inderdaad snel lelijk.
Heeft iemand dit weleens gebruikt voor zn zitbank binnen?
Kom er net achter dat mn Ikea bank ondanks dat er een rits op de kussens zit geen afneembare hoezen heeft ugh
Weet iemand of de action verhuisdozen een aanrader zijn? Of kan ik beter even verder zoeken?
Die vallen met weinig inhoud al zowat uit elkaar (en bij sommige dozen zakte de bodem er al uit tijdens het tillen). Ik was zelf tevreden over de dozen van IKEA!
Heeft iemand ervaring met deze schuurmachine?
Ik vond ze wel prima! Voor zware dingen hadden wij wel speciale van Gamma, die waren ook top
Ik was er eel tevreden over.
Ik had dezelfde ervaring als @Joakim. Bij mij scheurden ze al zodra je ze oppakte, ookal zaten er alleen meer kleren in oid
Dit had ik ook, begin dit jaar gekocht dus misschien waren ze eerder wel goed maar zou er nu niet aan beginnen tenzij je alleen maar veertjes hoeft te verhuizen
Het is prima om mee te verhuizen. wat ik heb gedaan is in de bodem extra tape plakken.
Boeken of echt heel zwaar spul zoals borden en glazen zou ik daar niet in doen. Die heb ik allemaal met bigshoppers verplaatst. De plekken waar je de dozen kunt vastpakken die scheuren nogal redelijk snel.
Gratis tip: vraag bij de supermarkt of je de leftover bananendozen mag hebben! Die zijn mega stevig. Enige onhandige is dat je ze niet kan inklappen, maar voordeel is dat je er 100 boeken in kan stoppen en ze alsnog niet kapot gaan
Zou voor zware dingen andere dozen aanschaffen maar voor lichte dingen kan het wel!
Nou liever echt zo’n kubus maar hier kan ik ook wel wat mee, thanks!!!