En heb je al geprobeerd ze eerst vol te laten lopen met water, dan uitknijpen en dan product erop? Misschien dat dit minder product verspilt?
@flalamingo Dit is wat ik doe en heb het idee minder te gebruiken! Vind het sowieso fijner om ze vochtig te gebruiken.
Het is inderdaad eerder de substantie van micellair water. Ik heb dus echt wel wattenschijfjes nodig om het op mijn ogen te kunnen doen.
@Fotorolletje @50193905 Goede tip, zal dat eerns proberen!
Dit is inderdaad ook de bedoeling! Eerst nat maken met koud water, uitknijpen en dan je product erop.
Ik heb mijn lotion in een spuitflacon gedaan en dat spray ik op het wattenschijfje. Misschien werkt dat ook voor jou.
Weet iemand heel toevallig of de Action nog stofzuigerzakken te koop heeft? Ze staan niet meer in de app namelijk.
Gisteren nog volop gezien!
Dankjewel
Edit: Het is gelukt! Zie wel kleine lettertype verandering op de doos, misschien dat ze daarom niet online staan op dit moment. Die van de Action blijven toch wel erg goed voor die prijs.
Ik zoek een auto-organizer. Zo een die je aan de stoel hangt en waar je dan bijv. tissues, drinken etc. in vakjes kan stoppen. Ik dacht dat ze ooit bij de Action lagen. Iemand laatst nog gezien?
Ja maar wel echt van die kinderdesigns. Een roze dacht ik en een blauwe met ruimteschepen (?)
Oh ik had gehoopt op zwarte haha. Weet je waar ze liggen toevallig?
Misschien hebben ze ook wat neutralere hoor, maar die heb ik niet gezien. Ik dacht dat ze bijnier gangpad lagen waar ook alles voor de fiets en auto ligt.
Heeft iemand ervaring met de thermoleggings van de action? Zijn die echt warm of valt dat tegen?
Mijn moeder heeft ze en die vind ze fijn!
Zijn warm, maar gaan er heel snel heel lelijk uitzien (pillen en uitgerekt). Zou ze dus alleen aanraden voor onder een broek ofzo.
Die legging is echt heel chill in maat S/M, maar niet in maat L/XL vind ik. In maat S/M heeft hij 1 naad (tussen je billen door) en bij maat L/XL heeft hij 2 naden (over elke bil 1). Ik denk dat dat is omdat daar meer stof voor nodig is, maar ik vind het niet lekker zitten want je voelt die naden dan over je billen lopen. Echt jammer.
Warm maar inderdaad snel lelijk.
Heeft iemand dit weleens gebruikt voor zn zitbank binnen?
Kom er net achter dat mn Ikea bank ondanks dat er een rits op de kussens zit geen afneembare hoezen heeft ugh