Action toppers (Deel 1)

Weet iemand of de action verhuisdozen een aanrader zijn? Of kan ik beter even verder zoeken?

3 likes

Die vallen met weinig inhoud al zowat uit elkaar (en bij sommige dozen zakte de bodem er al uit tijdens het tillen). Ik was zelf tevreden over de dozen van IKEA!

5 likes

Hebben jullie wel een zoiets gezien in de action?

3 likes

Heeft iemand ervaring met deze schuurmachine?

4 likes

Ik vond ze wel prima! Voor zware dingen hadden wij wel speciale van Gamma, die waren ook top

3 likes

Ik was er eel tevreden over.

4 likes

Ik had dezelfde ervaring als @Joakim. Bij mij scheurden ze al zodra je ze oppakte, ookal zaten er alleen meer kleren in oid

2 likes

Dit had ik ook, begin dit jaar gekocht dus misschien waren ze eerder wel goed maar zou er nu niet aan beginnen tenzij je alleen maar veertjes hoeft te verhuizen

Het is prima om mee te verhuizen. wat ik heb gedaan is in de bodem extra tape plakken.
Boeken of echt heel zwaar spul zoals borden en glazen zou ik daar niet in doen. Die heb ik allemaal met bigshoppers verplaatst. De plekken waar je de dozen kunt vastpakken die scheuren nogal redelijk snel.

2 likes

Gratis tip: vraag bij de supermarkt of je de leftover bananendozen mag hebben! Die zijn mega stevig. Enige onhandige is dat je ze niet kan inklappen, maar voordeel is dat je er 100 boeken in kan stoppen en ze alsnog niet kapot gaan

13 likes

Zou voor zware dingen andere dozen aanschaffen maar voor lichte dingen kan het wel!

3 likes

Bedoel je zo iets?

5 likes

Nou liever echt zo’n kubus maar hier kan ik ook wel wat mee, thanks!!!

2 likes

Ik heb deze teddy opberg bank/doos gekocht voor speelgoed van mn baby. Ze kunnen er op zitten (tot 60kg belastbaar) deksel is stevig en wat zwaarder. Hij is echt best groot. Hadden hem ook in het grijs maar dan was hij volgens mij niet van teddy stof! Was 17,95,-

71 likes

Een familielid die bij de brandweer werkt heeft ons aangeraden nooit stekkerdozen van de action te gebruiken, in verhouding branden deze veel vaker door.

Ik heb zelf zon kubus van de Ikea, maar die hebben de op dit moment niet geloof ik

4 likes

O ik heb ze echt alleen maar van de action :neutral_face: op bol zijn die cubes 30 euro en dat vind ik een beetje veel

3 likes

En komen ze waarschijnlijk ook nog eens van Ome Ali.

3 likes

Omg ik heb indd 2 ongelukjes gehad met action stekkerdozen, er smelt steeds iets binnenin waardoor je een beetje rook krijgt en als het dan ergens op ligt dat ook makkelijk brandt… Ik heb er iig 1 schroeiplek in pvc en een plek in laminaat door gekregen
(Overigens is er ook een ““samsung”” kabel bij mij in brand gevlogen, kleine vlammetjes langs de kabel. Was een neppe blijkbaar, via Bol gekocht)

Ja dat denk ik ook idd

5 likes

Onze stekkerdozen van de action gaan ook allemaal kapot of gek doen. Daarom hebben wij alles uiteindelijk vervangen voor stekkerdozen van de hornbach :see_no_evil:

4 likes