Ik heb tijdje terug deze kubus stekker gekocht bij de Lidl online shop. Fijn ding, niet duur!
Top thanks!!
Velvet lounge legging is helemaal geweldig (van de weekactie) voor 4,95. Ik heb normaal maat M maar L / XL is aan te raden.
Voor de fans vd glow in the dark dekens, deze hebben ze nu bij de Aldi. Ook leuke bijpassende kussens en vloerkleden.
Ik zag op de site dat ze ook een soort budget escape room spel hebben voor €3:
Escape-room-spel | Action.com Heeft iemand die al gespot en/of gekocht? Ben benieuwd of het ook voor volwassene leuk is of dat het echt niets voorstelt.
Wil ik ook weten!
Iemand ervaring met deze sport top? Wil graag beginnen met hardlopen maar wil niet gelijk veel geld uitgeven, eerst ff kijken of het wat is ( en of ik het volhoudt)
Ik heb dit shirt niet, maar ik sport veel en draag altijd goedkope shirts, werkt prima. Ik vind broeken lastiger (of ze bijv afzakken).
Als je echt goedkoop wil, kan je ook vinted proberen trouwens.
Ow en als je in t donker gaat lopen, doe wel een lampje om! Dit shirt ziet er nogal donker uit
De stickerboeken gehaald voor mijn journal, vind ze erg leuk! Groene en blauw zijn mijn favoriet nu.
Makeup organizer is perfect voor ikea alex lades.
Werkt het elektrisch wasrek goed, dat iemand weet?
Ik had hier echt nog nooit van gehoord. Werkt zo’n wasrek überhaupt? Het lijkt mij dat je was alleen sneller droogt daar waar die buizen dan warm zijn toch? Anders is het wel echt een uitvinding, al kost het vast weer bakken aan stroom.
Geen idee… wij hebben geen droger en leggen / hangen de was vaker in de buurt van de verwarming in de winter zodat het sneller droogt dus dit leek me wel een goede optie. Is 50e bij action nu.
Ja klinkt super handig, ben benieuwd of het goed werkt!
Zelf geen ervaring, maar las onlangs wel de ervaringen en die waren niet positief. Kleren alleen sneller droog op het punt waar de verwarming de kleding raakt of nauwelijks verschil zelfs.
Ik heb een zwarte van de action. Zit echt heerlijk!
Maar deze zelfde bij de decathlon zijn iets dikker. Tip
Op de facebookpagina van de Rotterdamse poetsqueen is niemand onder de indruk er van.
Helaas. leek me fijn!
Ik koop bij de Action altijd die bluewonder allesreinigers-doekjes, echt ideaal om even snel iets te poetsen! Maar nu heb ik een nieuw pakje alleen lijkt de samenstelling een stuk andere. Er komt minder schuim af ofzo? Heeft iemand dezelfde ervaring?
Geen ervaring met de doekjes, maar ik koop de gewone Bluewonder om die reden dus niet bij de action, maar bij de appie. Hij lijkt anders te zijn of zo.