Action toppers (Deel 1)

Zelf geen ervaring, maar las onlangs wel de ervaringen en die waren niet positief. Kleren alleen sneller droog op het punt waar de verwarming de kleding raakt of nauwelijks verschil zelfs.

3 likes

Ik heb een zwarte van de action. Zit echt heerlijk!
Maar deze zelfde bij de decathlon zijn iets dikker. Tip

Heeft iemand deze spiegel nog bij de action gezien? Waar ik altijd heenga is ie er nooit.

Op de facebookpagina van de Rotterdamse poetsqueen is niemand onder de indruk er van.

3 likes

Helaas. leek me fijn!

5 likes

Ik koop bij de Action altijd die bluewonder allesreinigers-doekjes, echt ideaal om even snel iets te poetsen! Maar nu heb ik een nieuw pakje alleen lijkt de samenstelling een stuk andere. Er komt minder schuim af ofzo? Heeft iemand dezelfde ervaring?

4 likes

Geen ervaring met de doekjes, maar ik koop de gewone Bluewonder om die reden dus niet bij de action, maar bij de appie. Hij lijkt anders te zijn of zo.

3 likes

Nou als je veel schuim wil moet je die roze halen. Vet irritant

6 likes

Weet iemand of de Action momenteel van die plastic ladekasten heeft? Zoals deze?

2 likes

Deze zag ik vorige week

7 likes

Thanks! Hoop dat hij in mijn filiaal ook is :smile:

Mini update over het escaperoomspel . Ik heb ze gezien. Er staat nergens op of het ook voor volwassene is en kon het er ook niet echt van af leiden. Vond het voor die prijs leuk genoeg om het te wagen voor het cadeautjesspel met sinterklaas

4 likes

Op de doos staat 8+, maar ik las op facebook dat ze best makkelijk zijn, eerder voor kinderen in de leeftijd 6-8. Ik heb ze zelf ook als cadeautjes gekocht, dus kan er zelf nog niks over zeggen

oh 6-8 is wel heel heftig haha

5 likes

Ja misschien had die mevrouw wel wonderkinderen hoor :laughing:

2 likes

Ik heb deze ook, maar vind het net als washandjes eigenlijk.

1 like

Heb je deze in een fysieke winkel gekocht of online? En als ik zo vrij mag zijn en het is in een winkel geweest; welk filiaal?
Ben in brunssum geweest, daar hadden ze hem niet (meer). Ik heb een stuk of 4 actions in de buurt dus ik kan alle kanten op haha.

3 likes

Ja in een fysieke winkel en ik heb hem gekocht bij de action in Sittard, bij de albert heijn bij het politiebureau!

1 like

Ze hebben blijkbaar meerdere varianten in verschillende moeilijkheidsgraden, kreeg net deze foto doorgestuurd:

6 likes

Ik zag laatst een vrouw met deze spiegel lopen. Was wel in Eindhoven.