Action toppers (Deel 1)

Omg sorry voor de huge ass foto

Geen knisper maar wel lekkere wintergeur en love het potje

17 likes

Over welke groene/bekende allesreiniger hebben jullie het?
#NeedToBeInfluenced

Die van de action hahah

1 like

Zelf nog nooit gekocht hoor, maar ik neem aan dat het deze is.

4 likes

Ik weet niet in hoeverre dit echt groener is dan andere allesreinigers, maar dit (en de rest uit de lijn) is inderdaad wel wat ik koop! Ik vind het vooral heel lekker ruiken, haha.

Ik wil hier inderdaad even op inhaken! Ik heb mijne per ongeluk het hele weekend aan laten staan terwijl ik er niet was (dus topper dat m’n huis niet is afgebrand, mijn hemel) en ik hoor hem nu wel duidelijk knisperen! Het zal niet opvallen als je muziek aan hebt of tv kijkt, maar ik hoor wel duidelijk een verschil met toen ik hem net een uurtje aan had.

1 like

Omg gelukkig is er geen brand ontstaan indd :anguished:
Jaaaa super fijn he✨ Ik ga er nog eentje kopen!

1 like

:scream:

2 likes

Thanx!

https://i.notino.com/detail_thumb_2k/nivea/nivviaw_kecl10/nivea-visage-aqua-sensation-reinigingsgel-voor-normale-tot-gemengde-huid___22.jpg

Ik heb gisteren deze gezichtsreiniger gekocht en vind hem nu al heel fijn. Ik weet niet of hij goedkoper is dan bij bijvoorbeeld een etos, was volgens mij rond de 2,50?

Lampjes

Voor kerst alvast. 0.99 per stuk.

Kaars rechts

Vind veel van die kaarsen zo’n wc verfrissergeur maar deze is lekker.

14 likes

Bestaat er ook zo’n knisperkaars zonder geur? Lijkt me leuk om er eentje te hebben, maar houd echt niet van geurkaarsen.

2 likes

Die met geur knispert helaas amper. Maar misschien waren mijn verwachtingen te hoog.

Die woodwick kaars bestaat ook in een fresh cotton variant. Dan ruikt het alsof je net gewassen hebt.

2 likes

Dat is dan misschien nog wel een veilige optie wat betreft geur inderdaad. Thanks!

Ik neem zoiets zelf ook altijd want houd ook niet van sterke geurkaarsen en wierook enzo.
Oh en eucalyptus is ook lekker; een wellness geurtje. (Sauna!)

1 like

Welk lichtjesding?

Ik heb een sterk vermoeden: die waxinelichtjeshouder.

image

3 likes

Ik heb dat tafeltje gisteren gekocht! Ben er echt heel blij mee, het hout is erg mooi in het echt :smiley: